Hledáme spolupracovníky!

Diskuze čtenářů k článku

2D_KL, 2D_KL  |  15. 06. 2005 02:30

to zive mne sere .... nechapu proc se v IT kazdej ohlizi na skolu .... vidim jak tu v praci prichazej novy lidi a to jenom pro to ze maj diplom .. ale sou to totalni blbecci ... zatimco vetsina z nas ma jen tak tak maturitu (no - ja ji ani nemam) .. a sem na postu jeste lepsim .. a to jenom svoji pili a ne diplomem .. coz diplom .. ani maturitni vysvedceni o cloveku nic nerekne ...  jenom o tom ze prosel kolotocem statniho skoliciho nesmyslu ...  kdyz sem koukal na svuj CV, co sem si nedavno jen tak z nudy sepsal ... tak premejslim nad tim jestli tech par let praxe na IT mistech neni vic nez nejaka matura .... ale uvidime koho si zive.cz vybere a nasadi ho na nas .. ale .. kdyz uz je tu hulan a hlavenka.. tak to bude aspon pekny trio ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  15. 06. 2005 09:50

Souhlasim s Vami, ze v oboru IT nema diplom (maturitni nebo vs) prilis velkou vypovidaci hodnotu. Ale slouzi jako urcite meritko pro vlastnosti relevantni v tomto oboru - schopnost logicky uvazovat, odolnost vuci stresu, schopnost prekonat veci, ktere vubec nebavi apod. U maturanta ma zamestnavatel jistou nadeji, ze po 4 letech matematiky je schopen alespon trochu logicky uvazovat. Coz u uchazece, ktery resil maximalne ulohu o dvou masinach, ktere jedou po stejne trati, muze posoudit az napr. v prubehu zkusebni doby (a ta ho stoji prachy). Nutno dodat, ze pokud je nekdo dlouhodobe schopen pracovat na pozici, ktera tyto vlastnosti vyzaduje, musi byt pro nej dosazeni stredoskolskeho diplomu absolutni hrackou (o vs nemluve).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mim  |  15. 06. 2005 10:07

Ono v našem školství je to opravdu hlavně o tom prokázání schopnosti překonat věci, které člověka vůbec nebaví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose Chroustal  |  15. 06. 2005 12:57

A hlavne pocitani matematickych operaci a prace s cislem jeste neznamenaji ze kdo je diskalkulik, neni schopenm logickeho uvazovani... mneee diskriminaaace mooore!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d.e.u.s.  |  15. 06. 2005 14:12

100% souhlas. Ovsem kdyby slo jen o to "vůbec nebaví" - to by se dalo jeste skousnout, ale kdyz se clovek navic musi ucit neco, u ceho nema zaruku ba dokonce ani logicke oduvodneni, zda to vubec kdy bude potrebovat (a kdyz se vam potom stane, ze z takoveho predmetu je zkouska nejtezsi v danem semestru), mate zadelano na solidni depku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2D_KL, 2D_KL  |  15. 06. 2005 02:24

.... mne stvou ... nikde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2D_KL, 2D_KL  |  15. 06. 2005 02:24

.... mne stvou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2D_KL, 2D_KL  |  15. 06. 2005 02:24

.... mne stvou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2D_KL, 2D_KL  |  15. 06. 2005 02:24

.... mne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2D_KL, 2D_KL  |  15. 06. 2005 02:24

....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Popi  |  14. 06. 2005 20:52

Dobra hokna... muzes si psat co chces, jak chces (uroven nekterych clanku), chcou ridicak -> auto, internet za daco, a k tomu informace z prvni ruky, a ty slevy!! (cybex, vltava...) No neber to... IMHO to co vypsali splnuje kazdej druhej / ve vetsine pripadu)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mim  |  14. 06. 2005 20:57

No nevím - jak je vidět třeba tady na fóru, tak například tu dobrou znalost českého jazyka splňuje hodně málo lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mach, Lukáš Mach  |  14. 06. 2005 21:10

Znalost pravopisu snad neni starost autora clanku, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crypto_rsa, crypto_rsa  |  15. 06. 2005 10:14

A koho jiného? Korektor je od toho, aby článek pročetl a opravil případné *překlepy*, ne aby přepisoval věty z "výli vyli vjence" na "víly vily věnce". A jestli ano, tak jsem opravdu rád, že tu práci nedělám... Vždyť je to ostuda, neumět pravopis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mach, Lukáš Mach  |  15. 06. 2005 18:00

mne tedy encyklopedie rika, ze korektor opravuje i pravopisne chyby; kazdopadne nesouhlasim ani s tim tvrzenim, ze by neznalost pravopisu byla ostuda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crypto_rsa, crypto_rsa  |  15. 06. 2005 18:21

Ale jistě, já netvrdím, že by je tam měl nechávat - měly by to být ale chyby z opomenutí, překlepů a ne z neznalosti. Jinými slovy, korektor samozřejmě je od toho, aby článek, který projde jeho rukama, byl po všech stránkách v pořádku. To ale podle mě není důvod k tomu, aby na něj redaktoři přesouvali veškerou starost o pravopis. Ohledně druhého tvrzení se ovšem asi neshodneme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huugh  |  14. 06. 2005 21:47

to auto bude spis tak ze abys mel svoje vlastni a vozil sefa do prahy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  14. 06. 2005 19:20

pridajte si do poziadaviek mastne vlasy a naky linuxak sa prihlasi urcite aj zadarmo.. (vduchu open source).

donese si svoje pentium 100 zo 16mb ram, kde ma nainstalovanu fedoru4 a open office 2.0, vsetko mu to slape rychlo a stabilne, napise vam clankov kolko budete chciet.
nastastie ma vo firefoxe taby, takze pri pozerani porna moze kludne este citat napr. eweek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  14. 06. 2005 19:31

Tak to nepiš tak dlouze a rovnou řekni, že to bereš. Tu okecávku pošli jako životopis a máš své jisté.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  14. 06. 2005 19:32

No dobře, tak používáš M$ windows a nejspíš nějakou "Barbone" sestavu, o které si myslíš, že je to vrchol IT... ale proč to nenapíšeš normálně srozumitelně? ) A proč to vůbec píšeš sem? D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  14. 06. 2005 19:33

Nevzal sis dneska omylem špatné bobule?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  14. 06. 2005 22:23

looooooooooooooooooool :))))))))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda  |  15. 06. 2005 02:41

HHAHA :) jaky mas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  14. 06. 2005 19:47

cool.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
3759, 3759  |  14. 06. 2005 20:03

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mim  |  14. 06. 2005 20:04

 Jen by tam měly být vedle těch mastných vlasů ještě uhry. A můžeme se těšit na spoustu oslavných článků zdarma o tom, že po Kubě už přechází na Linux i státní správa v Severní Korei.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
d.e.u.s.  |  15. 06. 2005 14:06

No anebo taky o spolupraci MicroSoftu s cinskou vladou stran cenzurovani nepripustnych slov, ze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  14. 06. 2005 19:03

Mně nedostanete !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  15. 06. 2005 09:39

Boryš opět zaperlil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Genstiade  |  14. 06. 2005 18:24

Popis pozice: tvorba článků pro magazín Živě.cz a běžná redaktorská činnost ve významném online magazínu.
No tak to teda nevim nevim jestli významném,kvalita článků je zde hrozná a o informovanosti ani nemluve.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  14. 06. 2005 18:38

Živě je zcela jistě známý magazín a každý ví čím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mach, Lukáš Mach  |  14. 06. 2005 21:09

Hmmm... oni se slova "vyznamny" a "online" docela vylucuji, alespon pokud jde o CR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c  |  14. 06. 2005 22:15

hehehe .. :) Presne tak .. Neco podobnyho sem chtel napsat .. :) A mam takovy dojem ze zive hleda redaktory co chvila .. :) Ze by na to kazdy hodil salam po shlednuti toho co se tu obcas deje .. :) hehe .. :) )))))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ  |  14. 06. 2005 16:40

Co to znamená "dobré ohodnocení"? Dnes to říká každý. Obávám se, že 7000 Kč mi kolikrát dobré nepřijdou, ale nemluvím samozřejmě o Živě :D
Jen jsem si rýpnul, pochybuji, že dostanu odpověď od admina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flow  |  14. 06. 2005 17:21

no Tebe Raziele stejne nevezmou... Staci jak ku*vis dc++ scenu a jeste Zive?! Tezko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  14. 06. 2005 18:11

Koukni se na úroveň článků a řekni si kolik takoví lidé zaslouží. Částku maličko zvyš a máš realitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  15. 06. 2005 12:53

Co takhle, pánové, kdybyste místo pomlouvání kvality článků raději zasedli k Wordu a napsali také nějaký, který by byl svými kvalitami hoden vašich očí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Irmi  |  15. 06. 2005 17:30

Ale kdo by nam to vsem zaplatil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Irmi  |  14. 06. 2005 22:55

Jako vedlejsak k hlavnimu vydelku, tech standartnich usmrkanych prumernych 18000,- Kc v CR, by bylo 7000,- cisteho z ZIVE.CZ, vcelku prijemne kapesne! haleluja Computer Press!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor