iTunes pro Windows – peklo zmrzlo

Diskuze čtenářů k článku

Jan A  |  20. 10. 2003 12:23

Je fajn, pekna, stylova.

Ale pre prvy patch by som pri full screene (CTLR-F) nevypinal zobrazenie na inych monitoroch pri multimonitorovej prevadzke!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 10. 2003 14:22

iTunes pro evropu by měly být k dispozici na jaře příštího roku.

Pokud jste sledoval trochu dění, tak by jste věděl, že Vaše očekávání funkčnosti iTMS v evropě je nyní utopie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  17. 10. 2003 17:13

Copak na to asi rekne Paul McCartney? Snad se s Apple za par milionu dohodne mimosoudne..a treba se na iTunes objevi i pisne Beatles (ale asi je tam stejne malokdo hleda..).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NOK-G :-)  |  17. 10. 2003 14:21

Co to tam pise autora clanku za blaboly..?????!!! zase jeden co nevi co se presne deje u nas a v USA..! ach jo.. tak doplnim a upravim jeho clanek.. teda ten nepochopitelny konec..

Apple musi vyjednat autorska prava od vydavatelskych spolecnosti v Evrope.. coz neni nic neobvykleho.. ale jde spis o to ze tohle musi vyjednat pro kazady stat zvlast!! a to neni jen tak.. !

tohle jeste chvili potrva.. Tak nevim jake nepochopitelne omezeni..??? Priste at si autor zjisti naka fakta proc je tomu tak.. a kdyz tomu nerozumi tak at nenapise.. PRONEJ NEPOCHOPITELNEMU OMEZNI! :) Ator je ocivne trochu nepochopitelny..! .) ale ted uz ho chapem:)

Jinak se pochopitelne mejte krasne..! :) a uzviejte si iTunes! :)

PS: jeste uz neni zadne peklo.. kdyz zrmzlo! :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar Schon  |  17. 10. 2003 14:29

Jiste ze vim "proc" ostatne tu problematiku sleduju, ale kdyz muzou ty licencce ziskat společnosti vyuzivajici nabidky OD2 jako je Virgin Downloads, tak by to melo jit i u iTunes. Oh, proc jsem tak naivni a preju si mit moznost nakupu legalni hudby i tady?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZhuJo  |  17. 10. 2003 14:16

NO, autor clanku ZREJME nepochopil, preco iTunes Music Store zatial nefacha v Europe, ci inak povedane, mimo USA. Ide o to, ze EU ma ine zakony ohladom autorskych prav, a tie sa, ako je verejne zname, mnohym velkym vydavatelstvam nepacia.
TO JE JEDINY dovod, preco si u nas (aj my, Mac uzivatelia), nemozeme skladby stahovat tu, v europe.
Ak to autor nevie pochopit, ze to nie je vina Apple (urcite by bol Apple rad videl svoju sluzbu dostupnu vsetkym) ale niekoho ineho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Omezujte US  |  17. 10. 2003 14:10

" Apple sáhnul k nepochopitelnému omezení nabídky své služby na území Spojených Států"

Tak, tak omezujte američany co nejvíce...

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 10. 2003 14:01

"nemá používání iTunes příliš velký smysl."

Tím bylo zajisté myšleno iTunes Music Store.
Používání iTunes smysl samozřejmě má

Aplikace je to co do fcí plně srovnatelná s WMP či Winamp5.
Co do přehlednosti prostředí a jednoduchosti ovládání konkurenci nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar Schon  |  17. 10. 2003 14:10

omlouvam se za nepresnou formulaci, myslen byl iTunes store i kdyz... pokud nekdo ma WMP 9 nebo WInamp, tak pro nej iTunes opravdu smysl postradaji - i pres jisty puvab ovladani - drzost, s jakou se itunes nacpou do systemu vcetne quicktime neni uplne presne podle mych predstav. Al je fakt, ze jsme spis nastvanej kvuli tomu regionalnimu omezeni, docela jsme se tesil na levnejsi a hlavne bohatsi alternativu k virgin downloads

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 10. 2003 14:26

ITunes jsou opravdu drzé, když se při instalaci nacpou do systému

Člověče, instalujete vy někdy vůbec nějakou aplikaci?

A ten QT byl opět očekáván a je to nutnost. Ke konverzi do AAC je právě on využíván.
A že ho mám v systému mi vadí opravdu pramálo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar Schon  |  17. 10. 2003 14:40

Nevadi mi pritomnost quicktime, nektere servery tenhle format pouzivaji, takze proc nebyt vybaven, osttane z rpace na macu si clovek zvykne, ale automaticke spousteni aplikace jako default pri spusteni systemu me stve stejne u MSN Messengeru stejne jako u quicktime. Slusne je se zeptat, ne?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 10. 2003 14:53

Budiž. To je. Ale to už je zase problém QT, ne iTunes.
A ani netuším, proč tohle QT dělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZhuJo  |  17. 10. 2003 16:41

Vazeny, asi vam uslo ze QT je uz nejaky ten rok standard a je to norma neviem ake cislo, vsetky alebo vatsina dig. fotakov ho ma v sebe a aj MS ked ho ukradol tak pouzival nazov QT for Windows, kym sa s nim Apple nezacal sudit. Len zaryty PC user nevedia o co ide a myslia si ze nejaky QT je len taky ovladac na spustanie filmov. Ale Aplisti vedia na co myslim, QT sedi hlboko v systeme MacOS, ci uz 9.2 alebo OSX a podporuje spustu veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Steiner  |  17. 10. 2003 14:27

Sila iTunes je hlavne v integrovanem reseni (krome toho ze je to prima manazer a prehravac hudby). Vrazite CD, klepnete na import, vrazite ipod, mate to za par sekund pripraveno na cesty. Vrazite CD, zmacknete vypalit a mate audioCD do auta.

Nedostupnost ITMS v evrope nebude 'nepochopitelna'. Myslim ze ziskat patricna licencni povoleni neni zadna prochazka ruzovym sadem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 10. 2003 20:53

nie som si tym samozrejme isty, ale myslim, ze licencie na hudbu sa asi nebudu vztahovat na operacny system. ak raz apple ponuka sluzbu pre uzivatelov vlastnych pocitacov, tak s pc-ckami by z tohoto hladiska ozaj problem byt nemal. skor si myslim, ze testuju servery a to, ako budu zvladat potencialny napor uzivatelov, predsa len ich je podstatne viacej, ako tych s MacOS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  17. 10. 2003 15:08

opravdu postradaji smysl? Pripomenu slogan reklamni kampane: Rip-Mix-Burn... Neznam mnoho produktu, kde by to slo tak jednoduse a prehledne. O komunikaci s iPodem ani nemluvim.

Ale toho obchodu je opravdu skoda, snad uz se brzo dockame take

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  17. 10. 2003 19:06

Tohle vsechno ze sloganu Rip-Mix-Burn umi take Windows Media Player.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  17. 10. 2003 19:21

Čtete vůbec co jiní píší? Nikdo tu neříkal, že žándý jiný program neumí "Rip-Mix-Burn". Ale žádnej soft to nezvládá tak jednoduše a elegantně.
Osobně bych tam ještě přidal Rip-Mix-Sync-Share-Burn :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor