Internet od UPC má už 300 000 zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

25. 11. 2008 10:23

1) Václav Bartoň, generální ředitel UPC, vidí důvod velké obliby internetu UPC následovně: „Internet UPC má rozhodující podíl na tom, že počet připojení prostřednictvím kabelové televize dosáhl v České

republice podle Českého statistického úřadu počtu připojení prostřednictvím ADSL linky. Ještě před rokem ADSL připojení výrazně vedlo“, končí Václav Bartoň.

2) Přes veškerá pozitivní slova a růst zákaznické základny se nicméně zatím v počtu zákazníků nemůže UPC rovnat prakticky největšímu poskytovateli internetu u nás. Telefónica O2 totiž na začátku srpna letošního roku registrovala dvojnásobný počet zákazníků.

Vážený autore, v jedné větě se tvrdí, že internet po kabelovce má stejný počet zákazníků, jako internet přes ADSL (to je samozřejmě kravina), hned vzápětí se tvrdí, že ADSL má dvojnásobný počet zákazníků, než kabelovku od UPC.

Podle tiskové zprávy má UPC 300 tisíc internetových zákazníků, Telecom má cca 600 tisíc přípojek ADSL. Aby bylo stejně internetových přípojek přes kabel, jako je přes ADSL, musely by ostatní kabelovky mít v součtu taky 300 tisíc přípojek, což je zatím hodně velká fantasmagorie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 20:18

Poslední dobou si nemůžu stáhnout žádnou Linuxovou distribuci přes torrent. Je to buď úplně zablokováno, nebo pokud to jede, pak strašně pomalu. Nakonec jsem Mandrivu 2009 stáhl asi 4 dny po uvolnění, když už polevil nápor na FTP servery (přes FTP). Torrent jsem pochopitelně nechal běžet pro porovnání. Tam se stáhla Mandriva přibližně po 3 týdnech!!! Neskutečné!!! Zkusil jsem tahat torrent i přes VPN do práce, tam to chodí bez problému - rychle a spolehlivě. Takže blokování torrentů na straně UPC je jisté a záměrné.

Taky bych chtěl zmínit upload ač mám tarif Light, tak bych měl mít upload 256kb/s. Ve skutečnosti mám kolísavý od 20-88kb/s. Také odezva je mizerná. Za dob Karnevalu byla mezi 9-12ms, u UPC kolísá mezi 150-3000ms. To je prostě příšerné. Tento stav se postupem času zhoršoval a poslední měsíc dosáhl vrcholu.

Předpokládám, že UPC má obrovský problém s konektivitou a řeší to tímto způsobem. Tedy omezováním uživatelů. Za dob Karnevalu to bylo vše perfektní, nikdy se nestalo, že by byla síť nedostupná. Stránky naskakovaly rychle i přesto, že jsem měl papírově nižší konektivitu.

UPC slibuje že se vše zlepší, ale zatím se nic neděje. Spíš naopak. Je to horší a horší. Nabízí vyšší rychlosti a přitom nemůže dodržet ani ty staré (pomalé).

Přitom nechci snad tak moc. Přijít domů z práce, pustit si počítač, otevřít si ve Firefoxu stránky Živě.cz a přečíst si co se událo nového. A ono ejhle ani tak základní věc nefunguje. No nesralo by to?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 21:07

JJ zlatej Karneval. Za 1,5 roku co sem měl od nich připojení, byl akorát jeden dvoudenní výpadek. Od tý doby co to koupilo UPC se krátkodobé výpadky objevují ve vlnách, týden mi to padá třikrát denně a pak zase 14 dní klid. Navíc mi teďka taky nejedou torrenty, myslel sem že to způsobuje nová Opera, ale koukám že pes je zakopán jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 19:35

bože. typické UPC, teda neviem ako u Vás v Čechách ale u nás na Slovensku sa chvastajú s tým netom, len tie pomery rýchlosť/cena majú dakde v praveku. A to už nehovorím o fakte, že musí mať človek zavedenú káblovú TV od nich aby mohol mať net.!!!

PS. Ja mám Orange Fibernet za 600 SK mám 15/1 Mbit/s. Takú rýchlosť za takú sumu v UPC len snívať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 21:48

wow, tak to mate hustyyyy ... ja jsem podomni prodejce UPC TV musel 3x vyhodit, nez pochopili, ze net mi staci ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 14:56

Dříve jsem používal Karneval, pak UPC a musím říct, že mám dobré i špatné zkušenosti. A to jak s technickou podporou - technika mi poslali vždy poměrně rychle, pokud jsem se byl schopen dovolat na jejich linku , tak se samotným připojením a njejími nedostatky. Neohlášené výpadky v normě, pokud netrvají několik hodin, nebo jako posledně 4 dny Na technické podpoře je ovšem vždy nutné zatvrzele chtít technika, protože je celkem samozřejmé, že klienty zkouší, zda se ujistili, že není problém na jejich straně.

Od začátku října, poté co začali technickou aktualizaci sítě, jsou však výpadky na denním pořádku, BitTorrent se nepřipojí a občas až zablokuje připojení k Internetu (vyřešeno jiným klientem). Výpadky a zpomalení INternetu jsou opravdu na denním pořádku. Vše došlo až tak daleko, že jsem vypověděl smlouvu (na radu kamaráda, který provedl to samé) a světě div se, za dva dny už jsem měl na 12 měsíců Internet za polovinční cenu. Řekl, že to do konce roku vydržím, za tu cenu mi to stojí

Všem doporučuji stejný postup, UPC se zachová vždy stejně - nabídne vám polovinční cenu, aby si vás udrželi. Otestováno na základě informace přímo od pracovníka UPC. Snad tato cenová náplast sníží vaše trápení s technickými problémy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 15:19

Bohužel ne, třeba pro mě je prioritou 100% funkční, technicky kvalitní a ničím neomezovaná služba, kterou jsem ochoten zaplatit. Slevou mi tedy UPC pokles reálné rychlosti na 1/4 deklarované a zavedení QoS rozhodně nekompenzuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 15:45

Problémy by měly odeznít po novém roce, kdy se dokončí technická aktualizace sítě. Dle informací, které z UPC zatím vylezly, je omezení komunikace pouze technickým problémem a nebude zavedeno napořád. Já si tedy se soudy počkám do ledna. Pokud pak technické problény a omezováni přestanou a rychlost se mi začne navyšovat, budu službu UPC spokojeně využívat dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 16:08

Vidím to jinak. Proč bych měl více než čtvrt roku tolerovat aktualizaci sítě, která výrazně zhoršuje parametry služby, kterou UPC platím? Pokud se chtělo UPC marketingově vytáhnout, mělo nové tarify koncipovat tak, aby je síť unesla! Když už je potřeba síť aktualizovat, proč to UPC nijak neoznámilo a třeba se nedohodlo se stávajícími zákazníky na nějaké formě kompenzace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 16:31

přesně tak. Seriózní ISP se tak chovají. Mám vyzkoušeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 17:40

je treba prejit na ADSL bez moznosti nadavat na jakoukoliv nizsi rychlost, protoze neni garantovano absolutne nic, vse je chyba zakaznika a clovek uslysi jen, ze je moc daleko od ustredny ;) pokud mi pojede 8Mbit od O2 rychlosti 1Mbit a budu muset mlcet, to radeji UPC, kde mi pojede vse 20Mbit krome P2P, ktere vyuziju 2x rocne pro prenos cca 100GB dat na zatah.... jinak, jak uz jsem uvedl, omezeni rychlosti se u mne u P2P neprojevilo. jeste to dnes ale vyzkousim i vcetne torrentu a vecer napisu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 17:52

UPC je samozřejmě taky negarantované. Ale alespoň nemá (tak viditelnou) agregaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 19:10

http://www.upc.cz/pdf/detailni_popis_sluzeb.pdf

UPC 10M

UPC zajišťuje, že služba přístupu k síti internet (od modemu do CMTS) je dostupná po 98% zúčtovacího období rychlostí downstream (směrem k uživateli) 6 655kbps.

UPC 20M

UPC zajišťuje, že služba přístupu k síti internet (od modemu do CMTS) je dostupná po 98% zúčtovacího období rychlostí downstream (směrem k uživateli) 12 998kbps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 19:54

Prodávám 12 Mb/s a garantuji polovinu 98 % zúčtovacího období. Tomu říkám negarantované připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 21:46

pak nechci slyset vas nazor na ADSL - "vysokorychlostni internet" kolik garantuji ? 32Kbit ? nebo to uz zvedli na 64Kbit ? :))

jinak jak jsem slibil - zrovna testuji torrenty - azureus, jsem jeste schovany za routerem, UPC classic 12MBit, taham 3 linuxi distra - rychlost 1.35MB/s, t.j. necelych 11MBit - to by slo, mozna by to jeste stouplo s dalsimi nalezenymi zdroji ;)

vyzkousime tedy DC++ ... namlatil jsem tam vsechno, nac jsem prisel a kolisa to mezi 1.2 a 1.4MB/s.

spis mne panove napada, jestli vy nemate vysosany nejaky vetsi objem dat, nez je zdravo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 23:14

Podle názorů v diskuzích to zatím vypadá, že omezení jsou dána lokalitou. Jinak možná mám vysosáno, víc, než je zdrávo, ale kolik je vlastně UPC zdrávo? Připojení je přeci neomezená a FUP dávno zrušená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2008 11:20

no pokud meli kdysi napr. FUP 25GB, tak se to resilo tak, ze pokud ten mesic meli lide obecne vysosano mene, aplikovali FUP az treba pri 35GB. nyni mam pocit, jestli se nekde nepsalo, ze pokud nekdo bude sosat az nezdrave moc, tak to skrouhnou. pokud by to udelali jen na nejakych portech a web apod. nechali na max., tak bych to bral. ADSL taky omezuje lidi, kteri sosaji vice, nez je prumer. je to nekde v podminkach. ja treba mam bezny provoz mesicne kolem 20GB na brouzdani apod., ale jsou vyjimecne dny, kde neni problem behem 48hod udelat 150GB a pak zase par mesicu nic a FUP jsem nepotkal. zavisi to asi od vytizeni site...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2008 11:47

a proto mě zžkrouhli hned za stratu aniž jsem něco vůbecstáhnul?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2008 07:38

Zkuste stahovat něco normálního než distro, kde to někdo seeduje na rychlé ince a nevyžaduje také sdílení. Zkuste třeba nějaký seriál, který je normálním torrentem závislým na těch, kteří stahují.

Jinak dle diskuzí na UPC Zone se tato věc netýká všech uživatelů, ale záleží na lokalitě. Například i v Brně jsou lokality, kde to nějkomu nejede vůbec, někomu velmi pomalu jako mně, a někomu bez problémů. Mám osobně ověřeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2008 11:32

tak to nemohu slouzit. serialy apod. pres torrenty nikdy nepozenu, pouze distra apod.+ nikdy nesdilim nic nez distra. nicmene si nemyslim, ze UPC rozlisuje primo obsah, pouze porty ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 11. 2008 17:17

Porty rozhodne ne, to je prilis jednoducha a malo flexibilni metoda. Podle toho, jak se to chova, to spis vypada na nejaky deep packet ispection, ale to musi stat hrozne penize takhle vybavit sit. Skoro se mi nechce verit, ze by neco takoveho delali, ale fakt to tak vypada.

Kazdopadne bez nejakeho oficialniho oznameni o podobne cinnosti je to VELMI neprofesionalni az sproste. A jestli se to nezmeni, tak v mem pripade rozhodne o par zakazniku prijdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 13:35

Od UPC ke konci měsice listopadu budu přecházet k jinému ISP v našem kraji který mi na zéně peněz poskytne větší rychlost, optické připojení, a hlavně velký upload. Priorita přechodu je jasná, UPC zavedl FUP a jakesi QoS, a začiná se mi zdát že některé pakety (jak pišou již kolegové níže na sitích P2P) jsou uplně zahazovány.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 14:41

Mam uplne stejny problem, torrenty ze serveru ze kterych jely donedavna na plne rychlosti jedou najednou s bidou 60-80kB/s. Dalsi tragedie jsou videa z YouTube, nacitavaji se hrozne pomalu. Neni to pritom problem pretizenych youtube serveru, protoze kdyz jsem se pres VNC pripojil na jiny pocitac ktery je do netu konektnuty pres CRa tak tam se to same video ve stejnou dobu jako u mne nacetlo mnohem rychleji, tudiz je evidentne problem na strane UPC. Donedavna mi to jelo v pohode, ale co se deje ted je fakt maras, nevim co s tou siti delaji ale uz me tim zacinaji pekne s*at. Nastesti mam na protejsim dome na dohled pristupovy bod od 802.cz, davam UPC jeste mesic na zlepseni, jestli se to nezlepsi tak papa, jdu jinam

btw - "Václav Bartoň, generální ředitel UPC, vidí důvod velké obliby internetu UPC následovně: „Jednoduchá dostupnost, jednoduchá instalace a >>>> technická podpora<<<<." - buhehe, tak to byl for tydne. Technicka podpora? Jaka technicka podpora?!!! Vzdyt se na tu jejich podelanou infolinku neda vubec dovolat! Porad slibujou ze navysi pocet lidi co obsluhujou ty telefony, ale skutek utek, pokazde kdyz jsem se tam pokousel dovolat s nejakym problemem tak mi to po nekolika minutach cekani "blablabla, cekejte, jste v poradi..." chciplo. Normalne spadl telefonni hovor, jako by to nekdo polozil. UPC ma snad nejhorsi telefonickou helplajnu jakou jsem kdy zazil - vcetne O2, a to uz je co rict. V posledni dobe to fakt tezce nezvladaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 11:47

dnes a denne to bude to same...na kazde pripojeni se da nadavat, na kazdem pripojeni budou vzdy nejake zavady a odnese to urcita skupina lidi, ktera potom hyka, jak plati a sere se to...

pak hykaji ze pozaduji slevu, dostanou za 3 dny kdy to nejelo zpet 60kc a nazdar

a doba kdy by to mohlo byt jinak...tak toho se snad nedoziji ani deti detiii vasich detiii

a proc vlastne narikas, kdo te u upc drzi..mas O2,Netbox,Bezdrat 802.cz a jine...nikdo te kurňa nedrží

takový nejvíc melou rypákem aby se zviditelnili... svým nazorem odlakas mozna 5 potencionalich zakazniku,dalsich 300 prejde i tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 12:23

Já těch 5 kolegiálně informuji, ať si dají pozor. Těch 300 idiotů, to je jejich problém, já jsem je informoval a tím to pro mě končí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufi
24. 11. 2008 12:31

pravda, nic nedrží, taky doma přecházíme od upc jinam. jejich měsíční oprava slabýho signálu, to byla poslední kapka. nakonec stejně museli v baráku měnit zesilovač, což bylo od začátku jasný, ale nejdřív zkoušeli všechno možný, aby ušetřili za novou bedýnku.

a co je špatnýho na tom, podělit se ze zkušenostmi s ostaníma? to je snad zakázaný?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 12:35

To víš. uživatel "pcwifi" je ten typ, co spadne do špatně označeného výkopu a pak místo aby ostatní varoval, sedí tiše v křoví a směje se těm kdo tam spadnou taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 11:18

Důrazně varuji před poskytovatele internetu UPC! Mám několikaleté souběžné zkušenosti s více ISP, a musím říct, že v porovnání třeba s Českými Radiokomunikacemi je to nebe a dudy!

Po pročtení smluvních podmínek například zjistíte, že společnosti UPC jste povinni uhradit služby do 5-10 dnů (podle typu) od doby splatnosti / doručení faktury. Pokud vám ale společnost UPC "omylem" strhne více (například inkasem) má plných 60 dnů na vrácení.

Společnost UPC od 10 měsíce začala omezovat některé služby (například P2P) a porty, a to ještě v závislosti na danní době. Nejdřív jsem si myslel, že je to chyba někde u mě, ale pak jsem zjistil, že stejný problém mají stovky dalších:

http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=2086&postdays=0&postorder=asc&start=0

UPC, podle vyjádření některých zákazníků, samozřejmě vše popírá a odmítá. Já sám na odpověd zatím čekám.

Jako stávající zákazník mát právo akorát platit. Nedávno jsem zprovoznil UPC internet otci. Samozřejmě platí mnohem nižší částku za 2x tak rychlý internet než mám já. Podle UPC je to v pořádku, a já se dočkám "někdy" na začátku roku 2009, kdy mi bude rychlost v poměru k ceně navýšena. Humus.

Jakákoli komunikace s UPC není možná. Zákaznická linka funguje pouze ve všední dny, tuším 9-17 hodin. Samozřejmě je plně placená. Nemůžete hovořit hned s operátorem. Musíte 5 minut poslouchat reklamy a novinky či upozornění UPC. Až pak se přes automat dostanete k operátorovi. Tam se dozvíte že jste X-tý v pořadí a čekáte na placené lince třeba hodinu. Někdy to dokonce zkolabuje a můžete volat znovu. pořád hovor platíte. Na lince ČRA se mi věnovala operátorka o svátcích ve večerních hodinách no problem. Vyšly nové tarify? chcete změnit na výhodnější? Stačí říct, během hovoru je rychlost navýšena.

Další možností komunikace je webový formulář. ten vyžaduje UPC pro změny služby, výpovědi, nastavení inkasa a podobně. logicky, nemáte od toho doklad, nemůžete nic reklamovat když na vás omylem zapomenou.

Docela uvažuju, ž napíšu píemnou výpověď, zaplatím Telecomu/o2 3000,- za pevnou linku, a pořídím si ADSL od ČRA. Zaplatím sice více za pomalejší internet. Ale bude funkční, nijak skrytě neomezovaný, nikdyo nebude svévolně rozhodovat, která služba mi bude blokována, tím méně, aniž by mě o tom informoval a na dotazy mi ještě zapíral.

UPC se vyhněte! Zákazníkům tam s*e*r*o*u na hlavy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 12:02

UPC - Krpole

Až na dva výpadky za víc jak dva roky absolutně žádné problémy. Rychlost vinikacící, už mi ji dvakrát sami od sebe změnili a teď po novém roce zvednou opět na rychlost, kterou už v podstatě ani nepotřebuju. Nynější stačí bohatě.

Problémy se stahováním jsem žádné nepozoroval. Absolutně v klidu Torrentím.

Komunikace přes Webový formulář je spolehlivá, odezva slušná. Co jsem potřeboval to jsem zjistil.

Platím převodem, nastaveným na automat. Opět bez problémů.

Za těch necelejch 800,- cca 30 programů + pětimego. Paráda.

Cože vám to vadí na UPC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 12:22

Například právě toto. Máte pravděpodobně stejnou službu jako já, platití stejné peníze, ale kvalita služby je diametrálně odlišná! Pravděpodobně jste v oblasti, kde je natolik málo zákazníků ( i když v Krpoli bych se divil) že nejste tolik omezováni. Moje geografičtí sousedé mají shodně od října všichni stejné problémy jako já. A týká se to mnoha různých míst ČR

za poslední týden jsem potřeboval řešit 3 různé záležitosti. proklamovaná doba odpovědi do 48 hodin je lež, dodnes mě nikod neodpověděl ani nekontaktoval. Místo toho jsem provolal asi hodinu na jejich lince aniž bych se dočkal operátora..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 13:23

Presne, ja tiez nechapem, co ludom na UPC vadi, zatial som nemal ziadny problem, mam od nich 20 mb.

Som aj jeden stastlivec ktoremu sa podarilo prichytit O2 pri problememe na O2 shope a mam od nich 8 mb za korunu mesacne :) obcas sa prepnem a zda sa mi to kolko krat rychlejsie, samozrejme iba v nacitavani stranok, neviem cim to moze byt.

A tu linku od O2 mam vystrcenu v okne na free wifi, takze ked pojdete niekto okolo dejvic, tam zbadatewifi FreeHotSpot, tak som to ja :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 14:40

Já bydlím u Grohovky a internet frčí jedna báseň. Jak píšete, byly jenom dva výpadky a to mám dojem kvůli navyšování rychlosti a jenom na pár hodin. Nevidím v UPC jediný problém. Frčí mi DC aj torrenty. A ještě mi omylem zapojili kabelovku... už mi jede rok :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 13:09

no, bohužel musím konstatovat, že mám velmi podobnou zkušenost, leč bohužel nemohu tak snadno měnit. Nabídka netu v místě mého bydliště je pouze pokrytí wifi od pe3ny net, kde jsem se ani nedovolal na linku pro objednání - prostě tam nikdo nebyl, ale nestálo mě to tolik, kolik me stal telefon při volani do UPC. Taky nutno vzpomenout na můj 3 týdny trvající výpadek internetu, kdy komunikace byla jednostraná, tím mám na mysli odemne k UPC. Po třech týdnech každodeního bombardování mi jen někdo zavola, že mi internet už funguje, bez vysvětlení proč. byla mi jako kompenzace nebídnuta sleva 20% na jeden rok, kterou mi ale zapomněli jaksi nastavit a ani se neobtěžovali mi snížit cenu za 3 týdenní nefunkčnost netu. další pecka byla, když mi volala operátorka s tím, že by mi doporučila přejít na digi TV od UPC, že mi analog stejně vypnou. Na mou připomínku, že jsem již jejich Digi TV doma měl a měl jsem s ním horu problémů, jako že zvuk hrozně bručel nereagovala a jen dokola opakovala, že Digi TV se stajně nevyhnu. Ještě doplním, že jsem si k Digi TV objdnal i ten balíček hudebních kanálů, hlavně kvůli programu Classic FM u kktereho po 10ti dnech prestal jit zvuk a po mesici ho nahradili kanalem uplne jinym - UPC opet bez reakce, dokonce mi ho ani neodpojili! tak sem jinakonec celou Digi TV vratil. Bezne problemy, kdy i u vypadku tvrdili, ze problem je na me strane, ze oni zadny nevidi, uz ani neresim :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 13:34

Jsem u UPC, resp. dříve Karneval připojen již čtyři roky. A naprosto bez problémů. A co se týká toho, že Váš otec je připojen na vyšší rychlosti a za menší peníze. Když byste nebyl hlupáček, změnil byste si tarif. Není to žádný problém a jde to přes webový formulář. Dělal jsem to takto již minimálně 2x.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 13:40

Ano. Tarif už jsem jedno měnil. Trvalo jim to 90 dnů, s odůvodněním, že žádné žádosti ode mne nemají. Pane "chytrý"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 20:24

Pane Jandík, je vidět že jste přes webový formulář nic nevyřizoval. Já ano. A dopadlo to stejně jako kdybych nic nedělal. Podle mě ten formulář mají jen proto aby získali čas. Protože pak stejně řeknou, že nic nedostali. I když mi přišla automatická odpověď že formulář dostali a ještě nějaký plky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 14:02

Máte v podstatě pravdu. UPC, přestože zákazníkům tvrdí, že nikoliv, jednoznačně zavedl nějakou formu QoS na svých připojeních. Odhaduji, že poslední změna v tarifech byla přes technické možnosti sítě a proto přikročili k omezování dosavadních zákazníků. Testoval jsem to na svém vlastním připojení doma. Platím 1300 korun měsíčně za tarif Classic 12/1 Mbps. UPC dle mého názoru omezuje P2P protokoly BitTorrent, ED2K i DirectConnect. Míra omezení je závislá na denní špičce. Například ve večerních hodinách se klienty ani nepřipojí k serverům (tracker, server, hub, cokoliv). Po zbytek času sráží aktivní P2P přenosy rychlost připojení, která málokdy přesáhne 100 KB/s. Ještě v září jsem přitom bez obtíží stahoval 1,4 MB/s přesně tak, jak to odpovídá parametrům připojení. Smutné je, že ani při vypnutí P2P se rychlost nespraví a stabilně nestoupá přes 300 KB/s. Na UPC se hodlám obrátit oficiální cestou ihned po uzávěrce nejbližšího čísla Computeru. Myslím, že důkazy jsou dostatečně jasné a věřím, že se UPC konečně přestane vykrucovat. V každém případě takto drahé připojení, které mi poskytovatel omezuje (tzn. není plnohodnotné), v žádném případě používat nehodlám, takže následovat bude výpověď a přechod k jinému providerovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 17:05

taky souhlasím, měl jsem u nich před rokem z nouze připojení (tarif easy?). nyní mám 10/2Mb za 500,- měsíčně a jsem spokojený. nikdo mně nijak neomezuje, vždycky jsem připojen... a nepotřebuji ten jejich trapný modem, který se strašně zahříval a večer svítil, skoro jako malá lampička nejspíš si u našeho poskytovatele nechám dát tv, budu platit 680,- rychlost se mi zvýší na 25/4Mb a budu mít u toho několik tv stanic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 17:28

Tak snad jen potvrzeni vyse popsaneho. Pozoruji to prakticky stejne, ci velmi podobne. Obracet se na UPC uz ani nezkousim, melou porad to same, jak je vsechno v poradku. Pokud se to v nejblizsi dobe nezlepsi, proste rovnou vypoved a prechod na jineho ISP. Dost me to mrzi, jednu (relativne kratkou) dobu to bylo vazne pohodove pripojeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 16:33

souhlas,

cca před rokem jsem byl s UPC plně spokojen komunikace OK (do 2 minut jsem byl spojen s operátorem vše vyřešeno) Poté ovšem začaly problémy internet když nejde klidně 2 dny je to dle UPC v pořádku protože na tom dělají a já nemám nárok volat ani dostat nějaké odškodné jako dříve (měsíc rychlejší tarif zdarma). Nyní se mi IP mění každý den, ne-li častěji (internet prostě vypadne, načte se a mám jinou IP) ano na toto si nestěžuji i když jsem měl 3 roky stejnou IP no což musím zaplatit pevnou. Když mi před 3mi měsíci nešel internet volám na UPC, první hovor se nepodařil prostě mě po 5 min čekání odpojily, podruhé mě za 7 minut konečně přepojily a ujišťovaly mě, že nefunkčnost internetu je jen a jen na mé straně a operátor dokonce naznačil, že je to linuxem. Po dni šťourání v nastavení, instalacích různých OS na jiné HDD jsem usoudil, že chyba 100% nebude na mé straně a volám druhý den, kdy se z automatu ozývá, že jsou možné problémy s načítáním IP adres s DHCP (hlavně, že sjem jim to říkal ) a až po dvou dnech se tedy internet rozjel bez jakéhokoliv poděkování, omluvy jako u slušných poskytovatelů (mám známé, kterým pošlou jiní alespoň omluvný mail) . Silně uvažuji od odchodu od UPC - ještě počkán na to navyšování to jsem zvědav, dle mě to bude poslední kapka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 17:27

Pridavam spatnou zkusenost.. Jednoho krasneho dne zacal mit internet odezvu 1000ms. 5x jsem volal na UPC, kde mi 4x rekli, ze to je normalni, ze pingy maji mensi prioritou.. Paty operator pochopil, ze je asi neco spatne, ale dalsich 30 dnu se problem resil bez vysledku pouze tupym vymenovanim modemu.. Po mesici se to najednou samo zahadne spravilo.. Zakaznickou zakladnu UPC moc nema.. technickou taky asi moc ne.. Vyreseno vlastni optickou linkou od konkurence, placenou nekolika sousedy..

Btw trochu mi tenhle clanek prijde jako neplacena reklama :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 11:02

technickou kvalitu tím nyní myslí omezování torrentingu a blokování portů (novinka od září)

a zákaznické zázemí vpopředí s pověstnou modrou linkou, kam se dovoláte při dobré konstelaci hvězd, než vás někam přepojí utratíte spoustu peněz, a narazíte na operátorku která vám nerozumí a snaží se vás přesvědčit že problém je opravdu na vaší straně (řešil jsem vadný settop box který měl vysoký útlum).

ale má to tu výhodu že se nemusí nic vytáčet, internet je dostupný hned, rychlost odpovídá předplacené, a i tu modrou linku lze nahradit fungujícím emailovým kontaktem přes formulář.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 12:27

no nevim, DC++ mi jede plnych 11.5Mbit na me 12Mbit lince, tam zadne omezeni nepozoruji (active i passive mod). torrenty jsem stahoval naposled s vydanim nove verze linux. distra a jelo to taky na max...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 11. 2008 13:39

aha, tak proto mi torrent nahle spadl z rychlosti 4mbity na 1mbit kdyz jsem rad a dc++ prestalo fachat uplne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 11. 2008 15:22

Naprostý souhlas, s "x based", pokud to je potřeba něco řešit s klientským centrem, je to otřes ale emailový formulář je nepoužitelný pro rychlé řešení problému, pokud vůbec někdo někdy odpoví.

Ještě bych přidal, že kašlou na stálé zákázníky, kteří jim už nasypali desítky tisíc Kč...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor