Zas takový extra problém to není. Pokud není určen nějaký obrovský náklad toho "vydání CD", tak si umělec může nechat jako hlavní distribuční kanál on-line a "vydat CD" třeba jen nákladem 100 kusů pro různé soutěže, rádia fungující starým stylem, knihovny, fyzické audio-katalogy atd.V ČR jsou schopní i při takto malém nákladu vyrobit jedno CD i s krabičkou a bookletem za cca 15-20 Kč/kus, takže to zase nejsou žádné likvidační náklady. Počítám, že v Korei to bude ještě méně.Protože jestli je někdo takový hňup, že odmítá vyhovět podmínkám přihlášky a odmítá dát hudbu třeba jen na jedno jediné CD, tak si prostě něco takového zaslouží Protože je úplně stejně zkostnatělý jako ten, na koho nadává. Prostě má svoje "nejlepší" řešení a to musí prosazovat VŽDY.Nakonec v jakémkoli businessu je vždy nejlepší řešení mít více kanálů - off-line, on-line atd. a jenom řídit který je prioritní.Osobně mám taky nejraději on-line, ale to neznamená, že třeba když se mi klient ozve telefonicky nebo třeba papírovou poštou, tak že bych ho jenom proto odmítl nebo jsem mu neodpověděl, protože já si prostě jedu on-line a kdo ne, tak naprdět!