Ano, přesně tak - "Všechny, které jsou napsány jako multithreadové", což znamená že momentálně skoro žádná. Naopak u většiny současných her je dvoujádrový procesor pomalejší než jednojádrový. Potom taky: "Není důvod, proč by jedno vlákno nemohlo počítat fyziku, jedno animace, jedno umělou inteligenci" - ale je. To by to totiž někdo musel naprogramovat jako více vláken. A potom by musel zajistit aby ta vlákna spolu patřičně komunikovala, a tak dále, a tak podobně. To stojí čas, a čas jsou peníze (resp. platy programátorů... a krom toho vydavatel si přeje aby ta hra byla hotová nejpozději včera, že ano). Takže naopak, proč by to někdo dělal, když doteď žádný normální hráč dva procesory v počítači neměl? (i HT je pořád jeden procesor). Prostě jak jsem řekl - hráči můžou být ohledně dvoujádrových procesorů klidní, minimálně tak do konce roku, a možná ještě déle.