Jyxo zavádí přednostní hledání zboží

Jyxo spustilo v experimentálním provozu systém přednostního hledání zboží pro internetové obchody. Služba je dostupná prostřednictvím vyhledávače zboží na adrese http://zbozi.jyxo.cz/.

Nad výsledky vyhledávání se nyní zobrazují tzv. "expertimentální sponzorované odkazy", tedy placená reklama. Cenu za kliknutí (tedy ne za zobrazení) si určuje každý obchodník sám, minimální částka je 1,50 Kč.

Provozovatel služby, Michal Illich vidí hlavní výhodu svého systému v jednoduchosti, kterou internetovým obchodům nabízí - data nejsou do systému vkládána ručně, ale pomocí XML zdroje. Reklam je tedy tolik, kolik je v nabídce obchodu výrobků. Druhou výhodou by mělo být také přesnější cílení, které  není zaměřeno na skupinu výrobků jako u ostatních typů PPC reklamy, ale přímo na konkrétní produkty.

Zda o tento systém projeví zájem také partneři Jyxa, kteří používají jeho vyhledávací technologii, tedy Atlas a Seznam, není zatím jasné. Stejně tak nebylo zatím rozhodnuto o nasazení tohoto systému v rámci kontextové reklamy.

Témata článku: Zboží, Hledání

Určitě si přečtěte

Budoucností Windows 10 je Fluent Design. Takto bude jednou vypadat celý systém

Budoucností Windows 10 je Fluent Design. Takto bude jednou vypadat celý systém

** Fluent Design je vzhled, do kterého postupně Microsoft převleče celý systém ** Staví na průhlednosti a velkých plochách ** Do Windows 10 se z části dostane už zítra při vydání podzimní aktualizace

Včera | Stanislav Janů | 84


Aktuální číslo časopisu Computer

Nový seriál o programování elektroniky

Otestovali jsme 17 bezdrátových sluchátek

Jak na nákup vánočních dárků ze zahraničí

4 tankové tiskárny v přímém souboji