IPEX nabízí řešení pro nefunkční FTP na ADSL

Diskuze čtenářů k článku

RuNa  |  19. 04. 2003 16:55

Nejak mne ale pres tu proxy nejde na FTP uploadovat a mazat soubory... 

Nevite co s tim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gimmi  |  23. 04. 2003 20:34

CO TO JE ZA NÁVOD!!!!!!!!!!!!!! KDYŽ TO NEFUNGUJE!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomahawk  |  16. 04. 2003 22:35

No mě by spíš zajímalo, kdy to hodlá dát Telecom dopořádku?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dsfsdf  |  16. 04. 2003 19:03

proc ne ssh?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Jumper  |  16. 04. 2003 14:56

... zajimalo by me, jaka bude, az se pres tenhle "uzel" budou pripojovat uzivatele ADSL

Doufam ze maji aspon nejak vyreseny preklad DNS na ruzne stroje na ruznych bodech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  16. 04. 2003 13:03

Řešení od Ipexu mi funguje s Total Commanderem i Operou, ale s Internet Explorerem ne. Pokud to někomu s Explorerem funguje, co je kde třeba nastavit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  16. 04. 2003 19:01

Zkus vypnout zobrazovani FTP jako lokalnich slozek, ci jak se to jmenuje. Takova mala schvalnost ala MS, bez ktere pasivni FTP nerozjedes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 04. 2003 00:28

Zkusil jsem, ale nerozjelo se to. Podle technické podpory providera je také třeba aktivovat pasivní režim FTP přenosu v Exploreru, jenže nevěděli, jak. Má to být položka v Nástroje > Možnosti > Upřesnit, jenomže v mém Exploreru a ani v jejich nebyla. (jedná se o poslední verzi Exploreru). Na stránce http://www.techspot.com/tweaks/ie6/print.shtml jsem našel screenshot, kde ta volba je "use passive FTP" a zde
http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/Q_20240876.html
nakonec i návod, jak ji doplnit. Moc by mne zajímalo, proč jsou ta nastavení všude jiná.
Bohužel ani potom se to nerozjelo a při pokusu dostat se na ftp Explorer vždy zamrzne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SelfMan  |  15. 04. 2003 22:57

je tu jedinecna moznost zavesenia snifra...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  15. 04. 2003 23:28

prave proto se pouziva ssh a scp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SelfMan  |  15. 04. 2003 23:52

Ano samozrejme, ale SSL nepodporuje kazdy FTP server a vacsina uzivatelov o takejto moznosti nema sajnu. Ludom, ktori maju viac skusenosti nerobi FTP/SFTP problem. Skor hovorim o beznych uzivateloch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  16. 04. 2003 00:09

ja nepisu o SSL, ja jsem psal o scp a ssh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  16. 04. 2003 07:54

No jenom pro úplnost, scp a ssh používá ssl. Stejně je myslím lepší pro správu používat sftp, protože nepotřebuje shell.

Pro server windows je popsána instalace serveru ssh a sftp (z OpenSSH) na http://pigtail.net/LRP/printsrv/cygwin-sshd.html

Klient pro windows je třeba PuTTY: http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/

Na windows lze použít i http://www.networksimplicity.com/openssh/ - je tam detailně popsáno, jak se přihlašovat pomocí klíče, bez nutnosti zadávat jméno a heslo, pro automatický update webu se to docela hodí. Teď ale ta sajta nějak neběží, lze to stánhout i z Tucows: http://www.tucows.com/preview/209291.html je to kompletní portace OpenSSH na Windows.

Zmíněné servery i klienti jsou zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivan  |  16. 04. 2003 09:05

Jeste bych doplnil, ze ssj sice "pouziva" Openssl, ale pouziva z nich
jen low level fce pro sifrovani a hashovani.
Komunikacni protokol a veci kolem prihlasovani a praci s klici
ma ssh vlastni nezavisle na openssl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notor  |  16. 04. 2003 11:43

Vy jste snad uz uplne vygumovany s tim vasim scp a ssh, kolik serveru to asi tak podporuje???? Proti SSH nic nemam ale tyhle zvasty linuxovejch radobyguru me muzou vzdycky vytocit do bela....   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m@n  |  16. 04. 2003 11:45

Podporuju ho tie servre, ktorym zalezi na tom aby sa im tam nikto nenabural (napriklad). Ak server iba podporuje FTP, tak to je ich problem, ze ktokolvek moze odchytit heslo zakaznika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kvak  |  16. 04. 2003 12:12

A vy jste zase vygumovanej M$ lammer. Zde preci nejde o nejake rozlisovani na svet M$ a Linuxu, ale na rozliseni bezpecne a nebezpecne.
A v pripade ze Vas oblibeny FTP server od M$ to neumi, tak je to vas problem a ne ostatnich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notor  |  16. 04. 2003 12:20

Do p*dele uz se fakt proberte.... to je snad moje vec jestli pouzivam nezabezpeceny FTP nebo ne, nebo vy nepouzivate HTTP, ale zasadne HTTPS a na stranky, ktery ho nenabizej, taky nelezete? V tom pripade nechapu, co delate v tyhle diskusi!!!

A nez zas budete rvat bezduvodne o M$ lamerovi, tak si napocitejte do deseti, treba se vam rozsviti. Doma provozuju RH uz od verze 5.2, ale jaksi SSH je mi <> platny na serverech, co ho neumej, a v mnoha pripadech je taky zbytecny... uz vam asi ta linuxova paranoia vlezla na mozek! Machri!   

Debata je o tom, ze Telecom provozuje napul nefunkcni sluzbu a na vnucovani SSH se vas nikdo neptal, zakaznik ma pravo pouzivat plnohodnotnou sluzbu, kam standardni protokoly, kterym je zcela bezesporu i FTP, patri... Tak se vratte k tematu a jestli k tematu nic nemate, tak snad radsi nic nepiste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bludicka  |  16. 04. 2003 14:40

Mezi znaménky menší větší ti chybí ještě znak PIPE neboli |

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojza  |  22. 04. 2003 13:19

Jo tak Vy doma provozujete RH? No tak to vysvětluje naprosto vše. Tyhle radoby linuxove odborniky co provozuji fucking bullshit RH a prudi na vsechny strany opravdu miluju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor