K čemu je mi nabiflovaný vzorec, když bez pochopení na něho za chvíli zapomenu. Lepší je nejdříve pochopit princip, proč to tak je. Pak na základě těchto znalostí dokážu ten vzorec kdykoli znovu zrekonstruovat.Ono jde o to, že vzorec či matematický výsledek je vždy stejný. Ale může se lišit způsob, jak se k tomuto dostat. A každý si může osvojit svůj způsob, který mu vyhovuje a lépe pamatuje.
Jestli je mezi nimi i biflování, tak ať. Ale ne všichni mají fotografickou paměť, aby si vzorec bezpečně pamatovali.Biflování je sice rychlé, ale méně účinné a krátkodobé. Pochopení principu je sice pomalé, ale zase dlouhodobě účinné. Asi jako s jazykem. Mateřský jazyk jsi se učil pochopením, sledováním okolí. Tedy pomalým, ale účinným způsobem. A nejlíp je to vidět u učení cizího jazyka. Anglicky umí nejlépe ten, kdo nebifloval, ale učil se přirozenou cestou chápáním (pobyt v zahraničí, sledováním originálních filmů atd). Naproti tomu, ten kdo bifloval, má s angličtinou pořád problémy, i kdyby mu bylo vysvětleno proč tomu tak je.