Internet má potíže, klekl NIX

Diskuze čtenářů k článku

totojepast@fastmail.fm  |  13. 05. 2004 15:05

uvidime, jestli NIX pak vyda nejakou tiskovou zpravu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  12. 05. 2004 14:17

Vzhledem k tomu, ze NIX.CZ sam jeste hleda zdroj te veci, je zbytecne ukazovat na jakehokoliv ISP. Verejne publikovane statistiky nemaji pri hledani pricin prakticky zadnou vahu. Zrovna tak je pomerne odvazne oznacit ten stav jako utok, problem mohlo zpusobit napriklad spatne nakonfigurovane zarizeni nebo chyba SW nektereho zarizeni, ktere je pripojeno ke sdilenemu segmentu NIX.CZ.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  12. 05. 2004 13:17
davčo  |  12. 05. 2004 12:37

snad to rychle vyřeší

www.owebu.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orgoj007  |  12. 05. 2004 12:11

Podle tech grafu na nixu to slo od globe. Jediny v te dobe vysilal, ostatni jen prijimaly. Globe rozjeli az na druhy den pred 10h.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 05. 2004 12:30

Myslim, ze podle tohoto:
http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=63
(zitra uz to tam ale asi videt nebude)
je to celkem jasne. Nekdo z Globe usporadal DOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blabulabul  |  12. 05. 2004 13:03

Mně to spíš přijde, že útok byl veden nikoliv z Globe, ale na Globe. Vždyť má jako jediný obrovský nárůst incomming traffic, zatímco nárůst outgoing mají všichni, tj. hodně povedený DDOS. Nebo tomu rozumím špatně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rothschild  |  12. 05. 2004 14:00

Rozumis tomu spatne, je to pohled ze strany NIXu. Tzn. jedinej kdo posilal data do NIXu v 10x vetsim objemu byl Globe.

incoming = Globe -> NIX

outgoing = NIX -> Globe

 

Globe me posledni dobou celkem stve, asi pujdu zpet na Casablancu. Sice je to o 500,- vic, ale v klidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Panoch  |  13. 05. 2004 12:07

Sit globe byla az do rana (dokud se situace nestabilizuje) odpojena od nixu zamerne a provoz sel pres tranzitni pripojeni.
Nebylo to z duvodu jakehokoliv problemu v siti globe, slo ciste o administrativni zalezitost (shutdown portu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hurvy  |  12. 05. 2004 10:34

Je zajimave ze GTS nejede porad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ada  |  12. 05. 2004 09:36

Rozumíte tomu? http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=62 Když byl výpadek jakto, že byl tak vysokej přenos mezi 16-18?

Dík za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mad  |  12. 05. 2004 10:02

Asi proto ze byl na nix utok typu Dos "denial-of-service attack" ktery funguje na principu zahlceni zarizeni mnozstvim pozadavku.A Provideri kvuli tomu museli odstrihnou sve linky do nixu aby jim to neschodily paterni routry.Po te co se situase s dosem vyresila - aplikace filtru na nixu se smerovani vratilo zpet na nix.
MAD


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kecnik  |  12. 05. 2004 07:44

By mě zajmalo čím ste udělali výpis trasy .Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Šustr  |  12. 05. 2004 08:09

ve win2k/xp v příkazovém řádku dáte tracert www.neco.bla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kecnik  |  12. 05. 2004 08:37

dík moc přeju pěkný den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrův  |  12. 05. 2004 02:26

Došlo opravdu k masivnímu útoku - silný broadcast-storm - ke kterému došlo po 16 hodině.

Byly tím postiženy adresní prostory většiny českých providerů a tím pádem hlavně také NIX, který zároveň posloužil pro šíření.

Nefunkčnost českého Internetu závisela hlavně na vašem providerovi a jeho situaci. Někteří řešili situaci, také vlastním odpojením od NIXu a tím zajistili dostupnost přes okolní svět.

V současné chvíli už se stav uklidnil a NIX víceméně obnovil svojí funkčnost.

obrázek si můžete udělat na oficiálních stránkách NIXu ... www.nix.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  12. 05. 2004 10:26

Podle toho grafu to vypadá, že NIX byl přímo zdrojem těchto broadcastů, nebo fungoval jen jako násobič? Myslel jsem, že tahle chyba je už dávno odstraněná, nebo to je nějaká nová díra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blah  |  12. 05. 2004 11:33

Tak a jeste pro "laiky" :)

http://www.pcwebopedia.com/TERM/B/broadcast_storm.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dk  |  12. 05. 2004 01:33

Podle statistik na NIXu to vypada spis na ten DOS attack, pred vypadkem tam jsou spicky transferu na urovni 18GBps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil  |  11. 05. 2004 23:52

Prej to prásklo do Žižkovskýho vysílače a tím je to způsobeno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  12. 05. 2004 12:10

Hehe ... blbost.

A ten blesk vygeneroval tech 16 Gbit dat, ktere hodinu tekly NIXem, vid? :)
Neoverene informace hovori o braodcast stormu poslanym z Contactelu. Ale ten Contactel je dvakrat tak neovereny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FU  |  11. 05. 2004 23:02

no ono ja bych to dal dohromoday co pise zive - nekdo dosuje nix :X

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mad  |  11. 05. 2004 22:14

Je zajimave ze prvni vypadek kolem 18 byt na nixovem uzlu v sitelu  NIX4-6006 zatim co ted je vypadek na vsech ostatnich uzlech krome Sitelu.

Takze  spise nez  na blesk vypada na ten Dos.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brk  |  11. 05. 2004 22:32

No, podle monitoringu jsou 4 z 5ti switchu dole. Ve skutecnosti ale vsechno chodi tak jak ma, tedy pres nix. Zadny Frankfurt a podobne, jak odpoledne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mad  |  11. 05. 2004 22:37

Jak kterymu providerovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 05. 2004 22:02

Hlavne to budeme porad dokola zkouset, jestli se to uz nahodou nerozjelo, jo? Tak tomu urcite pomuzeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xanderovitch  |  11. 05. 2004 21:45

zajimavy, ani www.nix.cz mi to nenatahne..  a nektery cesky servery jako www.seznam.cz mi blbly.. myslim, ze to tim dos utokem nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
salam  |  11. 05. 2004 21:50

Nix.cz mi nekdy jede, nekdy ne. seznam mi jede skoro porad, tiscali.cz vubec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blekota  |  11. 05. 2004 21:37

se taky pochlubim :]

 

Výpis trasy k www.zive.cz [194.213.53.220]
s nejvýše 30 směrováními:

  1     *        *        *     Vypršel časový limit žádosti.
  2    68 ms    50 ms    24 ms  80.188.183.65
  3   180 ms   207 ms   224 ms  icorecprahpv.pater.iol.cz [194.228.21.62]
  4   184 ms   159 ms   129 ms  194.228.21.153
  5   142 ms   264 ms   237 ms  194.228.176.237
  6     *      206 ms   219 ms  Frankfurt1.de.ALTER.NET [139.4.210.241]
  7   263 ms   271 ms   232 ms  so-7-1-0.XR2.FFT4.ALTER.NET [149.227.48.29]
  8   184 ms   234 ms   260 ms  so-1-1-0.TR1.FFT1.ALTER.NET [146.188.8.142]
  9   193 ms   208 ms   233 ms  so-5-1-0.TR2.AMS2.ALTER.NET [146.188.2.169]
 10   234 ms   217 ms   186 ms  POS2-0.BR1.AMS3.ALTER.NET [146.188.3.218]
 11   258 ms   257 ms   226 ms  sl-bb20-ams-1-2.sprintlink.net [213.206.131.61]

 12   138 ms   163 ms   144 ms  sl-bb21-ams-15-0.sprintlink.net [217.149.32.34]

 13   238 ms   298 ms   246 ms  sl-bb20-ham-14-0.sprintlink.net [213.206.129.50]

 14     *      135 ms   146 ms  sl-bb21-ham-15-0.sprintlink.net [217.147.96.46]

 15     *      312 ms   226 ms  sl-bb20-fra-13-0.sprintlink.net [213.206.129.61]

 16   219 ms   208 ms   208 ms  sl-gw10-fra-14-0.sprintlink.net [217.147.96.38]

 17   204 ms   242 ms   280 ms  sle-gtshu-13-0.sprintlink.net [217.147.111.114]

 18   265 ms   214 ms   275 ms  czprg-defra-1.gtsce.net [195.39.208.114]
 19   216 ms   218 ms   205 ms  gwb-srp.gts.cz [195.39.48.76]
 20   195 ms     *      251 ms  gwa-bb5.gts.cz [62.168.24.1]
 21     *      277 ms   292 ms  gwa-PO1-0-0.brno.gts.cz [193.86.72.182]
 22   234 ms   298 ms   252 ms  gw4-bb5.brno.gts.cz [193.86.68.6]
 23   227 ms   262 ms   246 ms  www4.cpress.cz [194.213.53.220]

Trasování bylo dokončeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxx  |  11. 05. 2004 21:11

prdlajs dos, do baraku sitelu flaknul blesk.  A odesly nejaky routery, takze ceskej net jde skrz zahranici. Taky tam mam stroje :((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K.  |  11. 05. 2004 21:52

Kde jste vzal tu informaci o blesku? Byli jsme na Sitelu celou dobu, blyskalo se kolem sice pekelne, ale IMHO do baraku nic neprasklo, a ani nemam informaci o tom, ze by v NIXu (nebo kdekoliv jinde po budove) neco shorelo? Nuze...?

Co se NIXu tyce, zda se, ze se jedna o silny broadcast-storm, ktery bohuzel nepolevuje ani v techto chvilich, takze urcit, kdy a jak bude problem zcela eliminovan, je v tuto chvili dosti obtizne. Nezbyva, nez doufat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxx  |  11. 05. 2004 22:13

to  mi sdelil clovek ze cecomu, po dotazu proc se nedostanem na nase stroje :(   pak se to rozjelo, ale pres zahranici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Agy  |  11. 05. 2004 22:49

Hmm, to je divny, ani vod Sitelu (spravce budovy) neprisla zadna zminka o rane bleskem. Komu nebo cemu vyhorely ty "nejaky routery", NIXu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
network_gauner  |  12. 05. 2004 19:57

No, treba si nekdo plete broadcast-storm a storm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  11. 05. 2004 21:08

http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=65

A ted jim pro zmenu zdechl i mysql server :)

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /web/libs/proc.inc on line 8

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /web/libs/proc.inc on line 3

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /web/libs/proc.inc on line 3

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /web/libs/proc.inc on line 3


Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/stanovyrad.php on line 16

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/stanovyrad.php on line 16

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /var/www/stanovyrad.php on line 16

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/stanovyrad.php on line 17

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/stanovyrad.php on line 18

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  11. 05. 2004 21:09

Jo .. no .. :) sem si nevšiml že už si někdo předemnou všiml :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  11. 05. 2004 21:11

/etc/init.d/mysql restart :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  11. 05. 2004 20:57

Tohle rika NIX

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/head-mon.php on line 51
Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/head-mon.php on line 46
Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/head-mon.php on line 46
Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /var/www/head-mon.php on line 46

Monitoring Switchu

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/monit.php on line 41
Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/monit.php on line 41
Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /var/www/monit.php on line 41
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/monit.php on line 42

Nazev Popis Stav Detail
[ created by webmaster@nix.cz © 2003 ]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  11. 05. 2004 20:20

Dnes 11.5.2004 v cca 16:30 doslo k poruse L2 infrastruktury ceskeho peeringoveho centra NIX a nasledkem toho k preruseni vzajemneho propojeni vsech operatoru. Vysledkem byl temer 90ti minutovy vypadek celeho ceskeho internetu.

Tot oficialni vyjadreni - ale i ted se me spojeni do nixu routuje pres zahranici, konkretne .au a dost lidi nadava ze jsou nektere servery porad nedostupne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MNovak  |  11. 05. 2004 20:53

Zajimava informace, btw. tak mne napada, ze kdysi se uvazovalo o zrizeni 2 nezavisleho peering centra v Brne, ale diky odporu NIXu (soucasneho) to neproslo. A pak se divime, kdyz neco lehne, ze neni alternativna (popr. poradna zaloha)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  12. 05. 2004 12:05

Myslim ze by to problemy stejne znamenalo. I kdyby fungoval druhy NIX.

BGPko bylo tak poblble, ze poradne (temer vubec) nefungovaly ani zalohy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jr  |  12. 05. 2004 15:41

No, ono na nějaký peering v Brně stejně musí dojít, protože v současnosti je Brno pro některé ISP tranzitem. Tuším že třeba jen CESNET tam má využité sklo do Vídně a do Blavy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  12. 05. 2004 17:29

Peering a tranzit jsou dve zcela rozdilne veci

BTW CESNET zadne sklo do Vidne nema. A pritom je tak snadne podivat se na aktualni infrastrukturu CESNETu na jeho webu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Root  |  12. 05. 2004 19:36

CESNET ma spojeni do SANETu do Blavy, spoj patri tusim nikoli CESNETu, ale SANETu a je to 1 Gbps ethernet. Dalsi spoj, ktery ma SANET, je do ACOnetu ve Vidni, take 1 Gbps. Pomoci LG a verejnych traceroute si muzes zjistit, ze SANET do CESNETu neposila prefixy ACOnetu a do ACOnetu neposila prefixy CESNETu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  11. 05. 2004 21:11

Jo kdyby pres zahranici. Ja se nedostanu ze site Karneval vubec na celou sit seznam.cz a par dalsich serveru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marconi  |  11. 05. 2004 22:19

proc australii (.au) pokud by zahranici tak spis rakousko (.at - to abylo asi mysleno), ale tipl bych si ze to pujde vetsinou pres Frankfurt am Main, protoze tam ma postavenou svou zahranicni linku CTc (pres kterej jde stejne na vrstve vlaken 75% ceskyho a tranzitniho internetu)... To jen pro uprasneni.... Je tu par firem co maj natazeny vlastni (?) linky do Vidne (UPC)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Root  |  12. 05. 2004 08:19

Kecas nesmysly. Vlastni sklo ma GTS, Telia, TGNet, CEZTel, CDT, Aliatel, Memorex-Telex, Sitel a dalsi... Takze "uprasnovat" muzes co chces, nemas pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 05. 2004 20:17

Je to vazne pravda, asi se neco stalo. Nejspis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 05. 2004 20:06

Bezva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stan  |  11. 05. 2004 20:06

jo seznam posledni dobou blbne...

ale u adsl se to poznava blbe nekdy to stahuje pres 50kilo za sekundu jindy jen 1-2kila coz je nepouzitelny... ale za to muze vyjebanej Telecom a jejich agregace 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kutalek  |  11. 05. 2004 20:02

http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  11. 05. 2004 19:58

Chjoooo, ja tam cekam mail  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  11. 05. 2004 19:56

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nope  |  11. 05. 2004 19:50

nic.cz, seznam jedou pomalu. Nix vubec. Tech par sem zatim zkusil..

Tak Bille, pomoz nam!

Btw, proc nikdo neDosuje zive? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MORGAN  |  11. 05. 2004 19:54

Treba DoSuje Zive.cz, aby melo o cem psat

Kdyz uz konspiracni teorie, tak bych pridal jeste jednu. V reakce na clanek o stahovani filmu spachala OSA (BSA ci kdo...) DoS utok na cesky Internet, aby zabranila sdileni (respektive stahovani) filmu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňa  |  11. 05. 2004 19:10

Tím mám na mysli ten článek, ne že jde blbě internet. Já jsem si říkal, proč můj gigabit jede tak pomalu ... ale nechtělo se mi to zkoumat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nikolas  |  11. 05. 2004 22:07

Máš na mysli gigabit co máš k dispozici.... za cizí peníze, viď koloušku. No .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  12. 05. 2004 08:18

Asi tak nějak. Jeho gigabit to neni, kdyby ho vylili ze školy nebo správci sítě zakazali přístup, hned by měl po jeho gigabitu brouček náš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil  |  12. 05. 2004 10:18

Stejne ma z toho Gb "jen" 10Mb, maximalne 100Mb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  11. 05. 2004 18:50

jasne, rozsypal se nejak nix.....z nextra na ctc jdu pres 18hoopu pres frankfurt a dalsi exoticke destinace

 

www.nix.cz

http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=63

http://www.nix.cz/index.php?lg=cz&wid=61&switch_id=13

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brouk Pytlik  |  11. 05. 2004 18:55

No tak nejak. Takhle to vypadalo, kdyz jsem se vymotal z Eurotelu

6 557 ms 712 ms 715 ms 160.218.2.66
7 * * * Vypršel časový limit žádosti.
8 * * * Vypršel časový limit žádosti.
9 822 ms 756 ms 636 ms aps154-cz-pra.de-fra.concert.net [166.49.163.154]
10 1238 ms 696 ms 857 ms t2a5-ge7-0.de-fra.eu.bt.net [166.49.172.56]
11 1030 ms 769 ms 809 ms ixp1-p8-0.de-fra.eu.bt.net [166.49.163.182]
12 1023 ms 703 ms 635 ms ge-1-1-0.ar2.fra3.gblx.net [80.81.192.39]
13 961 ms 778 ms 702 ms pos11-0-2488M.cr1.FRA2.gblx.net [67.17.65.81]
14 580 ms 662 ms 813 ms so4-0-0-2488M.ar2.FRA2.gblx.net [67.17.65.78]
15 1045 ms 777 ms * Cecom-Czech.so-1-3-0.ar2.FRA2.gblx.net [208.48.23.190]
16 * 1682 ms 1541 ms TGnet-cec.cecom.cz [81.31.0.154]
17 742 ms 905 ms 903 ms TGnet-L3sw---TGnet-r1.tgnet.cz [212.80.65.5]
18 967 ms * 817 ms l3sw2--l3sw.tgnet.cz [212.80.65.138]
19 741 ms 796 ms 830 ms seznam--l3sw2.tgnet.cz [212.80.64.18]
20 958 ms * 908 ms www.seznam.cz [212.80.76.3]

Trasování bylo dokončeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda M  |  11. 05. 2004 20:02

No ona takova trasa tady k zive taky nebyla k zahozeni. A to to je z Brnenskych koleji, takze z Brna do Brna...

Výpis trasy k www.zive.cz [194.213.53.220]
s nejvýše 30 směrováními:

1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda M  |  11. 05. 2004 20:05

Ahaaaa, ono to tu orezava mensitka... tos jeste jednou

1 10 ms 10 ms 10 ms c02-sm.kn.vutbr.cz [147.229.200.1]
2 10 ms 10 ms 10 ms routkn.net.vutbr.cz [147.229.253.81]
3 10 ms 10 ms 10 ms r43-bm.cesnet.cz [147.229.253.161]
4 30 ms 10 ms 10 ms r85-oc48-r41.cesnet.cz [195.113.156.158]
5 10 ms 10 ms 10 ms r41prg-pos13-0-stm16.cesnet.cz [195.113.156.110]
6 10 ms 10 ms 10 ms prag-b1-pos4-0.telia.net [213.248.77.117]
7 20 ms 20 ms 21 ms hbg-bb1-pos0-2-0.telia.net [213.248.65.1]
8 10 ms 20 ms 20 ms hbg-b2-pos1-1-0.telia.net [213.248.65.178]
9 20 ms * 21 ms sprint-02069-hbg-b2.telia.net [213.248.79.30]
10 20 ms 20 ms 20 ms sl-bb21-ham-15-0.sprintlink.net [217.147.96.46]
11 41 ms 40 ms 40 ms sl-bb20-fra-13-0.sprintlink.net [213.206.129.61]
12 30 ms 40 ms 30 ms sl-gw10-fra-14-0.sprintlink.net [217.147.96.38]
13 40 ms 30 ms 40 ms sle-gtshu-13-0.sprintlink.net [217.147.111.114]
14 50 ms 40 ms 50 ms czprg-defra-1.gtsce.net [195.39.208.114]
15 40 ms 40 ms 40 ms gwb-srp.gts.cz [195.39.48.76]
16 40 ms 41 ms 40 ms gwa-bb5.gts.cz [62.168.24.1]
17 40 ms 50 ms 40 ms gwb-PO2-0.brno.gts.cz [193.86.72.186]
18 50 ms 80 ms 40 ms gw4-bb5.brno.gts.cz [193.86.68.6]
19 50 ms 40 ms 50 ms www4.cpress.cz [194.213.53.220]

Trasování bylo dokončeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  11. 05. 2004 20:13

nextra jiz ok

  2    20 ms    19 ms    19 ms  SSG2-Brno-ADSL-CT-NET.nextra.cz [195.70.151.79]

  3    24 ms    20 ms    21 ms  BasicNEW-IP1-Brno-ADSL-CT-NET.nextra.cz [213.210
.158.225]
  4    28 ms    26 ms    22 ms  phnC10-Vl-63.net.nextra.cz [213.210.133.86]
  5    36 ms    22 ms    56 ms  gw4.nix.cz [194.50.100.245]
  6    25 ms    28 ms    37 ms  www.nix.cz [195.47.235.3]

Trasování bylo dokončeno.

C:\Documents and Settings\Martin.BOOT>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macphisto  |  11. 05. 2004 18:42

Kde je Otec, když je dítěti nejhůř?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freud  |  11. 05. 2004 18:38

 Rozum a chtíč nemohou zůstat v opozici natrvalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frank  |  11. 05. 2004 18:32

To je zprava jak vepr. Fabulace na ntou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I  |  12. 05. 2004 08:09

Vidím, že Chocholoušek zase povolil vycházky .

(pro ty, kdo neviděli film "Jáchyme hoď ho do stroje" -> Chocholoušek = šéf blázince)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaxiKing  |  11. 05. 2004 18:31

Potvrzuji, seznam.cz a podobne servery nebezi nebo jsou tesko dostupne, ale treba zive.cz a snad skoro vsechno, co je na morave, jede ok... btw su z taky z moravy ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moriarty  |  11. 05. 2004 18:35

No samozřejmě, že dostupnost serverů se liší podle toho, kde sedíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  11. 05. 2004 18:51

Mně odpoledne nešel IDOS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norg  |  12. 05. 2004 12:37

tak jsem si procetl diskuzi a vysledek je ze poradne informace asi nemate tak tedy po poradku

kleknul  sitel v dusledku vypadku proudu

u tu chvili se zacali nahazovat zalohy ale diky spolecnosten jako contactel a TGnet a myslim ze jeste 2 ktere meli spatne nastaveny tyto zalohy doslo k tomu ze zacali broadcastovat ven spatne informace a tim se to kaskadove rozsirilo a nejen po CR ale schytalo to i nemecko madasko a slovensko, ke kompletnimu pada nixu dosli vickrat protoze se to jeste vratilo zpet.

to ze jste meli vetsinu webu dostupneho je tim ze nejrychlůeji to vyresila casablanca kde je asi 70% ceskeho webu, dostupnost seznamu stala za ho.. jelikoz ten je v TGnetu a ten je napojen na sitel a moc zaloh nema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  12. 05. 2004 13:16

Vazne vypadnul proud? Mate divnej zdroj informaci  :)

PRAHASIT uptime is 26 weeks, 7 hours, 20 minutes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shrek  |  12. 05. 2004 18:27

V Praze není jediná rozvodna a bouřka to byla slušná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  12. 05. 2004 23:49

No, jen reaguju na to, ze kleknul sitel v dusledku vypadku proudu.... o tom bych jaksi vedel a nemel na switchi uptime >26 tydnu... :)

Ostatni nekomentuji, protoze se jedna o informace JPP (jedna pani povidala) bez skutecne znalosti situace. Odbornici (v uvozovkach), co nemaji vubec paru o tom jak to cele funguje se jako vzdy projevuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  11. 05. 2004 18:30

tak a ja myslel ze je to zas tim pomalym ADSL ) uz to postupne zacina fungovat ... teda aspon moje oblibene servery .... zajimave ze ZIVE jde a slo porad :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor