Apple stále drží v tajnosti prodejní čísla ohledně chytrých hodinek Watch, které byly minulý rok uvedené v první generaci. Analytická společnost IDC ale zveřejnila alespoň vlastní odhady prodejů vycházejících z vlastních zdrojů a porovnala je s konkurenčními výrobci.
V posledním čtvrtletí minulého roku se očekával zvýšený zájem o Apple Watch, lidé zkrátka kupují dárky pod stromeček, což se značně projevilo i na prodejích iPhonů. Ve srovnání s třetím čtvrtletím se ve čtvrtém totiž prodalo o 55 % více iPhonů.
V případě Apple Watch ale dle čísel IDC došlo k nárůstu oproti třetímu čtvrtletí pouze o 5 % na 4,1 milionů prodaných kusů, zatímco v předchozím čtvrtletí to bylo 3,9 milionů kusů a ve druhém čtvrtletí pak 3,6 milionů kusů. I když se jedná o stoupající tendenci, rozdíl v nejsilnějším období roku jsou extrémně malé.

Při srovnání s konkurenčními výrobci nositelností jako je Fitbit, Xiaomi, Samsung, Garmin a dalšími si Apple vede poměrně dobře - pokud jde o celková čísla a tržní podíly. Dle IDC prodal v posledním čtvrtletí roku 2015 Fitbit celkem 8,1 milionů nositelností, Xiaomi 2,7 milionů, Samsung 1,3 milionů a Garmin jeden milion. Počty ale nejsou vše, Fitibit například prodává hlavně levné náramky na ruku, zatímco Apple pouze velmi drahé Watch.


Podrobné odhady od IDC
Vzhledem k tomu, že Apple Watch nejsou na trhu ještě celý rok, nelze zatím dobře vyhodnotit meziroční růst a srovnání s ostatními výrobci nositelností. První generace ale byla uvedená v dubnu, takže lze očekávat, že se ve stejném období dočkáme i druhé generace a tedy i podrobnějších srovnávacích čísel.