Hromada korporací bojkotuje Google. Ukazoval jejich reklamy u kontroverzních videí

Některé britské společnosti (třeba The Guardian) a vládní organizace začaly bojkotovat reklamní systémy Googlu a zejména ten na YouTube. Hlavním důvodem má být to, že se jejich reklama objevila u kontroverzních šotů. Má se jednat o videa amerických bílých nacionalistů i kontroverzní islámské kleriky. Zadavatelům tedy vadí kontroverzní obsah jako takový nehledě na ideologii samotnou.

Nyní se vlna bojkotu přelila i za oceán, neschopnost Googlu dokonale rozlišovat obsah na YouTube totiž začala vadit i nadnárodním korporacím jako AT&T, Verizon nebo třeba Johnson&Johnson.

Google slibuje ještě propracovanější třístupňový systém kontroly, při množství publikovaných videí na jeho portálu a s miliardou jeho návštěvníků však nejspíše nikdy nebude fungovat úplně dokonale.

Diskuze (10) Další článek: Apple koupil produktivní aplikaci Workflow pro automatizaci úloh na iOS a nabídl ji zdarma v App Store

Témata článku: Google, Web, YouTube, Byznys, Reklama, Kauzy, Oceán, Šot, Johnson, Google+, Guardian, Bojkot, Kontroverzní obsah, The Guardian, Hromada, Vládní organizace

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak vznikají filmové efekty

Test ATX skříní a externích disků

Znáte svá práva při reklamaci?

Průvodce první instalací NASu