...a hned vidí vše důležité o cestujícím nebo časové informace, které mu může předat

...a hned vidí vše důležité o cestujícím nebo časové informace, které mu může předat

Asi nejznámějším projektem pro rozšířenou realitu je ale HoloLens od Microsoftu. Takto si představuje jeho nasazení v letadle

Asi nejznámějším projektem pro rozšířenou realitu je ale HoloLens od Microsoftu. Takto si představuje jeho nasazení v letadle

Stevard ihned vidí doplňující informace

Stevard ihned vidí doplňující informace

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

HoloLens stojí obrovské peníze, novinky mají být naopak cenově dostupné masám

HoloLens stojí obrovské peníze, novinky mají být naopak cenově dostupné masám

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Brýle od Microsoftu jsou už trochu jiná liga

Brýle od Microsoftu jsou už trochu jiná liga

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

Microsoft HoloLens

...a hned vidí vše důležité o cestujícím nebo časové informace, které mu může předat
Asi nejznámějším projektem pro rozšířenou realitu je ale HoloLens od Microsoftu. Takto si představuje jeho nasazení v letadle
Stevard ihned vidí doplňující informace
16
Fotogalerie

HoloLens v letadle: Novozélandské aerolinky testují letušky s rozšířenou realitou

Microsoft HoloLens jsou brýle pro rozšířenou realitou, které už se nějaký čas prodávají formou vývojářského setu a postupně se hledají možnosti pro jejich využití. Teď přišel se zajímavým nasazením Nový Zéland, respektive tamní aerolinky. Začaly testovat přínos HoloLens u personálu v letadlech.

Letuška či steward mají HoloLens nasazeny na hlavě a komunikují takto s cestujícími. Přitom mají před očima rovnou i informace o letu, provozní informace palubního personálu, ale také informace o jednotlivých cestujících, které se přitom načtou automaticky na základě jejich rozpoznání. Dokonce z mimiky obličeje dokážou napovědět, v jaké náladě se cestující zrovna nachází.

Zástupkyně aerolinek na videu výše zhodnotila přínos řešení v tom smyslu, že palubní personál má okamžitě k dispozici více informací a dokáže tak zákazníkům nabídnout lepší servis. Jen těžko říct, jestli se zákazníkům bude líbit, že s nimi letušky komunikují přes podivuhodnou přilbici s kamerami, které je okamžitě analyzují.

Určitě si přečtěte

Články odjinud