Intel, Nokia, Samsung, Toshiba a Matsushita proti pirátům

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  05. 01. 2004 13:53

Ale uvedomujete se jak soupne nezamestnanost ?

Co pak budou vsichni ti chudaci z managmentu delat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold Runoveradog Ykauc  |  05. 01. 2004 16:09

Pujdou se bodnout!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Bačina  |  05. 01. 2004 13:25

Shodou okolností je mým kamarádem velice známí hudební skladatel a vím, že on dostane z CD které stojí 500 cca 20 kč tak si to spočítejte ! marže pro retailový prodej je prostě nehorázná ! a myslím, že jediné co tento problém může vyřešit bude přehrávání hudby "ON DEMAND" a placení za přehrátí (třeba 1 kč) i tato směšná částka by způsobyla, že by zisky šli tam kam patří - Tvůrcům nikoli prodejcům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  05. 01. 2004 13:46

Pokud by slo platit jen tvurcum kteri prodavaji sve dila na internetu, tak bych to kupoval. A ne krmit nejake prizivniky a vyderace....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Novak  |  05. 01. 2004 12:49

Opravdu by mne zajímalo, jak dlouho to bude trvat, než výrobci/producenti pochopí, že místo neustálého plýtvání penězi na ochrany (které mimo jiné nejsou nic jiného, než jen sport pro specializované týmy hackerů a crackerů) je třeba najít uspokojivé místo na křivce cena/prodejnost, kdy nižší cena se už nevyplatí a zároveň je dostatečně nízká, aby si uživatelé produkt kupovali a ne nelegálně kopírovali.

Navíc se k tomu přidává hledisko kvality - obzvláště u audio&video produkce je tu nehorázná cena přirážky na cestě umělec-koncový zákazník (různě agentury, RIAA, OSA apod.) a mnohdy také naprosto ostudný pokus prodat málo kvalitní produkci za hodně peněz - tj. CD obsahující jednu či dvě nové nebo dobré skladby a zbytek jen remixy/rebrandingy/repackingy, o které nikdo nestojí (však je zajímavé sledovat, jak se "kameníci" brání tomu, aby šly kupovat pouze jednotlivé skladby

Ve výsledku žádná ochrana dlouho nevydrží, neb co lze přehrát, to lze prakticky beze ztráty kvality také zkopírovat. Každá ochrana jen o něco málo oddálí den konečné exekuce a je pro firmy, které se ji snaží nasadit, ve své podstatě jen ztrátová (zaplatí za její vývoj či licenci + ztratí část zákazníků, kteří odmítají kupovat chráněná média)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bohdan  |  05. 01. 2004 13:24

) Kdy vy pochopite, ze vydavatel si zvkl na urcitou marzi a on ji tam chce mit. Proc by mel jit jeste dolu, vzdyt uz se dohodl s ostatnima vydavatelama, ze niz nema smysl jit. Proste ho lidi netankuji a naklady na ochranu CD pocita jako fixni jednorazovy naklad, kdyz uz pak nikdy nebude muste investovat a bude si dale uzivat sve marze )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xeno-n  |  05. 01. 2004 21:55

Supr!  Nechme je při tom, čas hraje proti nim. A nakonec to dopadne třeba tak, že se bude už JENOM stahovat, na nový ultrazabezpečený technologie hoděj všichni bobek a vrátěj se k CD a nový autoři budou místo přes vydavatele publikovat novinky přímo na výměnných sítích, protože tam bude pro ně větší publikum... A z kamenných obchodů se stanou obchůdky, drogérie, hampejzy nebo internet kavárny
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš Slabý  |  06. 01. 2004 08:53

Je videt, ze tomu vubec nerozumite, oni tu ochranu jednou udelaji, musí byt samozrejmě asynchronní, musí se pokaždé kódovat jinak a nesmí být vidět. Podívejte se na takovou digitalní satelitní ochranu CryptoWorks. Rozlustil ji nekdo za ty leta? Nikdy nikdo ji neprolomil, to je ten smer, kam se to bude odebirat!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gigo  |  06. 01. 2004 09:52

ale ochrana pre audio/data musi splnat ovela viac parametrov, ako ten CryptoWorks (nepoznam ho presne, ale princip som si domyslel): kompaktibilita, pouzitelnost na vsetkych platformach....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PepikZdepik  |  06. 01. 2004 15:53

Tak to jste se hoodne zmylil protoze soft decoder na cryptoworks je bez problemu k nalezeni... a mimoto kazda sifra jakkoliv udelana je desifrovatelna protoze ji dela pouze a jen clovek!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš Slabý  |  06. 01. 2004 16:01

Jiste dekodovat to lze, ale tam kde se klice meni nekolikrat za sekundu to pak trva i nekolik let. :)

Mimochodem CryptoWorks nikdy prolomen nebyl!!! Jestli ano, tak to chci videt!

Mrkni na www.klonovani.cz, ja o tom neco vim. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor