Internet Explorer 7 překonal tři miliony stažení čtvrtý den

Diskuze čtenářů k článku

d  |  03. 11. 2006 17:32

Vidím, že zatím žádná diskuse k české verzi IE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  25. 10. 2006 20:50

Nejlepší je Ferda, teda Opera....
Nějakej šmejd od měkkýho a malýho ji nemůže nahradit.
A kdyby všichni dělali webovky správně, tak bych ho nepouštěl
vůbec. Třeba, kdo jednou zkusí gesta myší, nechce jinak.
Stejně tak nemám problém s tím, že by mi Opera spadla tolikrát, co IE.
Jedinou volbou je Opera, jedu na ní už rok a jsem maximálně spokojen.
A tahám ji s sebou i ve verzi na flešku, takže je to uplně v poklidu a můžu
na svoje nastavení, oblíbené a mail kdekoliv....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chuan  |  25. 10. 2006 15:11

neviek ktory tupci to stahuju a hlavne sa rozhoduju ci IE alebo FF, ale zabudaju na operu. osobne ju pouzivam zopar rokov a nemozem si ju vynachvalit. operu treba skusit, nastavit a pouzivat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav  |  25. 10. 2006 19:07

Operu jsem zkusil, nastavil, používal ... a vyhodil. IE je lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bodddy  |  25. 10. 2006 14:49

Nejen že se navtěří aktualizace ale tahle propaganda je trapná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blob  |  25. 10. 2006 13:43

WIE7 s duverou vyzkousen shledan jako nevyhovujici a dal pouzivam FF. Beztak stejne postupuje vetsina z tech 3 miliard lidi co si to uz stahli....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  25. 10. 2006 20:11

já IE7 stáhl a od té doby ho používám...

Tak kde je v tvé dedukci chyba? Možná zbytečně zevšeobecňuješ, většina lidí si prohlížeč stahuje, aby ho používali. Stahnout si něco proto, abych to nepoužíval mi nepřijde úplně normální

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  25. 10. 2006 13:29

na torrentech je Internet Explorer 7 cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ie7  |  25. 10. 2006 11:52

mam win xp pro 64bit a ie7 nefunguje je to shit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  25. 10. 2006 11:05

Je legrační číst, jak příznivci Firefoxu a Opery syčí vzteky. Už jim docházejí argumenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  25. 10. 2006 11:09

No jo no. Přišli o ten největší argument. Záložky. Teď už nic výrazného nemají. Možná budou zkoušet nějaký kraviny jako tisíce rozšíření (používám dvě. Adblock a předpověď počasí) a měnění vzhledů. Ale to už nejsou argumenty na zvyklání uživatelů IE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  25. 10. 2006 11:35

nevim, ale je to jako rict, ze kdyz trabant ma motor, tak uz neni argument kupovat si mercedes ... jinak taby jsou fine a uzivatelum ie je preju

opera a ani firefox nebyly nikdy jen o tabech ... opera je o perfektne integrovanem celku, ktery nabizi spoustu moznosti pro kazdeho hned po instalaci (pokud je najde) ... ff je o hodne rozsiritelnem zakladu, kde si kazdy da co bude chtit (pokud zjisti ze to jde) ... oba prohlizece jsou samozrejme uplne jinde to strance w3c doporuceni a bezpecnosti (i kdyz u ff si nejsem uplne jisty tou bezpecnosti)

jinak pokud budou mit alternativy aspon 20%, tak jsem spokojeny (protoze se weby budou delat aspon trochu slusne) a je mi jedno z 80% pouziva ie a obdivuje jeho "pokrokovost" ... urcite bych pral chlapcum z opery vic prijmu z vetsiho podilu na trhu, ale snad jim bude stacit opera mini

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  25. 10. 2006 13:39

Na mém notebooku i PC jsou všechny tři nejvýznamnější prohlížeče stejně rychlé. Jenom u IE7 je trochu problém s načítáním, dokud nenahážu všechny reklamní servery na loopback. Pak je dokonce rychlejší jak FF a na první start je rychlejší jak FF s Operou dohromady.

Já používám FF kvůli tabům a adblocku. Na Operu jsem zanevřel v době, kdy se nedala procpat přes paranoidně nastavenou proxi. V pozdější verzi to naštěstí opravili, ale v té době jsem si už zvykl na FF.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  25. 10. 2006 14:21

Opera má podle mě příjmy už dávno někde jinde v desktopovém prohlížeči to rozhodně není No mobily totiž přišla včas a dokázala si ukousnout dost velký podíl trhu, aby to pro ně bylo zajímavé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  25. 10. 2006 09:43

Ja to zatim vidim na "Upgradujte s důvěrou" takze zatim ne. Ale pocitam ze za par mesicu uz ve starem IE nebude chodit windows update s IE6 a jedina aktualizace ktera se bude nabizet bude prave IE7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  25. 10. 2006 11:06

S důvěrou jsem IE7 stáhnul, nainstaloval, prozkoumal, potěšil oko..... a dál používám FF 2.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laco  |  25. 10. 2006 09:36

jsem normální když používám FF i IE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  25. 10. 2006 10:14

NE, musíš používat pouze IE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubofm, lubofm  |  25. 10. 2006 09:12

Je to zase bude a je, FF sux, IE Rulez vs FF rulez, IE sux. Umi tady nekdo neco lepsiho?

P.S.
Nejlepsi je Opera 1.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nothing  |  25. 10. 2006 09:11

To je teda tech dusevne chorejch dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
demultiplexor, demultiplexor  |  25. 10. 2006 07:20

Nejvíc mě pobavila adresa www.IE7.com .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh  |  25. 10. 2006 08:35

Takovej ten normalni jizlivej, potouchlej, zakomplexovanej & alternativni humor, to je klasika uz od doby 'jednou prijde na desktopy linux', co na tom koho jeste bavi? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X registrovaný  |  25. 10. 2006 13:01

to je fajnový,)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  25. 10. 2006 05:22

FIREFOX RULEZZZZZ EXPLORER SUCKSSSSS

doufám, že jsem tu správně?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joe  |  25. 10. 2006 06:15

ano si, si predsa na zive a to je presne pre takych ako ty :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  25. 10. 2006 04:20

nastavené automatické staření tohoto šmejdu, tak bych se mos neradoval na počtem stažení. Kdyby to bylo ny vůli uživatelů, tak by to číslo bylo velmi malé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rs  |  25. 10. 2006 07:53

Automaticka instalace momentalne jeste neni (mozna bys mohl precist vsechny pismenka v clanku, a ne kazde druhe), takze se zase muzes radovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  25. 10. 2006 08:47

Ty tri miliony lidi jsou lidi, co si IE stahli SAMI a DOBROVOLNE. IE 7 se jeste NESIRI prostrednictvim automatickych aktualizaci.

Je to ostatne napsano ve clanku, takze mi neni jasne, proc se tady ztrapnujes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlasta  |  25. 10. 2006 02:00

Tak to je slabota.
Ech , slabota, to můj slovník implementovaný v FF nezná a podtrhuje ho červenou barvou. Musím si ho uložit do databáze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno:  |  25. 10. 2006 01:37

... a jeste ke vsemu je lepsi nez Firefox (myslim ted vzhled a ovladani, se zobrazovanim a standardy je to vic nez dost spatne [u WIE7])

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ee  |  25. 10. 2006 01:58

Vzhled a ovladani je u ie7 jak z praveku v porovnan s ff2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno:  |  25. 10. 2006 02:12

WIE7:
- hned je videt podpora pro taby (u FF2 ne a vysvetluj lame, ze musi nekde prvne kliknout atp.)
- "menu vcetne tabu" zabira jen dva radky, ale u FF2 dva a s taby dokonce tri

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  25. 10. 2006 02:21

Hlavne ted lezu na seznam - novinky - reklama ve flashi - na kterej nemam plugin, a nechci, proc taky? reklama je pres vetsinu obrazovky, ale zvyk kliknout na "zavrit" je jaksi tatam jelikoz zavrit nejde, takze si nic neprectu, firefox, nejlepsi prohlizec na svete - v revolucni verzi 2.0 ktera by jako z oka vypadla verzim 1.x, jediny rozdil je v mensi spotrebe pameti - taky aby ne, byl to cele roky jediny prohlizec ktery timto neduhem trpel, tomu se rika kvalita.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VfB  |  25. 10. 2006 07:42

ty sám jsi lama největší! kam prosím tě musíš klikat aby ti ve FF fungovaly taby? ty fungují samy od sebe a jejich podpora snad ani nejde ve FF nijak vypnout nebo zakázat, prober se a zkus si ten firefox pustit a pak teprve něco plácej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno:  |  25. 10. 2006 11:57

zacinam chapat Astora - to, proc tak rad dela flame... vy se totiz vzdy tak pekne sebehnete a zacnete kvokat :)

(je fakt, ze [az] ve FF2 se hned otevrou dva taby, ale WIE7 to melo driv :) )

jinak to, ze WIE7 je intuitivnejsi [3vs2 listy] neni z moji hlavy, to je odzkouseno za tech par dni na desitkach kancelarskych krys - co mam kolem sebe ve firme

a to ze jde vse nastavit si strcte nekam, v Opere jenz ja pouzivam si musim taky spoustu veci upravit, jenze na obyc. uzivatele to je moc prace (tudiz pak nevyuzije vsechny fičurky jenz to [FF2/Op9] nabizi)

pro spoustu lidi je problem zapnout pocitac, ne si jeste nekde neco nastavovat a menit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71, arny71  |  25. 10. 2006 16:19

Lidi, pro ktere je problem zapnout PC, vubec nemaji vubec co delat na webu, at jiz s IE nebo s FF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fisco  |  25. 10. 2006 21:04

Nerad se připojuji do těhto diskuzí ff vs. IE či Win vs. Linux, ale na tohle už se fakt nezareagovat nemohlo. Vážený, uvědomujete si vůbec k čemu onen počítač vůbec je? Že to není jen nástroj ITků, ale hlavně a především stroj, který je určen především pro práci obyčejným lidem, aby ulehčil vykoanou práci? Pokud by každý uživatel PC uměl nastavovat kde co, tak by jsme my (nejsem si jist zda-li i Vy) neměli co na práci. Takže Vaše demagogie je zcela mimo myšlení normálních lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ee  |  26. 10. 2006 10:51

To se o automobilu da rict taky a presto plati, ze lidi kteri nedovedou poradne ani nastartovat nemaji na silnici co delat. Duvod? Ohrozuji ostatni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  25. 10. 2006 09:31

Nepřijde Vám trapné stěžovat si na počet lišt Firefoxu, když si ho můžete nastavit? Je to stejně hloupé jako kdyby si někdo stěžoval, že mu tam nějaká lišta chybí nebo že je nějaký ovládací prvek špatně umístěn, když ho lze přemístit. Podobně lze přidat i tlačítko pro otevírání nového panelu.

Mimochodem, Firefox 2 oproti IE 7 otevírá volaná nová okna do nových panelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oooooooooo, oooooooooo  |  25. 10. 2006 09:34

Menu u firefoxe ti muze zabirat cca 3cm - zustane ti proste napis menu a v něm rozbalovací nabídka.Počítám že IE7 je určitě taky tak přizpůsobivej.Nebo spiš ne cílí na jiný lidi.Pro ty by to bylo moc složitý ti budou psát o tabech nesmysly co nejde a o menu na 3 radky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  25. 10. 2006 03:58

No to jste mne pobavil,jestli IE-7 vypadá oproti Firefoxu,jak z pravěku-tak by jste si pravděpodobně měl v nejbližších dnech zajít na oční...odpornější vzhled,než Firefox v základní verzi-neznám...nehovořím o funkčnosti,ale o vzhledu...-když si prohlédnu,které doplňky vzhledu Firefox pro verzi "2-final " nabízí-tak se mi chce opravdu zvracet-tolik nevkusu pohromadě jsem již dlouho neviděl...zlatý IE-7...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  25. 10. 2006 06:21

Jestli posuzujes estetiku, tak ta je subjektvni, mne se decentni ff libi na rozdil od vulgarne krikavho ie, ale proti gustu... Ja hodnotim provedeni uzivatelskeho rozhrani, kde se zaostaly ie muze jit zahrabat. Treba mrnave dialogy, ktere nejde zvetsit, tezce neprehledna konfigurace, dialog pro vyhledavani blokuje pouzivani prohlizece, absence type ahead a vubec prakticka neschopnost pouzivani bez mysi a tak by se dalo pokracovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VfB  |  25. 10. 2006 07:44

umí už IE7 změnit editor zdrojového kódu z menu programu nebo se to musí stále provádět přes registry jako v ostatních IE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  25. 10. 2006 12:41

Myslite "Nastroje-Moznosti internetu-Programy"?? To uz umel snad i staricky IE 3.0 tak jakepak registry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ee  |  25. 10. 2006 13:21

Jenze tam si nemuzes vybrat program jaky chces, je tam jen omezena nabidka, kterou upravis jedine tak, ze vlezes do registru a pridas si tam svuj oblibeny editor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  25. 10. 2006 09:15

a nejlepší na IE je, že už za pět let můžeme očekávat verzi 8 , která vyjde zároveň s Vista SP2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hukan  |  25. 10. 2006 09:17

zlatej zlatej .. sotva ho vypusti uz je plnej chyb... kdyz si koupis auto tak te snad zajima jestli jezdi .. ale MS IE auto by probihalo asi nasledovne .. jeee to je kraasnyy auto .. ale neumi jezdit rovne - jezdi jen do zatacek a to jeste zatacek s MS certifikovanym polomerem. ALE JE KRASNY! ;)))) ja mam raci browser co zobrazuje html a css :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry, Gofry  |  25. 10. 2006 09:49

Zaujímavá predstava o chybách Ty si myslíš, že vo Firefoxe hneď po vypustení nie sú žiadne chyby? Skutočne úsmevné ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  25. 10. 2006 09:34

Kritizujete vzhled, což je subjektivní - každém člověku se může líbit něco trochu jiného. IE 7 vám nenabídne stovky motivů vzhledu, Firefox 2 ano: https://addons.mozilla.org/firefox/themes/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  25. 10. 2006 09:20

Je vidět že neznáš Firefox. Protože existuje komunita lidí (a je jich víc než lidí od Microsoftu) co už udělali několik tisíc vylepšení a vzhedů na Firefox, tak samotnej Microsoft nemůže tento vývoj dohnat. Tudíš si můžete Firefox přizpůsobit jak je libo. Nevím jaká je Opera, tu neznám, ale IE7 je pro mě fakt hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor