Jak bude vypadat servis Acerů po Getronicsu

Diskuze čtenářů k článku

Kudláček  |  16. 03. 2004 12:49  | 

po zkusenostech se servisem notebooky ACER  proste nekupuji

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikolas  |  16. 03. 2004 20:08  | 

Možná by nás potěšilo to trochu přiblížit. Acer mám, tak bych rád věděl, čeho se obávat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  16. 03. 2004 23:37  | 

Getronics nasrali i mne, a to tak ze dost, respektive dohodnout se s nimi dalo podle toho jak se ty kurvy vychrapaly... nekdy jo nekdy ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kudlacek  |  17. 03. 2004 06:30  | 

1. po domluve se servisem, jsem jim dal k oprave pouze CDROM mechaniku bez NB. Po mesici jim konecne mechanika prisla. Problem byl v tom, ze chybel plastovy ramecek na mechanice. CD ROM tedy nedrzel spravne v NB. Dodani CD ROMu jsem se dockal po dalsich 14 dnech. Tzn. 44 dni bez CD ROM

2. vetsina ND proste neni skladem a musi se cekat nez jej objednaji.

3. zarucni podminky 3NB , ktere znamenaji, ze servisni stredisko vyvine max. usili, aby NB opravilo do 3 pracovnich dnu proste nefunguje.

4. pokud jsem chtel prednostni opravu notebooku stoji to 1500Kč. Pokud vsak ND nemaji cekam zase nez jej privezou ze zahranici.

5. Acery proste nekupiji

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  16. 03. 2004 13:43  | 

Ano taky jsem udelal zkusenost a Acer uz nikdy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikolas  |  16. 03. 2004 20:09  | 

Možná by nás potěšilo to trochu přiblížit. Acer mám, tak bych rád věděl, čeho se obávat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa.r  |  16. 03. 2004 14:49  | 

tato zprava mne velice potesila, s Plzenskou pobockou GCC mam ty nejlepsi zkusenosti (mel sem u nich compaq pressario; kdyz mi byl ukraden nasla mi ho rovnez pobocka GCC, opet bylo jednani perfektni) .. kdyz sem dostal opravdu dobrou nabidku od znameho koupit acera, hodne ale opravdu hodne me mrzelo ze uz mi jej nebudou servisovat oni .. ted mam good stroj za good cenu a jeste perfektni servis!

diky !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Bajus  |  16. 03. 2004 14:51  | 

Jo jo, GCC mam take rad ;))
Ale k Acerum chovam neduveru a budu ji chovat i nadale, neverim, ze by se jejich dodavky nahr. dilu zlepsily ze dne na den...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
srakyi  |  16. 03. 2004 15:41  | 

to je zajimave, ja osobne sice svuj Acer jeste v servisu nemel, ale kolega jeste v dobach Getronicsu nechaval kompletne vymenit display a to bez jakychkoliv problemu, vse vyridil behem par chvil (a tusim ze pro dokoncenou opravu si sel dokonce v nedeli) .. asi mel docela stesti, vzhledem k tomu jak ctu ze si vsichni stezuji ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  16. 03. 2004 15:54  | 

Ja mel jednu velmi dobrou zkusenost s reklamaci notebooku Acer - zavolal jsem na pobocku, domluvil navstevu u nich na servise s diagnostikovanim zavady ( vadna DVD-CDRW mechanika ), domluva na terminu opravy ( cca za 10 dni ), potom oprava behem 3 hodin, a predani opraveneho notebooku primo zakaznikovi. Zakaznik byl spokojeny protoze nemusel cekat nez mu notebook prijde za tech cca 10 dni. Samozrejmne pokud by to byl treba HDD, bylo by to jine, ale to se mi zatim u Aceru nestalo.

Jinak s GCC mam take velmi dobre zkusenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt  |  16. 03. 2004 18:32  | 

Mě se to stalo. Zákazník udával jako závadu "hlučný chod". Můj předpoklad, že to je ventilátor se ukázal jako nepřesný - v Getronicsu vyměnili nejen ventilátor, ale i HDD a to bez jakékoliv informace a bez překopírování dat!!! Takže zákazník byl opravdu překvapen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sos  |  16. 03. 2004 20:43  | 

Precti si zarucni podminky prde a pak tu hazej spinu na Getronics.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bidak  |  16. 03. 2004 17:53  | 

hmm, asi sem uz dlouho mimo, ale on uz acery neservisuje Medisoft?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snaker  |  16. 03. 2004 20:29  | 

Medisoft uz davno ne :o)))

Jinak Getronics nic moc. Sice zadna negativni zkusenost, ale pristup k zakaznikovi byl desny.

S Assuportem mam zkusenosti daleko lepsi. Snazi se vyjit vstric, servis nebo alespon detekci mi na pozadani udelali na pockani nebo do vecera.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vyt  |  16. 03. 2004 20:35  | 

Po zkusenostech s podporou Aceru a servisem ho nechci uz ani videt. Kdyz problem resi 3 mesice a bez uspechu!...!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita  |  16. 03. 2004 20:58  | 

Gentronics je parta amateru a flakacu. Po 14ti dnech urgenci mi milostive poslali cenovou nabidku a uz je to dalsi tri tydny po mem souhlasu a nic se nedeje.

Acer klidne, ackoliv ja mam IBM, Za ty penize(!) jsou to hodne dobry stroje. Ale Gentronics uz nikdy!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNX  |  17. 03. 2004 10:10  | 

Acer jsem mel a moc spokojeny jsem nebyl. Vic spokojeny jsem byl s HP, jeste vic jsem ted s IBM, ale to je zase desne drahe. Videl bych to tak na Asus. Ty mi prijdou jako spravna kombinace vykonu a ceny, aniz by clovek musel mlatit hlavou do zdi, ze neco nejede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  17. 03. 2004 13:23  | 

A co Fujitsu Siemens? Mnohem lepsi kvalita nez Asus - to je skoro jak Acer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dat  |  17. 03. 2004 11:29  | 

acer jsou totiz hrozne zmetkovy vyrobky a firma acer czech se snazi neuznavat zarucni vady. servis se muze snazit opravit, ale pak acer rekne ze to neni zavada, ale normalni stav, a co servis nadela... nejdriv zrusil medisoft, ted getronics, protoze servisy uznavaly zavady. tak acer furt hleda nejaky servis, ktery by jim sel na ruku tim, ze bude zakazniky vyhazovat. pekne dekuju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jamis  |  17. 03. 2004 13:13  | 

Tak ja fakt nevim..
mam Acera .. mel jsem s nim jednu zavadicku, a to ze se mi zaseklo tlacitko na vyndavani PCMCI karty..
takova picovina.. ale vadilo mi to.

Poslalo se to na aasupport a do tydne byl NTB zpatky..! A s vymenenym PCMCI slotem.. proste pohoda.. vazne.. nou problem.. :)

Takze me zkusennosti se servisem Aceru jsou bezvadnee!!! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Jak prodloužit výdrž notebooku

Velké testy: gamepady a inkoustové tiskárny

Důkladný test Sony Playstation 5