Internetová peněženka MoneyBookers se přejmenuje na Skrill

Diskuze čtenářů k článku

23. 11. 2010 07:10

Tyto šlendriány skutečně nebrat, pokud to po vás někdo bude vyžadovat k placení, tak rychle pryč. Toto jsou otřesné "služby" a support nejhoršího kalibru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 22:08

Moneybookers nebrat, jejich "support" je naprosto pitomý, člověk podle jejich podmínek NESMÍ mít víc účtů, není možné změnit měnu MB účtu jinak, než zrušením stávajícího a založením nového, přičemž člověk přijde o všechny autorizace (adresy, účtů, karet) i přes žádost na support, aby je převedli na nový účet, při pokusu autorizovat kartu na novém účtu dojde automaticky k jeho blokaci.

Nemají ani "live chat support" a dokonce ani e-mailový support; všechno člověk musí hledat přes FAQ rozhraní, které zdaleka nepokrývá všechny možné problémy.

Jestli vám přijdou české banky nevstřícné vůči klientům, tak Moneybookers je proti nim horor. Fuj, už nikdy více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 23:56

asi tak.. zmenil som bankovy ucet a trvalo 20 mailov kym mi ho support zmenil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 11. 2010 08:39

Vidíte, já mám u nich dokonce 3 účty (V CZK, USD a EUR), takže to lze. Autorizovat samozřejmě stačil pouze jeden.

Ano, chat ani přímý spoj na email nemají (tedy - "lepší" zákazníci mají přidělený kontaktní mail), musíš vše posílat přes webové rozhraní.

MB je pro mě vynikající služba, která mi umožňuje OKAMŽITĚ posílat a přijímat třeba i milionové částky z celého světě za doslova pár korun. Umožňuje vkládat a vybírat do/z jakékoliv sázkové kanceláře, kasina, herny bez poplatků a prodlení. Spousta obchodů využívá MB pro clearing platebních karet, u nás například GoPay.cz

MB nenahradí PayPal (ačkoliv už funguje i na EBay), ale třeba nabízí platební kartu k všem účtům zdarma, což PayPal pro ČR nenabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 11. 2010 09:29

Samozřejmě, že to technicky lze, ale vědomě porušuješ jejich podmínky. Taky technicky LZE přecházet na červenou, i když na silnici v tu dobu nemáš co dělat.

Viz jejich podmínky: "4.3. You may only open one Moneybookers Account unless we explicitly approve the opening of additional accounts."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 11. 2010 10:02

Já žádné podmínky neporušuji, přečti si tu větu z podmínek znova, zvlášť část: "unless we explicitly approve the opening of additional accounts.".

Mám naprosto legálně otevřené 3 účty, na stejné jméno a adresu. A stačilo ověřit pouze jeden z nich, ostatní jsou ověřené automaticky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2011 19:02

byt tebou, tak bych tak sebejisty nebyl. Mel jsem na MB x uctu a vsechny mi zablokovali s upozornenim ze muzu mit jen jeden ucet. Resil jsem s nima tenkrat zasekly prevod penez a k multiaccountu jsem se priznal...

Mimochodem to je napsane i ve FAQ:

https://www.moneybookers.com/app/faq.pl?gid=1&qid=713

-Chci mít více než jeden Moneybookers účet, je to možné?

-Bohužel, nedovolujeme našim zákazníkům mít více než jeden Moneybookers účet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 09. 2011 19:09

respektive dalsi ucty ti oni musi schvalit, ale rozhodne to neni automaticky. Musis si o to pozadat(pokud si to neudelal) a pravdepodobne ti nebudou muset vyhovet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2010 05:44

Když to srovnám: herna mi pošle peníze na účet, třetí den tam jsou, taky bez poplatků.

x

Herna pošle peníze Moneybookers, já musím opakovat celou proceduru s vybíráním stejné částky, Moneybookers mi třikrát zablokují účet, protože na Azorech prší, pak mi napíšou, že účet je odblokovaný, opakuji potřetí vybírání, peníze nikde, pak zjistím, že nemám účet "blocked", ale pro změnu "locked", nikdo mi nic nevysvětlí, napíšu herně, a do tří hodin je účet "unlocked". Týden nervů, 5 oskenovaných dokumentů, nikdo mi nic nevysvětlí ani se neomluví, 10 mailů v angličtině, někde ve světě se válí má kompletní identita, jenom ji použít.

Ano, to je druh služby, kterou dovedu ocenit.

Člověk musí mít silný důvod je používat, jako třeba když nechce mít na bankovním účtu jména odesílatelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2010 21:24

znám celkem dost lidí s paypalem ale s tímhle nikoho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2010 21:13

Moneybookers používám nuceně už pár let, protože jedna pokerová herna, kde si občas rád střihnu turnaj, to má pro nás barbary z východu jako jednu možnost ze dvou celkově(druhý je e-walet nebo tak něco).

Docela varuji před optimistickým převáděním větších částek, když jsem přes ně posílal nějaké drobné v řádu stovek dolarů, vše fungovalo bezvadně. Když jsem tam převedl z herny asi 4000$ a chtěl vybrat, najednou nic nešlo. Trvalo to nejmíń týden zasílání všemožných dokumentů a peníze jsem dostal až po intervenci herny.

Ruské jména supportu, nemožnost komunikovat jinak než přes jejich nemožné rozhraní, několikadenní čekání na mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor