Iomega má patent na 800GB DVD

Diskuze čtenářů k článku

Web., Web.  |  29. 05. 2005 21:09

od Iomegy to nebude zrovna zdarma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.S-tony  |  28. 05. 2005 23:54

No to je bomba. Uložit vše co doma mám na jendo DVD!
I kdyby to 800 GB DVD medium stalo 400 kč tak se to vyplatí koupit. Na 800 GB DVD se vejde 177 klasických DVD.
177 * 13 = 2300 Kč(cena DVD disků s celkovou kapacitou 800 GB). Takže by se to oplatilo kupovat i za cenu 1000 kč na kus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  28. 05. 2005 23:06

to ste vedeli u nás to DVD má až 850GB :)
čí daľej na východ, tým väčšia kapacita, možno na sibíri budú mať 5 TB:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vrnda  |  27. 05. 2005 19:01

Jako vzdy to Iomega zabije cenou, kde by dnes mohla byt kdyby nechtela takovy poplatky za ZIP a JAZ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GB  |  27. 05. 2005 21:30

Takhle se ale nechova jen Iomega. Viz Sony a smutna historie minidisku. Ted je ve verzi 1GB, ale chteji za kus cca 230 Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  27. 05. 2005 13:01

Pockejte, az se nam tech 800GB dulezitejch dat poskarabe a nepujde precist...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rho  |  27. 05. 2005 14:36

pokial bude mat jedno DVD kapacitu 800GB
tak asi nebudes mat problem si vzdy urobit este 2 zalozne kopie ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  27. 05. 2005 15:58

Bude to problem, protoze jestli to bude licencovat IOMEGA, tak medium bude stat pet tisic a mechanika tricet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  27. 05. 2005 16:34

tak se jim holt na to vsichni vykaslou a ostrouhaji jako se ZIP, nez se to stacilo rozsirit, bylo to davno prekonany, dobre jim tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bG  |  27. 05. 2005 16:37

jj To je spolecnost za vsechny prachy (doslovne) 8)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cicobasket, cicobasket  |  27. 05. 2005 17:39

presne, nechapu jak se tahle firma jeste muze drzet nad vodou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  27. 05. 2005 18:27

(V práci dýchají jejich zaměstnanci šnorchlem, ale pšššt, nikomu to neříkej – je to přísně tajné... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop, delcop  |  27. 05. 2005 19:06

No ale jeste, ze ZIPky Iomega tou cenou tak potopila! USBklicenky jsou mi mnohem sympatictejsi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  28. 05. 2005 23:02

NO na zive.sk je o tom viac a medium by nemalo stáť viac, ako normálne DVD, beriem to optimistisky tak 200sk, ale realisticky si nedovolím odhadnúť:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyšek  |  30. 05. 2005 00:48

ad medium)
Všimněte si , prosím, této citace z uvedeného článku : "způsob záznamu dat na běžný DVD disk "
Je-li to pravda, pak 800GB=cca12Kč
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  31. 05. 2005 02:07

Tady nejde o cenu media. 800GB dat uz musi mit nejakou hodnotu. A pokud se ji clovek rozhodne sverit DVD mediu... No nevim. Myslim, ze opticka media jsou uz mrtva. V podstate je to jenom jakasi krec pred poradnym rozsirenim broadbandu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Morpheus  |  27. 05. 2005 12:26

Myslite ze bude zpetne kompatibilni? To by bylo celkem fajn, jen nechápu poslední dobou zvysovani kapacit medii. Lepsi by bylo kdyby rostly kapacity HDD a zacaly se pouzivat FLASH HDD!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ar@gon  |  27. 05. 2005 12:36

Ne nepůjde, ono vůbec totiž nejde o DVD ale oplacku rozměru DVD. Jinak jak to funguje je dobře popsané zde http://www.cdr.cz/a/14231

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moira, Moira  |  27. 05. 2005 12:14

to mozna pujde i precist.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aa  |  27. 05. 2005 12:37

LOL !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  27. 05. 2005 11:52

... ale až to budu mít doma za rozumný peníz, tak pak budu spokojený a nenjen já

Firmy akorát vykřikují do světa, co se jim povedlo v lab. podmínkách na kolik GB se můžem těšit a přitom není dostupné (za přiměřený peníz) ani DL DVD A to nikdo neříká, jak to bude se spolehlivostí dat ...

Podle mě je problém ten, že výrobci médií vlastně nevědí, jaká média ve větší míře vyrábět. DL DVD už asi díky tomu levnější nebude, když jsou "v plánu" větší GB média ...

Takže za poslední rok se v DVD nic nezměnilo ... pořád budem zálohovat na 4.7GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ada  |  27. 05. 2005 11:36

OK to beru, je to cca 570 dní hudby v mp3 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
phanatic  |  28. 05. 2005 19:11

A co teprve těch videí v mpeg1 ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe  |  27. 05. 2005 10:43

No dulezity hlavne je ze ty mechaniky nejsou JAZZ ale JAZ ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  27. 05. 2005 10:49

i to uz je opravene, a fakt se stydim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
child  |  27. 05. 2005 15:14

Za to ze poslouchate jazz se stydet nemusite! je nas vic!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 05. 2005 10:34

V originále je "transfer speeds would also jump five to 30 times"

to je 5 až třicetkrát víc, ne o třicet procent víc ....





Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  27. 05. 2005 10:42

diky moc, to jsme prehledl, omlouvam se :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  27. 05. 2005 15:33

Jo to je v pohodě. My jsme zvyklí ... osle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin kalenda  |  27. 05. 2005 18:02

obecne smutne sleduji trend medii ala lupa.cz zive.cz a spol ktere na ukor mobilni komunikace upadaji do stale vetsiho marastu a casto uz nevim jestli to muze byt jeste horsi. Chapu ze v cechach neni slusny placeny web tykajicich se informaci o CESKE REPUBLICE takze je zive jen pracka na reklamu - penize. Stejne tak si casto nedelam iluze odbornych predpokladech autoru o tematech co pisi. Ale ...
Co ze jste to tak svetoborneho dokazal, ze si dovolujete ostatnim nadavat do oslu? samozrejme pokud je to neco co stoji za uznani omlouvam se ale pochybuji o tom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  27. 05. 2005 18:33

Z toho si nic nedělejte. Boryš Bohata je tak trochu výjimka. Takový debil už tu nebyl fakt dlouho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop, delcop  |  27. 05. 2005 19:00

"osel" to je prehanka! Kdyz se nekomu clanek nelibi, tak at si jej necte... Chybovat je lidske! Takle nekoho oslovovat bych si urcite nedovolil! Tak se mejte! Pa

Btw. Chybuji i pocitace...proc? Hadejte, kdo je sestrojil!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR., AZOR.  |  27. 05. 2005 20:56

ale no tak, článek píše jeden, čtou ho stovky..... nějakou chybu tam vždycky někdo najde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vraána  |  29. 05. 2005 15:08

Mám zkušenost ze psaní pro 2 různá média typu ZIVE.cz a nikdy se mi nestalo to co předvádí pan "pěkný" - 2 až 3 překlepy nebo úplné nesmysly v KAŽDÉM článku. Jednou za čas se nějaký překlep toleruje. Ale když je někdo placený za množství tak na kvalitu sere. A opravdu to vypadá, že si to autor po sobě ani jednou jedinkrát nepřečte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Novotný  |  28. 05. 2005 06:14

To byla síla. Ten pisálek nemá snad ani základy angličtiny a nerozezná mechaniku od hudebního stylu. Nebo může být taky ožralý jak zákon káže. V každém případě má pořádnou ostudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wq  |  27. 05. 2005 10:29

tak to je drsne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor