Dne 28.04.2004
Vážené UPC
dovolte mi, abych Vám oplatil Vaše poděkování a poděkoval Vám, že jste ještě stále nezavedly pevné datové limity jako například u konkurenčního CTc.
Hned na úvod bych Vám chtěl sdělit, že s mnoha body ve Vaší smlouvě nesouhlasím a kdybych si neměnil službu Mistral plus na Chello classic, při které jsem byl donucen podepsat novou smlouvu, tak bych tuto novou smlouvu nepodepsal.
"Dopouštíte se tak jednání, které lze spravedlivě označit za zneužití objednaných služeb, respektive které porušuje etická pravidla chování na internetové síti."
Tak takové nespraveldivé nařčení jsem od Vás opravdu nečekal. Rozhodně si nemyslím, že bych nějak zneužíval Vámi poskytovanou službu, nebo překračoval obvyklé objemy přenášených dat. Nebo dokonce omezoval dostupnost internetové sítě pro jiné uživatele.
Když opomenu Vaši marketingovou "omáčku" okolo obvyklých uživatelích a jejich používání internetového připojení, tak logicky a bez nadsázky zdaleka nevyužívám možnosti Vámi nabízené služby.
Řádně platím Vámi nabízenou službu Chello classic s rychlostí 768/128 kbps. Čili za každý měsíc (viz. Váš slogan: Stálé připojení 24 hodin denně), Vámi nabízená služba Chello classic umožňuje při plném (100%) využití stáhnout 249 GB a odeslat 41 GB dat. A protože mi dnes znova přišel e-mail ve kterém se píše: "jste již překročil 90% obvyklého objemu přenášených dat", ale nedošlo ještě k Vaším výhružným opatřením ("nezjednáte-li okamžitě nápravu stávajícího stavu, bude naše společnost nucena využít článek 4.12 podmínek a omezit Vám poskytování služeb formou snížení rychlosti připojení na 64/64 kbps a to až do konce tohoto kalendářního měsíce") a proto si myslím, že jsem ještě nepřekročil oněch 100% Vámi uváděného obvyklého objemu přenášených dat. Takže když jsem překročil 90% ale nedosáhl 100%, tak můj současný stav je těsně pod 100%. A protože Vaše marketingové oddělení zapomíná do Vašich reklam a prezentací uvádět výši obvyklého objemu přenášených dat, dal jsem si práci a vyhledal jsem po dlouhém pátrání i na vašich stránkách že: "Těm uživatelům, u nichž objem přenesených dat během měsíce přesáhne množství 5 GB (chello classic), resp. 15 GB (chello plus), je společnost oprávněna snížit s okamžitou účinností přenosovou rychlost". Z Vašeho e-mailového upozornění a výše uvedeného vyplývá, že jsem ještě nedosáhl ani 5GB, což procentuelně vychází na necelé 2% z možností Vámi nabízeného internetového připojení!
Tudíž Vámi uvedené obvinění, že prostřednictvím mého počítače dochází k výraznému zatěžování sítě Chello považuji za omyl.
Jestliže stále trváte na svém, že mé 2% využívání internetu je pro Vás technický problém, který omezujete dostupnost internetové sítě pro jiné uživatele, tak s politováním musím konstatovat, že vaše marketingové oddělení pracuje rychleji než technické oddělení.
Chápu, že před několika týdny bylo pro Vás nutností srovnat a částečně předhonit náskok konkurence CTc a jeho služby ADSL. Ale za cenu toho, že k tomuto kroku nemáte patřičné technické zázemí a tak se svojí neschopnost snažíte přenést na uživatele služby Chello.
Závěrem bych Vám chtěl oplatit ještě dvě věci. A to za prvé: jestli splníte Vaší výhružku a omezíte mi záměrně poskytovanou službu na rychlost 64/64 kbps, tak okamžitě dávám výpověď a měním ISP (poskytovatele internetového připojení). A za druhé: rád bych v této souvislosti vyslovil přesvědčení, že v celé záležitosti se jedná o neúmyslné pochybení, které bude v budoucnu napraveno, tudíž mě nadále nebudete obviňovat a vyhrožovat mi.
S pozdravem
***