ICQ prodáno do Ruska za 187,5 miliónu

Diskuze čtenářů k článku

01. 05. 2010 07:52

zrusil bych oznaceni IM v cestine "kecalek" - toto slovo mi prijde, jako by ho vymyslel nejaky idiot a nebo nejaka sislajici maminka, kdyz promlouvala ke svemu decku... "instant messenger" proste neni "kecalek"...

tento termin me tak irituje, ze lidi, kteri neco takoveho vypusti z ust okamzite zacinam podezrivat z idiocie a nesvepravnosti... prosim... NEPOUZIVEJTE SLOVO "kecalek"!!!

... a jinak tu moc nerozumim tomu, jak se diskuteri ohani nejakym videem a telefonovanim... mam jabber a tyto "featury" mi skutecne vubec nechybi - a kdyby mi nekdo dal na vyber jestli MSN nebo Jabber bez tech vsech skvelych funkci, tak se rozhodnu pro Jabber... (uz jen kvuli platforme :D)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 05. 2010 13:37

proč se ti nelíbí kecálek? je to úplně normální počeštěný název, asi tak jak social network- sociální síť, někomu se to taky nelíbí protože to zní divně, ale pořád se to používá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 11:23

chcete mi snad namluvit, ze "instant messenger" se v cestine rekne (do cestiny prelozi jako) "kecalek" ? rozhodne NE!

jasne, ted me zrovna nenapada smysluplny preklad - "zpravovac" by asi nebylo uplne ono, ale "kecalek" to uz je trosku moc (znacne infantilni, nic nerikajici a mozna az zavadejici termin (chat - pokec => kecalek by pak v anglictine bylo neco jako "chatie", ne?)).

ja se radeji drzim osvedcenych vyrazu, a kdyz se s nekym bavim - pouzivam "IM" (vyslovim pocestene "í-emko"), a nebo reknu proste "instant messenger" (samozrejme jiz anglicky :D)

a priklad se "social network" vs "socialni sit" - vzdyt jde o doslovny preklad, ktery ma navic hlavu a patu... neznam nikoho, komu by to vadilo :D proc by melo? (ale chapu, ze CSSD slovo "socialni" znacne zdiskreditovala, ale tak nemusime vzdy za vsim videt politiku, ne?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 05. 2010 17:34

No tak mně pravě u PSI který sem nakou dobu použival možnost kecat chyběla - ono když jednou za čas se dostaneš do situace že napřiklad posilaš obrazky,texty a zaroven je nutne to komentovat a dejme tomu to trva dvě hodiny tak nemožnost tohoto _ klient je k ničemu.Takže kontakty na google - google talk,každý jeden kdo se mnou chce kecat - tedy ode mně něco potřebuje,jinak icq a skype.To je realita,prostě že to nechybí tobě je jedna věcn,druhá x lidem dalším to vadí natolik že klienta bez podpory odpískají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 05. 2010 11:27

no dobre, ale proc nekdo ocekava od IM, ze bude umet ... loupat brambory...

mam IM, tak pocitam s tim, ze v nem muzu posilat pratelum zpravy... od photoshopu by clovek take neocekaval, ze v nem nastriha video nebo povede ucetnictvi...

(v dobach, kdy teprve vznikalo ICQ a internet v CR byl mlady jsem se hrozne radoval, ze muzu posilat e-maily... ty jsem pouzival prave jako instant messaging, a kdyz prislo ICQ, byl jsem z toho vyplesklej, ze vidim, ze ten druhy clovek je online! ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 14:48

par poznamek k ICQ a mytu o uniku informaci:

u ICQ lze nastavit SSL, AOL senebude zajimat o nejakeho cloveka z CR, ktery se dopisuje s kamaradem jestli jdena pivo nebo jestli ta kocka je fakt v posteli skvela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 16:06

To je fakt. ICQ počka až pošle fotku té kočky, která se stane automaticky majetkem ICQ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 04. 2010 10:51

Z toho plyne ponauceni:

Pokud posles fotku svoji kocky, neposilej v zapeti kontakt na ni, jinak ti ji vo*ede nejakej manazer z ICQ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 11:32

Tady se mi libi, jak vsichni tvrdi, ze icq je mrtve a ze je k h.ovnu. Facebook je nej. Me osobne je FB i s jeho moznostmi ukradeny - ja chci obcas nadatlit par pismenek, nebo poslat mensi soubor - vic opravdu nepotrebuju. Pro volani si obcas ucelove zapnu skype. V mem okoli je tak 30% na FB, ale stejne vsichni z nich pouzivaji navic taky icq, protoze v cr je proste nejrozsirenejsi. Pro BFU, kterych znam hodne - staci, aby to nejak tak fungovalo a k zmene ho proste nedonutite. Ty udajne caste pady serveru jsem nejak v posledni dobe nepozoroval, ikdyz nepopiram, byly takove horsi obdobi. Ac vim, ze icq neni uplne idealni, v dohledne dobe z meho pc 100% nezmizi z vyse uvedenych duvodu. Doufam, ze z toho rusaci udelaji konecne neco konkurenceschopneho.

PS: zkuste vsechny lidi v tel seznamu ukecat, at jdou v ufonovi, ze az u neho vsichni budou - vzajemne si budou volat zdarma.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 10:35

ICQ uz davno nahradil Facebook - 95% lidi co driv psalo pres ICQ ted pise pres FB. Ten mam pres XMPP v Kopete i v mobilu, takze idealka. Zbytek lidi, se kteryma komunikuji nejcasteji jsou primo na Jabberu nebo IRC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 09:00

No snad tu rusáci vylepší. Doufejme že ne o nějaký ten mall/spy/add ware :) mam v kontaktech hoodně lidí a ač jsem se snažil je přesvědčit k přechodu na jiný IM, tak se ujal pouze jeden pokus a to ještě jen s tim, že v práci ten člověk používá messenger a že na něj mu mužu přes den psát :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 09:09

Rusáci jsou ty pravý tahouni, přeji příjemné čekání na nový Moskvicq. A putin s medveděvem aspoň budou mít trochu o česku přehled

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 08:53

Ja používám ICQ a budu používat ICQ a nevim proč bych používal nějaký jiný protokol, když naprostá většina známých ho taky má. Nevim, co by mě donutilo používat jiný protokol, snad jen, kdyby rusáci rozjeli nějakou mega spamovou kampaň

Je to hrozná móda nadávat na ICQ, Microsoft, Facebook, nikdo vám nenutí to používat, tak se tu nerozlejvejte o tom, jaké jsou to sračky ... založte si vlastní firmu a začněte konkurovat a nebo si nechte chytrá moudra pro sebe,

"tribunový trenéři"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 05. 2010 11:17

A budu a budu a budu... jak malé dítě Klidně si tam buď. Komu budeš chybět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 07:36

ICQ protokolom som zacinal komunikovat zo svetom, vtedy som mal este stareho klienta ICQ5, ten isiel celkom obstojne odkedy je nenasitny klient ICQ6 a teraz uz 7, tak som presiel na inu aplikaciu IM, jednoduchsiu, ale s nou boli iba problemy, pretoze nepodporovala vsetko co ICQ protokol podporoval, teda hold ono to korektne nefungovalo niekedy ani na ICQ6. Pouzival som chvylu QIP na tento protokol a teraz sa tohto protokolu postupne snazim zbavit, presiel som na protokol jabber, funguje paradne v hocijakom IM skoro a hlavne funguje aj v linuxu, da sa cez neho volat, aj videohovor to umi a taky vytvaranie miestnosti pre multichat, co viacej od komunikacneho protokolu je treba? Navise ho uz pouziva aj facebook, aj ked dost v orezanej verzii, ale snad to postupne dorobia a bude plna podpora. A naviac na ICQ mi furt chodi spam, to vazne nemusim ... jabber je zatial cisty a dufam, ze to tak ostane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 23:22

Neni nad Skype, jo jo já vím je uplně na h***o ale neni nad Skype :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 08:00

Já používám taky Skype, a dokonce JENOM Skype, to jsem ale barbar...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 14:51

Je pravda, že pokud chcete mít možnost volby, tak Skype je nejlepší. Buď nepůjde obraz, nebo zvuk. Buď vám, nebo druhému. Takovou možnost volby už dnes nikdo jiný nenabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 21:18

Ja som si kedysi vytvoril taky navod v PDF, ktory posielam BFU, ked sa stazuju, ze ma na Internete nie je mozne zastihnut. ICQ uz davno nemam, na Skype sa objavim raz za mesiac, na FB chate asi 3x do tyzdna. Ale na Jabberi som takmer vzdy, automatika ked zapnem PC.

Tak mozno to niekomu pomoze, ak chcete poslat svojej frajerke, kamaratke, babicke ci kamaratovi jednoduchy navod, ako si spojazdnia Jabber. Odskusane, ze to zvladnu aj skutocni BFU. :D

http://www.root.cz/knihy/ako-na-jabber/stahn... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:04

Tak to uz je nemoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 09:29

ne, to je nabozenske poblouzneni. proste jenom zvestuje nove jabber evangelium.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 23:19

Ja som dnes odinstaloval tu ku.vu skype

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 19:45

mmm, to sa bude zas sirit spam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:01

ICQ je program s parním pohonem pro důchodce. Inteligentní člověk používá windows live messenger s účtem na hotmailu, perfektně napojený na windows 7 (synchronizace fotek, sdílení kalendářů, webové office)za chvíli napojený na facebook chat. V extrému dotažený až k tomu, že pokud si někdo změní telefon či email, automaticky se tento údaj změní ve windows telefonu či adresáři kontaktů. ICQ a rusko, jak krásně to k sobě pasuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:10

jééžiš no a co že v Česku a pár dalších preferujeme ICQ.. to jako všichni povinně musí jet bud na WLM nebo Jabberu a kdo má něco jiného tak je OUT a deb*l?

btw.ICQ má facebook aktualizace a chat už ted

já zas můžu říct že InternetExplorer je lamy a důchodce když vidím tvojí ikonku prohlížeče .. cokoliv, jen ne ne pomalé, zaostalé, prostě příšerné IEčko inteligentní člověk používá třeba firefox nebo něco jiného...

jinak LiveMessenger sám používám a je v pohodě, akorát že ho u nás má naprosté minimum uživatelů .. (největšími používateli je asi jen redakce CPressu a Radek Hulán)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:13

Inteligentni clovek predevsim pouziva to, CO MU SAMOTNEMU VYHOVUJE.

Ne to, o cem si ostatni mysli, ze by mu mohlo vyhovovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:14

pod to se podepisuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:41

Když se budeš snažit možná uvidíš ten drobný rozdíl v tom, že programy na komunikaci nepřímo nutí používat ten který program i ostatní, ať jim vyhovuje nebo ne. ICQ kromě toho že na něm jede stále velký počet zaostalců, nenabízí absolutně nic co by zdůvodnilo jeho existenci. Windows live messenger se všema live službama je vůči ICQ něco jako videotelefon vůči dálnopisu. ICQ = Moskvič počítačového světa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:51

To prirovnanie sedi. Videotelefonom sa tiez nikomu nedovolam

Nieje mi celkom jasne, ako moze clovek vyhlasit toto...

> že programy na komunikaci nepřímo nutí používat ten který program i ostatní, ať jim vyhovuje nebo ne

... a vzapati propagovat MSN (WLM.) Za cele moje "IM posobenie" som nazbieral 3, zdoraznujem TRI kontakty, ktore by MSN pouzivali a len jeden z nich nemal zaroven nieco ine. (Cez Jabber ich mam 2x tolko )

Nemyslim si, ze by zmena majitela nejak ovplyvnila zastupenie ICQ u vas ci u nas. Takze ostava len dufat, ze z neho novy majitel spravi nieco pouzitelnejsie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 20:10

Ano, v čechách kde jsme sto let za opicema se skutečně videotelefonem nedovoláš. V telekomunikacích budiž, to jednotlivec neovlivní, tady ale stačí stáhnout a naistalovat jeden soubor a je hotovo.

Jenže WLM v čechách nikdo nepoužívá, protože ho nikdo nepoužívá. Typická hlava XXII. Ten program je bezpečný, skvěle vybavený a napojený na windows který má každej. Tedy kromě pár apple/linux alternativců za každou cenu, který ale stejně mají windows taky.

Naivka bude doufat, že v rusku z icq-moskviče zárakem udělají něco použitelnějšího, racionálně uvažující člověk stáhne windows live balík, naučí se sním a přesvědčí svoje okolí aby přešli taky, protože ICQ je živoucí fosílie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 20:52

Stejně jako MS je živoucí fosilie. Pardon. Musel jsem si rýpnout. Racionální člověk nebude používat službu závislou na jednom programu-systému. Na co WLM když spousta lidí je stejně na fujbooku a jelikož implementoval XMPP protokol, lze se připojit i z Jabber klienta. Má to sice své nedostatky, ale snad se časem vyřeší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 21:38

ICQ, MSN, nejsou závislé na klientu ani na systému. Hovoříme o protokolech přirozeně. Na klientech nezáleží. Pouze na té službě (protokolu)

Protokol MSN, stejně jako Hotmail, i celý Live ID, .... lze používat na všech operačních systémech. Na Linuxu i Macu jsou na to klienti. Ať už Pidgin, Adium, aMSN, Kopete, Empathy, iChat, QuteCom, SIP Communicator, a další. Absolutně bez problémů. Včetně audiovizuální konverzace.

s ICQ protokolem je to stejné. Ve všech klientech, na všech systémech, bez problémů funguje.

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instan... ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instan... ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Instant_messaging...

http://en.wikipedia.org/wiki/Voice_Over_IP...

http://en.wikipedia.org/wiki/Video_Conferencing...

Tady je výhoda cross-platform programů jasně zřetelná.

= Pidign je král, zatímco Miranda je pouhá šlechta, QIP snad ani nemluvě - zločinecká lůza

Vůbec největší množství protokolů má podporu v Kopete, Adium, SIP Communicator,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:06

"Racionální člověk nebude používat službu závislou na jednom programu-systému"

TO by vadilo, kdyby tim systemem byl treba linux. Ale WIndows? Ktery na 95% majitelu pocitacu?

OMG

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 21:11

Nejenom že provokuješ, ale ještě prd víš. http://www.microsoft.com/mac/products/messenger/de... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 21:28

Ale já vím že WLM je i pro apple, dokonce bude za pár dní i klient pro iphone. K čemu ale to, když applisti a linuxáři maj ze zlýho a špatnýho microsoftu pupínky na zadečku ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 23:25

Tak to promin. Kazdopadne prosim negeneralizuj, ja bych treba wlm pouzival, ale mam tam tak 3 lidi. Nehlede na to ze messenger:mac je proti wokni verzi pekne zaostalej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:32

:) Odpověděl sis sám. Největším zdůvodněním jeho existence je ten fakt, že ho používá velké množství lidí. Tečka.

Zaostalců? Hmm zkoušel jsem přejít na něco jiného několikrát a marně. Něco si nainstalovat není problém, ale přesvědčit ostatní aby přesvědčili ty jiné ostatní aby přesvědčili ... to už je téměř nemožné.

Takže i kdyby mi WLM uklidil byt, pohlídal děti, pravidelně nosil pizzu a večer předvedl břišní tance, tak jako messenger je mi na nic, protože bych tam viděla akorát sebe a tebe

Lidi přejdou na něco jiného jen v tom případě, že ICQ přestane existovat. A stejné to je i v oblasti OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 11:46

Samozrejme, ze je to nemozne. Protoze ono se to nabaluje - vy musite presvedcit sve pratele, oni musi presvedcit sve pratele a tak porad dal a dal.

Linuxari to evidentne porad nechapu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:35

Ono by se možná dalo polemizovat o tom, co inteligentní člověk používá. Jak už naznačil kolega pode mnou : Je to individuální záležitost.

V současnosti je MSN fajn a já osobně bych byl asi rád, kdyby se u nás používalo více. Ale v minulosti bylo MSN docela suché.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 07:40

radku když už tak se alespoň podepiš normálně a neschovávej se za mulťáky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 11:00

vedle

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 09:27

icq mam na posilani kratkych zprav. ne na synchronizaci, sdileni cehokoliv natoz nejake web office. s tim at se serou freecoolini...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:32

Třeba přejdou na XMPP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:42

možné to je, když Facebook chat je taky dostupný přes XMPP i když bohužel uzavřené XMPP, takže kdo nemá účet na FB, ale má jiný účet XMPP/jabber tak si FB uživateli nepokecá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:14

afaik facebook kontakty pod jabberem fungují, ale jistě to nevím, protože nemám facebook

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:47

hehee, vrátím se zvenku a takové šoky tu na mě čekají na živě.cz to zas bude diskuze teda a nejen tady

jinak podle mě se odliv uživatelů konat nebude jak tady někteří prorokují, když si ICQ svojí uživatelskou základnu drží doteď tak si je bude držet i nadále, že v Rusku jsou velmi aktivní spameři to eště neznamená že ted se zvedne počet spamů na ICQ, stejně většina spamů na ICQ přichází hlavně z QIPu! ti šmejdi tam beztak mají v programu něco zabudovaného co podporuje příjem spamu

ale spíš je zajímavé že stejná společnost má podíl i ve Facebooku, uvidíme časem jestli toho nějak nevyužijí

btw.a nerejpejte furt že je ICQ špatné a že ho kromě pár zemí nikdo nepoužívá.. no a co že ho používá jenom pár zemí, nemusí všichni být na WLM a Jabberu navíc textová konverzace na ICQ funguje spolehlivě a to je to hlavní.. video, hlas, hry ... sou jenom doplňky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:05

V Rusku je aktivni spam z jednoho duvodu - ICQ se tam nejspis hojne pouziva a je to velka zeme - hodne lidi, hodne spamu, ze to chodi i cachackum uz jim je jedno (proc by nebylo ze).

A o spolehlivosti textove konverzace na ICQ bych nemluvil....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:11

no v Americe se zas hojně používá LiveMessenger a je na něm snad zvýšená míra spamu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:17

U WLM se pomerne slozite odhaduje UID...ono tipnout nahodny sedmi az devitimistny cislo mensi nez 600000000 je pomerne jednodussi, nez tipnout neci e-mailovou adresu... ale je pravda, ze pres MSN mi jeste zadnej spam neprisel, pres ICQ se toho sune hafo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:18

A to ze jsme o tom necetli ani nic neznamena: http://www.google.com/search...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:23

no třeba se identifikace uživatele na ICQ změní na nick@icq.com ostatně pamatovat si většinou 9ti místné vězenské číslo je dost debilní, já si to svoje sice už pamatuju, ale kdyby to bylo ve formě mailu tak to je lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:54

Tak nemusi to bejt zrovna mail Bylo by fajny napojit ICQ pres XMPP k jabberu a lidi by mohli zustavat treba jako uin@icq.com :) teda... uin@icq.ru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:08

když to bude Uin@icq.com tak Uin je u icq číslo, takže to vyjde nastejno jestli si mám uživatel pamatovat jenom číslo nebo uin@icq.com

leda že by Uin nahradili nickem uživatele, ale zase na icq může mít ted více uživatelů stejný nick, přihlašuje se icq číslem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:12

"nick@icq.com"

To by bylo DOST BLBE a je jasne proc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:14

proč blbé? náhodou lepší než debilní číslo jak od vězně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:08

Protoze vyhodou ICQ je to, ze si muzes zvolit LIBOVOLNY NICK.

Je to lepsi, nez mit nazev alanRepka788741, protoze vsechno ostatni je uz obsazeno.

A uzivatele lze vyhledat pomoci emailu, napr., tak nevim, na co si jako stezujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:25

nejlepší by byla identifikace, vyhledávání a přihlašování uživatele e-mailem..

ano, na icq jde sice hledat podle různých kritérií (icq číslo, mail, město, pohlaví, jméno.. ale nejlíp funguje právě hledání podle čísla.. často zadám do hledání přezdívku o které vím že existuje, a prd mi to najde, takže jejich vyhledávání je stejně dokonalé jako nově spuštěné rozšířené na serveru LBST http://uzivatele.libimseti.cz/rozsirene-hledani... ale na líbku za to spíš i můžou uživatele že si neumí kvalitně vyplnit profil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 23:55

Ale i na ICQ se můžeš přihlašovat e-mailem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 10:26

Mezi hledanim prostrednictvim emailu a UIN neni zadny rozdil, oboji jsou udaje, ktere musi byt unikatni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 12:47

ale mail se líp a rychleji pamatuje než UIN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 17:26

já bych radši kdyby MOJE konverzace byla MÝM majetkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:39

obyčejné uživatele tohle fakt netrápí ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:42

z Qipa se udela oficialni klient :D ... a budem v kontakt listu hrat Mafia Wars .... zbreblucheeeeeee :D :D :D:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:48

oni ale nekoupili firmu která vlastní IM rogram QIP, ale ICQ od AOLu pochybuju že by bez vlastnictví QIPu zlegalizovali neofic.klienty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:55

ale kdo mluvi o firme ? ... segazero prijde za nima do firmy ... a rekne ..

hele ja sem rusak, ty si rusak ... udelame dohodu ! :D mam pro vas super program k tomu vasemu protokolu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 17:08

Tim super programem myslis ten krap, co neumi korekne posilat ceske znaky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 17:13

To je QIP 2005...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 18:11

nevim ale u QiP 2010 nejak vubec problem se znaky nemam :) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 19:00

Ano, to byl casty(sobecky) argument, ale ostatni je maj! Pokud teda problem pretrvava i v teto verzi - nepidim se po tom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:54

Aby to nebylo obráceně: QIP se zakáže používat a jediné řešení bude oficiální klient.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:00

hehee, no to byla zajímavá kauza eště a ty diskuze.. už ted si to představuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:06

No, jestli chcou zakazat qip, tak ty prachy mohli hodit do kanalu nebo dat na charitu. Uz vidim, jak pulka ruska se vzda svyho qipa a zacne pouzivat oficialni 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:10

pro ruský trh byl vyvinutý speciální lehký klient ICQ Lite a taky že je lepší než QIP bohužel počeštěn oficiálně nebyl a už ani nebude podle vyjádření Centrum.cz z dřívějška, nastoupilo ICQ7.1 a webové ICQ2GO ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:09

doporučuju přejit na g-talk... jabber jako každy jiny, pohodlny klient na mailu, co víc si přát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 19:52

Na Google Talk, který se již nekolik let nevyvíjí? To je vtip?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 20:04

Imho funguje docela dobre, takze mi to je vcelku jedno. Navic transporty muzu pouzit i z jinych serveru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:08

Tak přátelé, jabber, případně WLM na vás čekají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:31

Taky začínám pomalu uvažovat o přechodu, pravděpodobně právě na WLM. Protože toho bordelu, co mi poslední dobou leze na icq, už mám plné zuby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 18:21

Proč ne na Jabber?

EDIT: Mám Operu 10.51, ne 9.80

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 18:29

To my vsichni mame 10.5

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:10

A proc jo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 18:53

Já jsem ICQ zrušil před čtyřmi lety, přešel jsem na WLM a od té doby maximální spokojenost. Zkoušel jsem i jabber, ale když jsem tam po roce měl jednoho linuxáka (navíc třikrát) a nikdo další se nechtěl přidat, k tomu když zmíním neohrabanost jabberu a to, že neumí (neuměl, nevím jak je tomu teď) voice a video hovory + další vychytávky WLM, zavrhl jsem ho. Windows Live používám prakticky všechny služby, tedy Live ID samozřejmě mám, ještě se mi nestalo, že by WLM nefungoval (používám oficiálního klienta + doplněk Messenger Plus), nevím, co je to spam, neobtěžují mě žádné vlezlé reklamy (ty co jsou přímo ve WLM mi nevadí, jsou celkem decentní a týkají se Live služeb). Budu se opakovat, ale s WLM maximální spokojenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:11

Me se take WLM libilo.

Jenze, bez tech kontaktu tomu COSI chybelo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 07:36

ale ne každý je tak zařraný windowsák jako ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 05. 2010 15:44

Co má společného požívat WLM a být windowsák?

(Kdyby WLM nebylo od MS ale třeba od Google a bylo to naprosto to samé tak by jste přešl taky? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:59

Co to je ICQ? To se maže na chleba? Ale třeba z toho udělají lepší program...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:43

Škoda, že ICQ nekoupil Tencent QQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 21:56

Sice to myslíš zřejmě ironicky, kvůli spojení ruského a čínského spamu, .... ale co se týče protokolu, tak QQ je mnohem kvalitnější, než samotný ICQ. Jedním z důvodů je, že byl kompilován, aby přežil nával čínských uživatelů. ( = jakoby by v jednom okamžiku komunikovala naráz celá Evropa )

Spojení dobrého základu (technologie) ICQ s QQ,

by v pohodě rozsekalo všechny ostatní sítě .... trojblok Skype-MSN-Jabber (v USA pro změnu MSN-AIM-Yahoo)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 23:52

Ne, já bych právě ocenil spojení s jednou z největších sítí a také mám pár kontaktů z Číny. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 08:58

ICQ má majoritní podíl ještě v Německu. A dost možná i v dalších středoevropských a východoevropských zemích ( v tom PDF jsou uváděny jen "velké země" )

http://billionsconnected.com/blog/wp-content/uploads/2... ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_insta... ...

Sice 2 roky staré informace, ale nic lepšího jsem neobjevil.

= ICQ ,,, Gadu-Gadu ,,, QQ ,,, jsou národní speciality.

btw: Tak ty komunikuješ s Čínou jo? To máš zřejmě nějaký plugin na instantní (okamžitý) překlad zpráv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 11:48

Se bavíme anglicky. :) A dík za pěkné PDFko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:32

Nedá mi to neříct, ale já to říkal, že to koupí rusáci

Možná se konečně rozhodnou ke změně protokolu z Oskara na jiného, zajímat mě bude určitě i vývoj klienta a licenci by mohli taky dost upravit. Že bych se kdy k ICQ vrátil si nemyslím, Facebook, Gtalk, WindowsLive... není prostě důvod, ale na změny jsem v každém případě zvědav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:29

Nastesti uz temer vsechny znamy najdu na facebook chatu kterej podporuje i Jabber...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:49

Tak tak. Čekám, že až Facebook žebra pořádně rozjede, bude to konec nejen ICQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:08

Jenze: jeste stale to neni jabber ale jenom a pouze protokol XMPP. (Teda pokud se neco nezmenilo, ale pochybuju).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:42

A co myslíte že je jabber? Protokol snad?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:47

Jabber a XMPP vidim jako ICQ a OSCAR ;)

Jabber je sit, ICQ je sit.

XMPP a OSCAR jsou pouze protokoly.

(ale neni-li to tak, necht me opravi nekdo znaly)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:53

Je to krásně popsáno na Wikipedii - "XMPP (dříve známý jako Jabber) ...".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:29

Tak spis nez wikipedii bych videl nejakou jabber wiki... http://www.jabber.cz/wiki/Jabber...

Jinak mi slo proste o to, ze ac to pouziva stejny protokoly, je kvuli tomu potreba mit primy pripojeni na FB, nestaci mit obecne jabber jako staci jinde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 04. 2010 00:23

Přesně ten http://miranda-easy.net/... jsem několikrát zkoušel a hrůza. Takže nevím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 21:39

To je uplne jedno, ke stesti mi staci, ze muzu pouzit libovolny xmpp client, v mem pripade iChat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:24

no a zase přibude dalších ruských spammerů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:55

познакомимся? хочешь испытать блаженство и невероятные ощущения? заходи на bla.blabla.ru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:12

Раздень друга на фото http://razdevalka.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:24

Přesně tak, tentokrát bude třeba oficiálně podporován od DST. Třeba tomu budem tomu moct říkat reklama :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 16:28

Hlavne, ze doted to bylo bez reklam.

Adium do toho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:11

adium do toho, ale tady neni rec o klientovi, ale o samotne siti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 17:30

To je mi jasny, ale iCQ klient je hrozny. Obzvlast verze 6 byla pekelna, tak doufam, ze udelaji neco aspon s timhle. Proti ICQ jako protokolu nic nemam, snad bude pokracovat dal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 17:38

zkoušel si už ICQ7 (respektive 7.1) ?? ..to je konečně zase povedený ofic.klient

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:19

Povedený v čem ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 18:25

Lepší než kterýkoliv jiný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:46

A neviditelná klobása výjimečná svou specifickou chutí, kterou nikde nenajdeš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 21:40

Tak který klient je lepší než ICQ 7.1? Bohužel žádný... a o to tu jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:05

Já si myslím, že Miranda. A o to tu jde.

I když, spíš tu jde asi o to, že každý má ten svůj. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 15:57

Trillian je fajn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:29

celkově povedený ICQ klient jako dříve ICQ5.1 .. verzi 6 a 6.5 považuju za takovou slevou vývojovou větev, silně nepovedenou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:44

V čem je KONKRÉTNĚ povedený ? Co všechno si myslíš, že se změnilo ? Co má konkrétně nového a jaké nedostatky odstranili ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:51

je to takový upe hustý, je tam fejzbůk a vypadá to cool a neobtěžuje tam kontrola pravopisu... co víc 13ti letá puberťačka potřebuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:59

TaK tO sI moCiNky mOc oBl(í)Bím. HnEd NaPíŽu NěJaKeJm úPa nEMOžNeJM AjŤákŮm, jeZtLy nEvÝ, Jak Se To iNsTAlUje.

Bude to SUPER. Bude to COOL. Bude to BAREVNÝ. Nebudu OUT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:06

ano, fejsbuk tam je.. ale jinak graficky i technicky je povedenější než ICQ6 (6.5)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:08

To, že je tam Facebook, už všichni víme. Že je to graficky jiné, to víme taky.

V čem je to technicky jiné ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 21:45

Umí SMS, audio/video hovory, hry, Facebook chat, Twitter, celkovou synchronizaci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:19

Hry, smsky, audio/video hovory to umí už pár let. (Ani jedno u ICQ nepoužívám, ale budiž) Na ty audio/video hovory + sms mám Skype a svůj mobilní telefon. To volání přes ICQ jsem zkoušel jen jednou kdysi dávno a skončilo to tragikomicky. Hry obvykle nehraju. Ty na ICQ nehraju už vůbec. A vlastně ani nevím, jestli by to se mnou někdo z mých přátel vůbec hrál.

Facebook - No, ten už sice zase nepoužívám, ale dost lidí to jistě ocení. I když nevím, co je na tom dobré. Facebook chat mi připadá v ICQ klientu jako vrchol úchylnosti a dočasná móda, ale budiž...Prosti gustu...

Twitter ----Twitter sice ještě mám, ale také nemám tu potřebu to mít v icq klientu. Stejně jako FB.

A co si mám představit pod pojmem ''CELKOVÁ SYNCHRONIZACE '' ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 23:49

Myslel jsem synchronizaci statusů a takové to propojení sociálních sítí, není pro to už potřeba další klient, jako třeba pro Twitter i když web není špatný...

Já třeba Skype používat nemusím... mám ICQ.

A SMS zdarma využívám dost, rychle to napíšu na klávesnici než bych to ťukal na mobilu a nemusím vždy otravovat přímo hovory.

No prostě pro mě lepší klient než ICQ 7.1 není i když má své mouchy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 11:56

OK.

No, já mám Twitter propojený s Myspace.com, mobilem, FB, Nimbuzzem + s dalšími aplikacemi na mobilu ještě. FB jsem sice deaktivoval, ale...

Btw. : Nejvíc to asi používám na mobilu. :)

Já osobně moc neposílám smsky. A když už, tak z mobilu, když mi třeba někdo napíše SMSKU a já nechci volat, nebo když volat zrovna nemůžu, protože sedím někde, kde to zrovna nejde...Takže na smsky mám mobil a musím říct, že se s ním dá psát velmi rychle, takže tu rychlost neřeším. Ale chápu to, někdo ty ICQ smsky třeba používá. Já osobně k tomu vztah nemám.

Chápu i to, že to někomu vyhovuje pro tyto funkce. Já ale nevyužiju ani jednu, takže raději preferuji rozšířenou Mirandu, která mi sice nenabídne nekvalitní telefonování, smsky, moderní flashovky, ale vykompenzuje to na všem ostatním.

Mimochodem, ta Miranda se dá už hrozně dlouho také propojit s FB, ale moc se o tom nemluví. Možná jde i Twitter, to jsem zatím nezkoumal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 13:46

Já měl s Mirandou vždy špatné zkušenosti, buď pořád padala nebo byla jinak zabugovaná a spousta funkcí nefungovala dobře nebo byly nedotažené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 15:22

Jo, to věřím. Já jsem měl kdysi také špatné zkušenosti. Ono dost záleží na tom, co je to za verzi. Občas je to přeplácané zbytečnými pluginy...

Já osobně jedu asi tři roky na téhle : http://miranda-easy.net/... , kterou si jednou za čas upravuji podle svého. Všechno šlape tak, jak šlapat má, skin mám hodně dobrý (upravený v PS), nežere to zbytečně hodně paměti...Já jsem spokojený a neměnil bych za nic jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 14:37

Facebook, Twitter, MySpace, a cokoliv dalšího chcete. Klidně s Mirandou.

Miranda není multiplatformní, takže nikdy nemůže být brána za více než jen "nižší šlechtu".

My ostatní máme buď téměř dokonalého oficiálního klienta ICQ 7.1.

Nebo dokonalého + multiplatformního neoficiálního Pidgina. ( či jiné, - jak jsem psal výše )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 15:18

To že není Miranda multiplatformní, je mi celkem putna, i když bych byl rád, kdyby jela třeba na Linuxu.

A co se týče Pidginu : Ten jsem používal krátce na Mandrivě v roce 2008. Vůbec mi to nesedlo.

A Icq klient jede na Win. , Mac, na některých mobilech, ale na Linuxu není, pokud vím, což je hrubý nedostatek.

Nazývat 7.1 téměř dokonalým klientem, to chce velkou odvahu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 18:29

JJ, zkousel, zlepseni je obrovske, ale porad mi(subjektivne) vadi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:23

Tak to jsem zvedav, co z tohodle vznikne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 15:07

Hurá, konečně snad lidi začnou přecházet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:14

a co že je k tomu donutí ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 15:15

nazvime to 'rusky' pristup k rieseniu otazky etika verzus zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:07

Myslet si, ze se otazka etiky a zisku kdekoliv ve svete alespon trochu lisi, je - mirne receno - velmi naivni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 16:52

tak si porovnaj ake bezpecne je podnikat v europe resp. na zapade a ake "bezpecne" je podnikat v rusku. samozrejme, ze vsade je motorom a hlavnym cielom zisk. tieto 2 spolocnosti sa vsak lisia v tom, ake moralne poklesky je este clovek ochotny v mene toho zisku urobit. v rusku to zahrna ignoraciu zmluv, zastrasovanie sudnych organov, vrazdy na objednavku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:08

A co s tim jako mame delat my, uzivatele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:32

zacat byt opatrny na svoje informacie a mat v zalohe alternativu (jabber?)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:43

já mám v záloze LiveMessenger a v nepoužívané záloze Skype, Jabber mám jenom díky dříve povinné registraci na QIP Infium.. ale ted už QIP nepoužívám, jabber taky ne.. ale smazat účet nejde (icquin@qip.ru)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 21:09

Kdyby jste byl opatrný na své informace, tak by jste nikdy nepoužil ICQ, jelikož by se Vám nelíbilo že veškerá vaše komunikace po ICQ je majetkem společnosti AOL. Stejně tak by se Vám určitě nelíbilo že vaše zprávy putují internetem jako holý nešifrovaný text. ;)

(ICQ licence je opravdu neuvěřitelná )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 21:18

ale no tak, obyčejného uživatele ty body co jste napsal opravdu netrápí a icq není na posílání důvěrných tajných dat a nějaké tlachání mi fakt nevadí že jde internetem nešifrovaně

a na firemní komunikaci se ICQ oficiálně používat nesmí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 12:51

Pravda, že běžnému uživateli nebude moc vadit že se data nešifrují (proto jsem to dal na druhé místo). Ale že cokoli, co po ICQ pošlu, tak patří výhradně AOL a to s celosvětovou působností a můžou to použít k jakémukoli účelu (to je součástí licence), tak to se mi teda nelíbí. Předtavte si, že nějakou svoji fotku pošlete po icq třeba přítelkyni, a za měsíc tuto fotografii uvidíte v televizi v reklamě na legalizaci zoofilie. To by se Vám asi moc nelíbilo, ale nic by jste s tím neudělal. AOL má totiž právo s těmito daty naložit jak chce, kde chce a zakolik chce.

Pořád Vám to příjde v pořádku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 09:17

a jak si predstavujete, ze internetem putuji emaily?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 12:33

No třeba šifrované tak jak si nastavíte? Každý alespoň trochu solidní e-mail klient data šifruje, a když to neudělá on, tak to udělá SMTP server.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 15:12

jo tak sifrovane, hmmm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 14:19

normálně. bágl na zádech a jdou. cestou si oddáchnou na lavičce, daj si svačinu, a zase pokračujou. cesta je dlouhá. chce to výdrž a cílevědomost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:08

Pokud prejdou, tak na Windows Messenger

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 07:32

to pochybuji, navíc u WLM tu máme stejný problém jako u ICQ, oficiálně nejde používat s jiným klientem než oficiálním a ten je šeredný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 12:37

Asi by jste si měl přečíst WLM licenci. WLM vám nenařizuje používat pouze originální klient. Jen ten klient který používáte musí být postaven na kódech, které dodá a schválí MS (potřebné knihovny pro vývojáře jsou bez problémů dostupné a umí vše co originální klient). Typickým příkladem může být MSN client ve hře Lineage2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 12:45

ty seš taky šeredný a nevytýkám ti to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 14:45

To to trvalo. Tak snad z toho udelaji neco opravdu pouzitelnyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 14:50

Spíš snad abychom si našli jiné IM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 14:54

jabber

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 18:08

Jo, byl bych pro. Ve světě je to rozšířenější a na Mirandě to funguje bezvadně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:08

Zase neco, co u nas nikdo nepouziva? Jako Linux..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:10

Linux bude pravděpodobně vždy takovou minoritní opozicí. A to všude. Jabber se u nás používá málo, ale ve světě se používá hojně. Pokud vím, tak víc, než třeba ICQ. Alespoň tomu tak bylo v minulosti. ICQ se překvapivě chytlo hlavně ve střední Evropě, jinak to moc populární protokol nikdy nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:13

nebylo ICQ náhodou první IM síť? akorát že se nikdy nerozšířilo do světa jako jiná konkurence.. takže o tom že nikdy nebylo populární bych nepsal radši

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:31

No, to si pleteš s IRC, pokud vím. Nechci lhát.

Nerozšířilo se do světa = nebylo populární. Takže o tom budu psát, když dovolíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 09:12

pletes si to tak maximalne ty. IRC neni zadny im

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 11:09

tak, tak, Internet Relay Chat

vzpominam si na ty krasne doby, prvne i obycenjny lide (operatori) dostali moc jine vykovavat z mistnosti, ci davat dnes zlidovely BAN.

V jedne mistonosti (czwarez??) nas par bylo, vetsinou rozeseti po celem svete a ve trech jsme se kolem pulnoci domluvili, ze si za ctvrt hodiny skocime pred barak na cigo, reakce byly hned, odkud sakra jste?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 11:32

To je sice hezké, ale v podstatě se jednalo o IM. Stejně jako to, co se vytvořilo v roce 1988.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 11:29

No to si, kamaráde, určitě nepletu. Protože je to v podstatě základ všech IM, který spustili kdysi Finové.

Jasně, nejednalo se o žádný klient, ale bylo to chatování v reálném čase, tudíž základ IM. Takže jo, v podstatě IRC rozjeli ti finští programátoři. Od toho se vše odvíjelo. To, že se dnes nazývá každý druhý IM kecálek jako IRC klient, je už věc druhá.

A z těch moderních kecálků, kteří umožňují chat v reálných časech, rozhodně nezačlo ICQ jako první, když přišlo na trh někdy v roce 1996. V té době už fungovalo x moderních IM, takže si myslím, že pravdu mám.

Takže shrnutí (pomůžeme si WIKI) :

Instant messaging (zkratka IM) je internetová služba, umožňující svým uživatelům sledovat, kteří jejich přátelé jsou právě připojeni, a dle potřeby jim posílat zprávy, chatovat, přeposílat soubory mezi uživateli a i jinak komunikovat. Hlavní výhodou oproti používání např. e-mailu spočívá v principu odesílání a přijímání zpráv v reálném čase. Jinými slovy zpráva je doručena ve velmi krátké době od odeslání (většinou v rámci stovek milisekund).

(Myslím si, že se s tou definicí dá souhlasit) Zkrátka je to chatování v reálném čase.

A vše to poprvé rozjeli Finové primitivní formou chatu : http://cs.wikipedia.org/wiki/IRC...

Takže ti říkám, že se nepletu. Pleteš se ty, ne já. Stejně tak kolega, který si myslí, že bylo ICQ první. To je naprostej nesmysl. ICQ bylo mezi prvními, ale ne první. A nechytlo se, tak nevím, o čem se tu polemizuje. Největší oblíbenost našlo kupodivu ve střední Evropě, i když nikdo neví, proč to tak je...

http://cs.wikipedia.org/wiki/IRC...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 15:10

To, že se dnes nazývá každý druhý IM kecálek jako IRC klient, je už věc druhá.

ty ses uplne mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 15:44

Co se ti na té větě nezdá ? Proč jsem mimo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:47

Bylo a je populární u 7-15 letých dětí z Čech, Ruska, Polska a Německa, jinak o nikom jiném kdo by ho používal nevím... Většina lidí už dostala rozum a přešli na něco kvalitnějšího (WLM - MSN, Jabber, aj...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 23:43

polsko těžko, poláci mají svoji IM sit GaduGadu http://www.gadu-gadu.pl/...

jinak přidej ještě ukrajinu, izrael (zemi vzniku icq), další země na východě by se dali přidat a slovensko máš kde?

btw.opravdu nepoužívají jenom děti 7 - 15let hodně ho používají i starší, i dospělí.. i firmy ( i když to je porušení licence, ale icq to naštěstí nehlídá)

co furt máte s tím že ICQ není kvalitní? ICQ je kvalitní, navíc proč by třeba češi měli přecházet jinam, když konkurenční sítě používá naprosté minimum uživatelů třeba u nás (jabber, msn ..)

to je fakt nutné aby všichni byli centralizovaní na jedné, dvou sítích a ostatní je odsouzeno k zániku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 07:43

Četl si třeba někdy podmínky se kteríma při registraci souhlasíš? Já ano (i když je to pár let nazpět, takže nevím jaké podmínky sou tam teď), a proto sem se taky na ICQ vykašlal a přešel na MSN...

O kvalitě by se dalo dost dlouho diskutovat... Například pády serverů jsou u ICQ zcela běžnou záležitostí (nezažil sem měsíc během kterého by aspoň jednou nepadl server s mojím ICQ, takže sem se pak nemohl třeba den nebo dva lognout, atp...)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 09:14

bla bla bla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 19:39

Nikdy to taky nebyl moc bezpečný protokol a u zkušenějších uživatelů vždycky vzbuzoval obavy. U nás se to z nepochopitelných důvodů ujalo a věřím tomu, že ICQ tady bude ještě hodně dlouho strašit. Jabber sítě jsou sice bezpečné a v mnoha ohledech lepší než ty od AOLu ( nyní Digital Skynetu ), problém jsou vytvrdlí kamarádi a přátelé kterým spíš přijde efektivnější mít Ajsko než Džaber a úplně nejlepšejší když mezi tím bude i Fejcbůk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:41

ještě na konci roku 2008 by se pro místo fejsbuku psalo o Líbku .. ale od roku 2009 kdy fejsbuk zapomocí češtiny a neustálých článků všude zaútočil na český trh, tak líbko stále klesá a už to fakt nic nezachrání .. aspon že Lidé.cz se stále držíí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 21:26

Facebook je fenomén doby, to je bez diskuze. Vše co si člověk kdy nedokázal představit u se prostě syntetizovalo na profilech a zvláště exhibicionisticky naladění jedinci si můžou pustit kapku té pózy do éteru aby byli pěkně vidět. Twitter dělá z obyčejných šedivých existencí celebrity a lidem se to prostě líbí.

Takové Lide.cz byli vždycky spíš o pokecu, nebo někdo tomu i sprostě nadával diskuze. Admini tam dlouhou dobu káleli na to co se dělo na forech a tak dlouhodobé navštěvování některých diskuzních kroužků bylo poměrně šokující. Známkování profilů a chatování je příjemné, ale pokud se zapomíná na to, že lidé chtějí změny a vývoj, možná i trochu spravedlnosti a otevřenosti ze strany provozovatele, je to první hřebík do rakve. Ani jedno nebyli Seznamáci schopní v dlouhodobém horizontu plnit a nakonec je překvapil Facebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 21:55

na lidé.cz na to admini káleli? tak to si teda ještě neviděl líbko .. sice diskuze se už nějakou dobu dobu moderují kvalitně, někdy až moc se toho maže ( i profily bezdůvodně, vlastní zkušenost)

.. ale na Lidé.cz sem už dost dlouho a tam nikdy v diskuzích nebyl bordel, takže nevím kdy mělo lidé.cz období že se o to admini nestarali

btw.lidé.cz se náhodou mění dobře, nedávno např.profily a návštěvnost lidé.cz je pořád dobrá, narozdíl od Líbka na které admini, support i vedení tak nějak se*ou ale to je jejich věc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2010 08:50

Adminum libka se ani nedivim. Ono kdyby jste se alespon obcas podivali kolik tam behem hodiny vznikne temat bud debilnich, nebo bez obsahu, tak by jste se do nich dokazali vzit :) Asi to bude urceny vekovym prumerem libka (13 let ?) :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 12:45

no ale proč to odskáčou i normální uživatelé vesměs likvidují ty normální uživatele, a děcka tam nechávaj.. holt jejich chyba.. btw.ale styl diskuzí na líbku připomíná spíš chat, nechápu proč to nezmění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 19:58

Přesně tak. Nemám co dodat. Já bych šel okamžitě na jiný protokol, ale k čemu by mi to bylo, když 90 % mého seznamu jede na klasický ICQ klient ze : zvyku, lenosti či hlouposti ?

Přeci nebudu psát sám sobě, že jo... :) To je ten hlavní průs*r. Já když koukám na svůj aktuální seznam, tak pouze pár lidí má něco jiného, než klient ICQ. V seznamu mám v současnosti asi 40 lidí. Z toho tak max. 8 lidí používá ten podělanej QIP (To už jsou třeba ti, co by i přešli, když už měli jednou nějaké výhrady k ICQ) Zhruba 4 další mají Mirandu (obvykle se jedná o lidi, kteří nejsou úplní tupci, takže by třeba také přešli v případě nespokojenosti s ICQ) a zbytek, což je drtivá většina, zůstane navždy u ICQ. ----Těžko po nich chtít, aby měnili protokol, když mnozí ani nedokážou změnit ten podělaný klient.

Myslím si, že je od toho nic neodradí. Rusové by jim museli v těch bannerech pouštět fekál porno, aby je odradili. A ani to by pravděpodobně nepomohlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 20:01

tím pornem si nejsem jistý že by to uživatele odradilo, právě naopak možná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 20:14

Viděl jsi někdy fekál porno s knězem a jeptiškou ? Já si myslím, že se třeba najde pár borců, kterejm se u toho postaví, ale takovejch asi vážně moc není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 20:25

já schválně vynechal to slovo fekál, napsal sem normální porno.. fekál porno by asi určitě dost lidí odradilo kdybys se taková se taková reklama zobrazila na ICQ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 20:41

A odradilo by to i tebe ? Jo a kde mám tu odpověď, když jsme u toho ? Už jsem se na to ptal snad třikrát.

Tak počtvrté : Čím je to ICQ 7 povedenější, než ty předchozí verze (po technické stránce) ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 21:16

neseká se, nepadá, načítá o hodně rychleji než ICQ6 (6.5), ani reklamy nezatěžují počítač .. a to mám stále spuštěný i WindowsLiveMessenger a když se někdy podívám do správce procesů tak někdy žere i WLM víc než ICQ7.1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 11:40

No, dejme tomu, že tohle už se dá považovat za nějakou odpověď, chlape.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 21:40

Takhle je to s protokoly, prohlížeči, operačními systémy i sociálním systémem a technikou obecně. Volí se iracionální volby ( programy ? ) z nerozumu, nebo nedostatku informací ( případně volí rovnou důsledkem dezinformací) a přestože je 21. století věkem internetu a dostupnosti informací, stále se hřeší na odvěký hřích lidstva - hloupost. S ICQ je to přesně ten případ. Neinformovaná většina proti informované menšině. Přestože je to zcela banální problém a můžeme to s klidem bagatelizovat považuji to za jednu z docela zásadních nedostatků v komunikaci. Nepřipadám si jako někdo koho sledují, ale někdy tak přemýšlím, že prakticky provider si může číst moji komunikaci a stejně tak i nějaký šťastlivec který přijde jak na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 04. 2010 22:10

A o tom to je. Mne treba VUBEC NEZAJIMA, co se pouziva ve svete, neb 100% mych kontaktu je CZ/SK. A kupodivu, vsichni, az snad na dva, mají ICQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2010 08:42

Už jsem si všiml, že máš značně omezený rozhled

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 04. 2010 22:06

Server s XMPP protokolem, což je základ Jabberu, provozuje třebas Facebook a Google se službou Talk, Seznam ho tak trochu testuje a dokonce snad i na ICQ servery se testoval přístup přes XMPP. Facebook, zatím, ale neumožňuje přijímat a posílat zprávy mezi servery.

http://www.zive.cz/Clanky/sc-3-a-150865/defa... ...

http://www.lupa.cz/clanky/google-talk-se-ote... ...

http://www.lupa.cz/zpravicky/seznam-cz-testu... ...

http://www.abclinuxu.cz/blog/co_me_prave_napadne/... ...

Z mého pohledu, je velká výhoda Jabberu/XMPP to, že uživatele jednoznačně identifikuje, podobně jako u e-mailové adresy. To pak usnadňuje komunikaci mezi různými IM sítěmi, tak jako si můžou lidé posílat e-maily bez ohledu na to u koho mají zřízenou schránku. Dokládá to i počet různých transportů(bran) do ne Jabber sítí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor