Důrazně varuji před poskytovatele internetu UPC! Mám několikaleté souběžné zkušenosti s více ISP, a musím říct, že v porovnání třeba s Českými Radiokomunikacemi je to nebe a dudy!
Po pročtení smluvních podmínek například zjistíte, že společnosti UPC jste povinni uhradit služby do 5-10 dnů (podle typu) od doby splatnosti / doručení faktury. Pokud vám ale společnost UPC "omylem" strhne více (například inkasem) má plných 60 dnů na vrácení.
Společnost UPC od 10 měsíce začala omezovat některé služby (například P2P) a porty, a to ještě v závislosti na danní době. Nejdřív jsem si myslel, že je to chyba někde u mě, ale pak jsem zjistil, že stejný problém mají stovky dalších:
http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=2086&postdays=0&postorder=asc&start=0
UPC, podle vyjádření některých zákazníků, samozřejmě vše popírá a odmítá. Já sám na odpověd zatím čekám.
Jako stávající zákazník mát právo akorát platit. Nedávno jsem zprovoznil UPC internet otci. Samozřejmě platí mnohem nižší částku za 2x tak rychlý internet než mám já. Podle UPC je to v pořádku, a já se dočkám "někdy" na začátku roku 2009, kdy mi bude rychlost v poměru k ceně navýšena. Humus.
Jakákoli komunikace s UPC není možná. Zákaznická linka funguje pouze ve všední dny, tuším 9-17 hodin. Samozřejmě je plně placená. Nemůžete hovořit hned s operátorem. Musíte 5 minut poslouchat reklamy a novinky či upozornění UPC. Až pak se přes automat dostanete k operátorovi. Tam se dozvíte že jste X-tý v pořadí a čekáte na placené lince třeba hodinu. Někdy to dokonce zkolabuje a můžete volat znovu. pořád hovor platíte. Na lince ČRA se mi věnovala operátorka o svátcích ve večerních hodinách no problem. Vyšly nové tarify? chcete změnit na výhodnější? Stačí říct, během hovoru je rychlost navýšena.
Další možností komunikace je webový formulář. ten vyžaduje UPC pro změny služby, výpovědi, nastavení inkasa a podobně. logicky, nemáte od toho doklad, nemůžete nic reklamovat když na vás omylem zapomenou.
Docela uvažuju, ž napíšu píemnou výpověď, zaplatím Telecomu/o2 3000,- za pevnou linku, a pořídím si ADSL od ČRA. Zaplatím sice více za pomalejší internet. Ale bude funkční, nijak skrytě neomezovaný, nikdyo nebude svévolně rozhodovat, která služba mi bude blokována, tím méně, aniž by mě o tom informoval a na dotazy mi ještě zapíral.
UPC se vyhněte! Zákazníkům tam s*e*r*o*u na hlavy!