Intel Application Accelerator 2.1

Diskuze čtenářů k článku

JIRKA  |  09. 04. 2002 17:53

Instalační soubor má velikost 1978 kB nebo 5621 kB s podporou více jazyků, čeština ovšem chybí.

Tak sem asi dost dobrej,nebo spiš muj comp,ale ja to mam CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  10. 04. 2002 08:03

to pisu porad nemec je ocas.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  10. 04. 2002 08:13

Díky za info, hned to změním. Já to zjistit nemůžu, nepoužívám Intel a v podporovaných jazycích se o češtině nezmiňují (a to ani v readme).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  10. 04. 2002 09:16

tak si to mas pred tim nez ten clanek prelozis aspon zkusit pustit....

PS: to dokaze kazdej prepisovat clanky z jinych serveru.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIRKA  |  10. 04. 2002 09:31

Kdyz nevim tak hledam,ze?Treba na teto adrese http://www.cdr.cz/a/novinky/starsi/159#2409

Ze to ti kluci z cdrka,ale umi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  10. 04. 2002 09:39

CD-R co to je? To taky někdo čte?
Nebylo by lepší napsat mně e-mail? Vše mohlo být v pohodě, takhle mně přijde, že se chcete akorát vytahovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIRKA  |  10. 04. 2002 10:03

vytahovat se nemusim.cz tam bylo uz od prvnich verzi,takze je pochopitelne ze tam bude i ted.staci spustit a hned se nabizi vyber jazyku,ale to bysme po vas uz chteli moc,ze?

ono se na CD-Rku da najit spousta zajimavosti,tak si nechte usklebky pro sebe,ja ho ctu.

a s tim mailem to se stydite ze nevite?ja myslel ze tyto diskuse jsou proto aby se zde doplnovali informace.ale tato?to je zaklad!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  10. 04. 2002 10:14

muj  nazor je ten ze lama nemec by mel radsi z zive.cz odejit sam..... ze se vubec nestydi psat takoveto clanky....ja osobne byt sefredaktorem zive.cz tak nemec by byl uz na 100% na dlazbe..... kdo se pripoji k memu nazoru??? aby Nemec dostal padaka???  vyzdyt to mlati do kxichtu co tady porad pise vetsinou za blbosti....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIRKA  |  10. 04. 2002 10:50

nejvic se mi libi jak se navazi do CD-Rka,ale Martin je na rozdil od nej schopnej si zjistit jestli to ma cz nebo ne.

at si ho na ZIVE nechaj aspon se clovek pobavi!!!

ftp://aiedownload.intel.com/df-support/3887/ENG/readme.txt jedna se o readme pro verzi 2.0 tak si to muzete precist LANGUAGE SUPPORT polozka č.2 CZECH jak vysity

a firma jako INTEL,ze by v multilanguage version nemela jazyk z drivejsi??TAK TO JE PEKNE PODCENUJETE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ozz  |  12. 04. 2002 11:25

nova basen->  x-black, x-black to je ale debil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  09. 04. 2002 11:44

Zdravím!

Existuje něco jako Intel Application Accelerator pro čipset 430FX (procesory Pentium)?

DuckDaffy d(.)!(.)b

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  09. 04. 2002 11:43

Existuje něco jako Intel Application Accelerator pro čipset 430FX (procesory Pentium)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PavelD  |  09. 04. 2002 09:33

A funguje to, pokud mam disk umisten na pridavnem radici FastTrack IDE RAID (ATA100) od Promise? Diky za info. P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeník  |  09. 04. 2002 11:14

Nefunguje , a ani nemuze, kdyz to je v podstate ovladac pro Intelovskou chipsetovou sadu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubos  |  09. 04. 2002 14:32

Mám spíše obecnější dotaz na zkušenosti s tímto řadičem Fast track od Promise. Jsou s tím najěké problémy, jaký je reálný nárůst výkonu při Raid 0. Díky moc.

Luboš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  10. 04. 2002 09:47

Problemy jsem nezaznamenal po cca trictvrterocnim pouzivani. Ale Raid neprovozuji, mam jen kazdy z disku a CD/CDRW na jine "ksande".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vit  |  10. 04. 2002 21:27

...nárůst výkonu při Raid 0.... ?

Žádný! Výsledná rychlost je skoro stejná jako s jedním diskem! Pozor, pokud jsou oba disky na jedné kšandě, výkon je podstatně menší než při jedinném disku!

Očekávané rychlosti RAID 0, tzn. 2x rychlost disku, jsem dosáhl jen s onboard IDE řadičem... (každý disk na jedné kšandě).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poc  |  11. 04. 2002 01:53

Kecy, pri strippingu (kazdy disk na jine ksande) se rychlost sekvencniho cteni i zapisu zvetsi skoro o 100%!

Nutno dodat, ze sekvencni cteni/zapis je kdyz se treba pracuje s velkymi soubory, video atd. Pri bezne praci (male soubory) je rozhodujici seek time harddisku.

Dalsi veci je mirroring, ten lze take kombinovat se strippingem (na jednu ksandu date 2 HDD a na druhou dalsi 2 HDD).

Patrne tu kartu nemas a jen zavidis Ja mam FT100, da se sehnat asi za 2500 + DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  09. 04. 2002 09:09

nechci nic rikat ale tato nova verze je jiz na internetu skoro tyden...... proste upadate do temnot zapomneni internetu...

PS: to byly casy kdyz pc tuning nepatril pod zive.....kazdy den tam byla nejaka nova recenze a ted....?? skoda mluvit.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  09. 04. 2002 10:39

Znám PCT téměř od jeho zrození, ale nevzpomínám si na dobu, kdy byl aktuálnější než nyní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-black  |  09. 04. 2002 12:13

pred rokem byl pc tuning aktulnejsi asi tak o 300%  vim to protoze jsem ho pouzival ke sve praci.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Němec  |  09. 04. 2002 13:43

Pokud jste informován rychleji, buďte rád. A jestli se vám zdá, že je nutné informovat o Intel Application Acceleratoru hned ve čtvrtek, co vyšel, pak já tento názor nesdílím a domnívám se, že pár dní zpoždění zde nehraje žádnou úlohu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zd  |  09. 04. 2002 14:32

asi to tak nutne neni...ale pak si zalozte jinou rubriku...pac clovek od "bleskovek" neceka ze jsou zde tyden stary plesky:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eagle  |  09. 04. 2002 23:21

Spíš bych přemýšlel o roce a půl (před rokem to šlo hodně z kopce). Jinak pravda je ta, že v té době byl PCtuning víceméně založen na kreativní práci Jirky Kwolka a mě, na tom, co nás zrovna napadlo, bylo to spíše naše hobby než práce. Dnes jsme ale nejčtenější internetový magazín o počítačích a už prostě není možné dělat články pouze pro odborníky (mám na mysli např. přetaktování Duronu pomocí můstků, zalepování pinu v slotu 1 kvůli dosažení FSB 100MHz atp.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor