GTS: ADSL bez limitu dat za 1091 Kč včetně DPH

Diskuze čtenářů k článku

Pavel  |  05. 12. 2003 16:54

Vzhledem nabídce GTS, která je v porovnání s IOL výhodnější chci otevřít tuto službu u GTS. S GTS mám již dobrou zkušenost z profi dodávkou hlasových služeb. Jak ovšem nejmíň bolestne toto uskutečnit ?  1.Požádat IOL  již nyní k 1.1.2004 o zrušení služby 192/64 kbit/s . Pokud tento měsíc nepožádám,bude automaticky převedena na nový tarif a budu muset pak  3měsíce čekat vzhledem k výpovědní lhůtě. - 2. Co bude následovat. Telecom si příde odinstalovat rozbočovač a odveze modem. Na žádost GTS přifrčí opět  ten samej Telecom a přiveze modem a rozbočovač, možno ten samej modem a ten samej rozbočovač, kterej  předtím odmontovali. (to nemá chybu... o logice ani nemluvím). Jistě levnější služba a ještě bez omezování limitů je výhodnější, něž nabízené tarify Českého Telecomu. Bylo by zajímavé, kdyby tak učinili všichni !!!!!!!! Tož ať žije konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LuKe  |  04. 12. 2003 20:17

A na co mi to je když je dostupnost ADSL furt děsivě malá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  04. 12. 2003 11:45

Je to bomba, hlavne po te co jsem si na jejich strankach precetl tohle:

GTS navíc nebude uplatňovat tzv. agregaci, která může při zatížení linky větším množstvím uživatelů značně omezovat rychlost přenosu dat..

Jestli je to pravda a fakt to tak bude fungovat, neni co resit. Jenom se modlim abych byl v dosahu jejich site (rek bych ze mam celkem sanci ), pokud ano tak mi muze Telecom polibit prdel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PS  |  04. 12. 2003 12:00

MLASK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 12. 2003 15:19

Toto se týká pouze toho ADSL na jejich vlastních okruzích na pár místech v Praze, obecné v republice dostupné ADSL má pevně nastavenou agregaci z definice. Poskytovatel to nemůže ovlivnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blob  |  04. 12. 2003 19:46

No ale co napriklad ten 3GB limit u zluty bestie (a jiny limity), zatimco u GTS je to neomezeno, znamena to ze limit neni v definici velkoobchodni nabidky ale je jen v ramci telekomunni koncovy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 12. 2003 20:04

Telecom má velkoobchodně cenu za gigabajt navíc je v rámci nabídky, ale operátor se může rozhodnout, zda to vezme na sebe nebo přeprodá dál. GTS to nechává na sobě, ale svazuje s nutností volat přes GTS, což je z jeho pohledu asi kompenzující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 12. 2003 11:19

Já zastávám takový názor, že by měly (mimo ostatních) existovat 2 základní varianty:

1) pro domácnosti, které na netu až tak moc nejedou do 500,- Kč, ale komplet všechno včetně DPH, paušálu za telefon, apod., rychlost by stačila 128/96, ev. by mohl být limit, dejme tomu 5 GB. Rozumná agregace, rozhodně ne to v podání žluté mrchy.
2) potom pro internetově zdatnější jedince do 1000 Kč, ale zase komplet všechno včetně daně, paušálu, atd. atd., rychlost třeba 512/128, ale agregace 1:25 nejhůř, a hlavně BEZ LIMITŮ!

TOHLE by bylo fér...

Možná je tahle nabídka od GTS blýskání na lepší časy. Jen tak dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 12. 2003 11:20

Mimochodem, mě by možná stačila i ta první varianta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 12. 2003 11:21

Mimochodem, mě by možná stačila i ta první varianta.
Přes ETDN jsem se zatím nad 800 MB nedostal (možná je to dáno jen rychlostí, ale spíše tím, co na netu dělám).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prase  |  04. 12. 2003 10:51

ADSL od GTS a od TELECOMU nema nic spolecnyho... mam dokonce pocit, ze i tu agregaci maji lepsi (GTS). problem je ale v tom, ze to GTS ADSL je mozne zavest jen na minimum mistech - jen a pouze v jejich siti (to je ten malicky pokus o vybudovani sve samostatne site - tusim ze to driv byl dattel). kazdopadne srovnavat tyto dve varianty ja ucineny nesmysl... to spolu nema nic spolecnyho krom toho slova ADSL.

takze se juknete na stranky GTS napr. zde http://www.gts.cz/index.php?id=271

pokud bych byl v dosahu jejich dratu - a to je cely jejich trik protoze si tim padem muzou bez asistence telecomu delat co chteji, tak bych do toho sel ihned...

takze pokud budu z velesina tak si to do p*dele mozna strcit muzou, ale pokud bych byl treba v opletalove ulici na p1 tak uz pres ne frcim...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 12. 2003 15:21

GTS nabízí všeobecné ADSL i to své pidiADSL tyto nové ceny se týkají OBOU variant. jen to jejich pidiADSL nemá třeba agregaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kix  |  04. 12. 2003 19:20

To si pletete dvě služby, řekl bych:
zde inzerované GTS ADSL ("standardní" ADSL)
a
"GTSL" (adsl po drátech gts), na který uvádíte odkaz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tren  |  04. 12. 2003 09:41

Myslim si, ze chello bude muset jit na vyssi rychlost, nebo zlevnit.

Kdyz porovnam 1091 za 512/128 (GTS) k cca 1750 za 512/128 (chello od ledna 2004)... vysledek je jasny. Zrusenim datoveho limitu je GTS ve velmi vyhodne pozici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  04. 12. 2003 09:58

Prosim, neplacejte nesmysly  Neni 512 kbps u ADSL jako 512 kbps u chella :) Me to bezne jede 64 kb/s, vy budete rad, kdyz vam to pojede 5-6kb/s, tedy stejne rychle jako modem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tren  |  04. 12. 2003 10:15

Kdyz vam to pride jako nesmysl, lituji. Ja jsem neporovnaval technicke provedeni GTS ADSL (overbooking) a chello (bandwidth limit), ale nabidky jako takove. A verte mi, ze vetsine zakazniku vubec nic nerika ani jedno, ani druhe, vidi jenom 512/128 a cenu za sluzbu, coz ukazuje jednoznacne v prospech GTS. Jinak ja urcite nebudu rad, kdyz mi to pojede 5-6, protoze mam chello 256/96, co obcas i 32 KB/s vytahne, ale vetsinou se to pohybuje spis kolem 26 KB/s. (v Holesovicich, coz neni nejhorsi lokalita, podle povidani svych znamych z jinych lokalit...)

Otazka je, kolik lidi se necha presvedcit, kdyz uvidi nabidku dvounasobne rychlosti za 100 Kc min, jako je chello 256.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  04. 12. 2003 10:39

Rek bych ze v CR je o DSL extremni informovanost (daleko lepsi povedomi o "kvalite" nez jinde ve svete), takze kdyz se bude rozhodovat, spis pude do te kabelovky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  04. 12. 2003 10:54

Jenom at si to koupi, ja jejich zklamani a narky poslouchat nebudu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  04. 12. 2003 10:22

bohuzel musim souhlasit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deda  |  04. 12. 2003 19:56

A co takhle rozdíl Bite /bit/ a Byte /bajt = 8 bitů/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lcdc  |  03. 12. 2003 23:24

V nasem meste (25.000oby.) i presto, ze to je telefonni spadova oblast (!!) neni mozno ADSL zavest.

Tim ti chci rict mily telecome, uz si to ADSL strc kam chces a uz s nim k nam ani nechot neb je to zcela zbytecne, protoze v dobe tve ospalosti se tu rozjela mikrovlnna sit ,a od listopadu i kabelovka....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neználek (jeden z mnoha)  |  04. 12. 2003 08:54

Asi tak nějak. Telecom má natahané dráty do většiny domácností a firem a přesto toho nedokáže využít a nabídnout lidem odpovídající služby (cena/kvalita). Je to škoda, takhle si radši každý najde alternativu a ČTc nezbyde za chvíli nic jiného, než začít zdražovat, protože to málo uživatelů, co jim zbyde, nebude moci utáhnout za stavající peníz náklady na jejich infrastrukturu... Tomu říkám podnikatelská strategie...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guzii  |  04. 12. 2003 13:10

No já jsem z vísky o 1200 lidech a co vím, tak u nás byla první centrála na JM:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  03. 12. 2003 22:35

Kdyby aspon dodrzeli min.rychlost - napr.430kBit/s, tak by to bylo super. Rozroutoval bych to po 400,- dalsim trem v baraku a byl bych v suchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
robert  |  03. 12. 2003 20:44

abych mohl provadet hlasove hovory pres GTS, tak uz nemohu mit tarif Home mini, ale home standart, takze 11OO a k tomu 400 a jsem zase tam, kde byt nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leisha  |  04. 12. 2003 08:55

Konečně rozumná poznámka. Ano, to je to podstatné! Takovou nabídku neberu a radši si vystačím s Data Nonstop, pač cena je pro mě nejdůležitější. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 12. 2003 10:44

můžete mít Home Zero, není levnější než Home Mini, ale furt je to míň než 4 kila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fidel Kastrol  |  03. 12. 2003 19:59

Mno, to uz vypada celkem slusne..  a dokonce, podle ty Telecoumacky zluty mapky,  jde ADSL i u nas v prdelkaove.. (KRASLICE)

Mohl by to prifarit Ježíšek ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pinky  |  04. 12. 2003 11:28

Tak az to budes mit tak dej vedet, zajimalo by me jak to u nas bude chodit:)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaja  |  03. 12. 2003 19:54

proc mam pocit ze tohle se tyka pouze infrastruktury GTS a ne CTc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kix  |  03. 12. 2003 22:00

tohle je ADSL stejné jako poskytují ostatní isp.  Neplést se službou GTSL, což je ADSL po drátech GTS.

Nicméně by mě zajímalo, jak to dělaj že to je výrazně levnější než (např) IOL?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  04. 12. 2003 10:43

Protože musíte volat přes GTS (ale nemusíte provolat určitý kredit)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blob  |  08. 12. 2003 03:41

Ehm jestli to neni tim ze IOL jakozto ditko Ceskeho Kravokomu zdedilo geneticky defektni cenovou politiku te sve materske dojnice  a tudiz - marze, hola, drzte se zuby nehty dokud to jen pujde...

A proto God f_ck IOL i CTU, je to jedna verbez

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m0rt  |  03. 12. 2003 18:47

ja do toho nejspish pudu tohle je presne to co potrebuju!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tamo  |  03. 12. 2003 20:20

Nespolehliva, pomala sluzba, u ktere nemuzete reklamovat nefunkcnost trvajici 4 dnu a 23 hodin? To jste dost skromny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tamo  |  03. 12. 2003 20:21

Tedy 4 DNY, puvodne jsem chtel napsat 5 dnu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  04. 12. 2003 07:56

ono je to 5 dnu, a stačí jim poslat jeden paket za 5 dnů. Takže v podstatě by se dalo říct, že pakliže budou mít nefunkčnost 99,99% času, tedy fungovat jen 52 minut v roce, tak když to vhodně načasují a budou fungovat každý pátý den po dobu třeba půlminuty, tak to nezavdává velkoobchodně nárok na reklamaci. Nicméně maloobchodně a tedy vás se to týká jen když máte smlouvu s IOL, tedy českým telecomem, ostatní operátoři toto ve smlouvách nemají (znám ale jen ty největší)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  04. 12. 2003 07:59

Ano. Mate pravdu. Fsichni si domu poridime FWAcko, nebo Miracle. Vsichni ISP se nam budou za 1000/kc mesicne jiste vnucovat s 10Mbit a dohledem 24/7. Ach jo, nekteri lide by nemeli mit volebni pravo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  04. 12. 2003 10:34

Moulo (jinak te nazvat nemuzu), nikdo nechce garance 99.99 24/7, ale garance 90% je si myslim docela vpohode (napr ze dostupnost je 90%, min rychlost 30%). Jinak se to vlastne vubec neda reklamovat = platis za neco co vubec nemusi fungovat a kdyz se nekde upises na rok = budes platit rok a neudelas stim nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tamo  |  04. 12. 2003 13:35

Ne, prominte, vy mate pravdu. Podporme monopolisticke praktiky CTc a nechut statu s tim cokoli udelat, ukazme, ze nemame zajem aby se situace ADSL zlepsila (propojeni misto pristupu, agregace).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  04. 12. 2003 08:00

Ano. Mate pravdu. Vsichni si domu poridime FWAcko, nebo Miracle. Vsichni ISP se nam budou za 1000/kc mesicne jiste vnucovat s 10Mbit a dohledem 24/7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  03. 12. 2003 17:29

K čemu to je, podívejte se na mapu vykrytí ADSL..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  03. 12. 2003 16:32

A na jak dlouho se clovek musi upsat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bidak  |  04. 12. 2003 14:41

telecomu na 12 mesicu, u GTS nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karelh  |  03. 12. 2003 16:25

A jak je to s ADSL modemem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bidak  |  04. 12. 2003 14:31

koupit vlastni, nebo 150/mesic za pronajem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karelh  |  03. 12. 2003 16:25

A jak je to s ADSL modemem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rebekeplex  |  03. 12. 2003 15:48

Tohle a podobne nabidky by ale meli cist hlavne Cesti Telekomuniste a stadnikovci z CTU, aby videli, ze to jde i bez nich, kdyz se chce. Nejen ze situaci sabotuji a zdrzuji (za ticheho prihlizeni statnich spoluvlastniku CTelu), ale jsou tam vlastne na h...o.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  03. 12. 2003 19:04

Proč by se měl ČTc vzrušovat takovou nabídkou? Vždyť většina toho poplatku je pro ně . Firma jako GTS by si rozhodně zasloužila mnohem větší procento z této částky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kn  |  05. 12. 2003 06:19

Bohužel. O takové nabídce se už dá vážně uvažovat, ale také mne štvě, že na tom ti zloději z Telecomu budou slušně profitovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel4  |  03. 12. 2003 22:27

ale jsou tam vlastne na h...o.

Velky omyl! Jsou tam, aby vydelavali tucne penize ze sveho "de-fakto monopolu", ktery jim stat zajistil (pochopitelne ze nemluvim o radovych pracovnicich CT, kteri ostatne do jeho politiky nemaji co kecat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kermit  |  03. 12. 2003 15:33

 skvela nabidka, konecne to co je treba, slusna rychlost, zadny limit, 1000 Kc mesicne ! bomba!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fedcba  |  03. 12. 2003 15:38

Presne tak, konecne trochu rozumnejsi ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  03. 12. 2003 15:40

No, slusna rychlost by to mozna byla nebyt tech 50lidi co ji budou mit s tebou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radim  |  03. 12. 2003 17:27

Tak strasne to zas neni. Jen 49.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurth  |  03. 12. 2003 18:32

to jsi me uklidnil, uz jsem se lek, ze to bude tech 50 jako vsude jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  03. 12. 2003 19:30

49 jako vsude jinde, zkus premyslet ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  04. 12. 2003 13:35

(Jozka si vybral svou slabsi chvilku.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prase  |  03. 12. 2003 15:18

predrazene a pomale

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C@jr!x  |  03. 12. 2003 15:33

co to placas:), ani nevis kolik lidi by tuhle nabidku bralo kdyby meli moznost se pripojit. 945,- bez dhp, si myslim za 512/128 bez datoveho limitu jde.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  04. 12. 2003 09:53

Urcite by to slo, kdyby tam byla rozumna agregace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kn  |  03. 12. 2003 17:26

Neřekl bych, tohle je už dost slušná nabídka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor