Huawei, Asustor a mnozí další nepřímo podporují warez a piráty

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 31

Názory k článku

27. 01. 2016 15:27

Rozne apk downloadery pouzivam aj ja. Do mobilu mi ten spraseny gapps nesmie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 01. 2016 13:55

Možnost si stáhnout aplikaci není jen k šíření těch kupovaných, ale leckdy je to nutné i u těch bezplatných. Google play má tu nepříjemnou vlastnost, že zhodnotí, jestli daná aplikace bude na vybraném modelu fungovat a když se domnívá že nikoliv (a není neomylný), odmítne ji z katalogu nainstalovat. Varianta stažení aplikace z jiného mobilu je tak jediná možná.
Nevím, jestli to ještě platí, ale třeba u BlackBerry to snad ani jinak nešlo (u OS 10, mám starší systém, který androidí aplikace neumí vůbec).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 01. 2016 10:10

Jak tu všechny ty děti brečí v diskusi. Neustále a pořád dokola , pod každým Čížkovým článkem.
Zkuste se řídit jednoduchou radou: "Když se ti to nelíbí, tak to nečti.", ušetříte si spoustu nervů, nuly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
27. 01. 2016 08:03

To je zase cizkovina. Proc se ten pablb nevenuje necemu, cemu doopravdy rozumi (pokud neco takoveho je) a nepise o vecech, o kterych netusi zhola nic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dnv
27. 01. 2016 04:08

v článku ešte chýba to,že warez podporujú aj tí výrobcovia,čo umožňujú inštaláciu a spustenie aplikácii,veď bez toho by sa nedali ani warez-aplikácie používať,boli by nanič....takže aj samotný google so svojim androidom je vlastne velmi velkým podporovatelom warezu,lebo dodáva operačný systém,ktorý umožňuje inštalovať/spúšťať/zdielať/kopírovať aplikácie,audiovizuálny obsah,aj samotní operátori a ISP podporujú warez,veď umožňujú pripojenie k internetu a tým pádom aj vyhladávanie/zdielanie/sťahovanie/distribúciu warezu........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 01. 2016 02:13

a to kdybys cizku tusil ze adb, takze primo vec co patri k androidovi ti apk vytahne taky..a ze apk je li to placena app ,neznamena bude to fungovat ,nevis taky.
co zkusit psat o necem o cem vis jak to funguje ?software to tuti neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 01. 2016 00:05

ježiši marja ale druhá věc co jsem před 5ti lety udělal po zprovoznění Nexuse One (pořád telefon funguje!)
bylo že jsem z torrentu stáhnul kompletní celej balíček s asi 1500 aplikacema APK a neřešil to zkoušel všecko možnýno hlavně že už předtim se dalo a dnes taky dá stáhnout balíček s tisícovkama IPA aplikací, z absolutně uzavřeného, neprůstřelného applu, že jo, tam to netoleruje vůbec a přitom internet je plnej. včetně ,,staženejch" nebo zakázanejch aplikací = zkoušel jsem takovou tu ,,nejdražší" nebo ,,Flopy birds"
co bylo pak po pár dnech vždycky stažený (nejdražší aplikace = neměla žádnou funkci, jen prostě ,,stála 1000 $" a byla určena pro lidi co maji RR a co na ,,to" maj, vlastně byla k ničemu, tak sem jí tam měl)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 01. 2016 00:04

No viděl svět většího m.gora? V několik článcích propaguje warez, borec hackuje UPC routery, sám má hesla v texťáku a sem dá zase návod "jak to umí" a funkčnost přetažení souboru "z okna do okna" je podpora warezu? Já bejt Huawei, tak na něj podám trestní oznámení. A to naprosto beze srandy. Takže máte 12 hodin panáčku, abyste se omluvil, pak budu kontaktovat Huawei a navrhnu jim to. Jak jim nedá článek Seznam, tak jsou všichni warezáci...Omlouvám se, že mixuju téma v příspěvku, ale kam to dát jinam. Laická a možná pro někoho hloupá otázka: Je root legální?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 01. 2016 20:57

Vytáhnout apk z mobilu a nahrát si ji na PC nemusí sloužit jen pro warez. Jako uživatel té apky si ji v PC můžu dekompilovat a kouknout do zdrojáků, jestli to nedělá něco skrytě navíc než má. Pokud bude v pohodě, tak ji můžu dál používat i když požaduje nesmyslná práva. Když nebude (např. baterka se bude hrabat v kontaktech apd.), tak ji vykopnu z telefonu pryč... toť vše, žádné modifikace a vydávání (prodej) pod svým jménem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 01. 2016 19:07

aha, až na to, že každý inteligentnější vývojář placených aplikací si tam přidá check na google play jestli je aplikace zakoupená.Já považuju za "warez" jen patchnuté aplikace. Samozřejmě, že i sdílet ty zakoupené je nelegální, ale jen narážím na to, že jsou víceméně k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2016 18:14

Nevím jak jinak než přes torrent bych třeba tahal videa (kamerové záznamy ostatních) o velikostech mezi 70 - 350 GB, pro úložiště vždy problém pro torrent nikoliv. Torrentového klienta doporučuji tento:
http://abload.de/img/snap8368x1jqb.png...
(uTorrent 2.2.1) neprudí, pracuje jak má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 01. 2016 18:00

Nejakou obdobu "download station" ma kazdy NAS. A vetsina podporuje i bittorentovy protokol. Na tom neni NIC ani nelegalniho ani warezackeho a piratskeho.
Ale jen s jednou firmou a jednim odstavcem by to nebyl dost Bleskoshitni clanek, co? Zive, jdete do cim dal vetsich s*acek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 01. 2016 17:09

Vazeny pane Cizku, rada ctu vase skvele clanky, ale toto neni jeden z nich. Kdybyste napsal, ze UPC neprimo podporuje piraty, protoze jim umoznuje pripojit se k Internetu, vyrok by byl jiste take pravdivy, ale zbytecny a nehodny tak kvalitniho webu, jakym je Zive.V "nejvetsich torrentovych doupatech" se krome vaseho milovaneho warezu skryvaji i linuxove distribuce, amaterske filmy urcene k volnemu sireni a dalsi exabajty nezavadneho obsahu. Dopustil jste se stejne ohavnosti, jako kdyz prezident CR odsuzuje vsechny muslimy kvuli pochybeni nekolika jednotlivcu.Timto pristupem k praci jste me ponekud zklamal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2016 16:53

Tohle je uplně stejná blbost jako vinit automobilku že vyrábí auta co mohou jet rychleji než 130 (či jiná maximální povolená rychlost) a že řidiči stačí jenom trochu šlápnout na plynový pedál (který tam automobilka namontovala, a řidič tedy nemusí nic upravovat) a protože je to tak snadné tak by si řidič mohl myslet, že jezdit 170km/h ve městě je zcela ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor