Greenpeace: nová kampaň proti Facebooku, nemá prý používat uhlí

Greenpeace: nová kampaň proti Facebooku, nemá prý používat uhlí

Ekologická organizace Greenpeace spustila novou kampaň zamířenou proti Facebooku. Apeluje na provozovatele služby, aby k napájení svých datacenter nevyužíval elektrickou energii, která pochází z uhelných elektráren. Při své ekonomické síle by se měl podle představ Greenpeace zasloužit o rozvoj elektráren využívajících obnovitelných zdrojů energie. Kampaň doprovází video, které zesměšňuje zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga a vysvětluje podstatu této obdivuhodné kampaně.

Video je k dispozici s vloženými českými titulky:

Podle představ Greenpeace by měl jít Facebook příkladem a inspirovat ostatní hráče z IT byznysu, aby se zabývali původem elektrické energie pro svá datacentra. Greenpeace můžete v kampani podpořit registrací na adrese www.greenpeace.org/coalfacebook, nebo na příslušené facebookové stránce. Doporučuji ovšem raději první možnost, protože při vstupu na Facebook zatížíte server a spálíte briketu…

Diskuze (83) Další článek: Intel vyvinul speciální chlazení notebooků, odolá i peřinám

Témata článku: Facebook, Sociální sítě, Elektrárna, Uhlí, Greenpeace, Obnovitelné zdroje, Ekologická organizace, Kampaň, Elektrická energie, Obnovitelný zdroj, Obnovitelné zdroje energie, Nová kampaň

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší