Grafiky RX Vega budou běžně dostupné až v říjnu. AMD má problémy s výrobou

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

28. 08. 2017 19:27

Jsem rád, že se AMD po tom chvilkovém záchvěvu v podobě ucházejících CPU (ano ucházejících, Intelu stále nesahají ani na paty). Nicméně s GPU už tohle štěstí mít nebudou, což je jedině dobře, není potřeba zaplavovat trh podobnými šmejdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 08. 2017 11:38

To uz aj SSG/cka sa predva ako "teple rozky". Ale ved tie sa este nepredavaju, budu sa az od 13.9.2017SIGGRAPH 2017, LOS ANGELES, Calif. 7/30/2017 The Radeon Pro WX 9100 and Radeon Pro SSG graphics cards' planned availability is September 13. The expected MSRP of
the Radeon Pro WX 9100 is $2,199
and the expected MSRP of the Radeon Pro SSG is $6,999
https://www.amd.com/en-us/press-releases/Page... Predsa len je pre AMD lepsie predat Vegu v rancvi RadeonPro SSG, ako hracom, samozrejeme, ze ProSSG je iny level64 nCU COMPUTE UNITS
4096 Stream Processors

16GB + 2TB HBM2 + SSD

2048-bit MEMORY INTERFACE
https://pro.radeon.com/en-us/product/pro-series/...
A hlavne, ked ovladace pre Windows nie su dorobenePrimitive Shaders Radeonu RX Vega jsou stále neaktivní, HBCC nevyužitý
před 3 dni
Když byl vydaný Radeon Vega Founders Edition, upozornili jsme vás, že klíčové technologie nové architektury nebyly aktivované. To se sice změnilo s herními Radeony RX Vega, ale jen částečně…Nověji AMD potvrdila, že doposud žádné zveřejněné ovladače neaktivovaly technologii Primitive Shaders, která umožňuje automaticky a bez podpory ze strany hry či vývojáře(!) zpracovat geometrii scény výrazně efektivnějším způsobem, díky němuž je možné ořezávat zbytečné polygony dříve než při klasickém postupu odpovídajícím modelu DirectX (čímž se šetří geometrický výkon) a dále toto ořezávání provádět několikanásobně rychleji (až 17 polygonů v cyklu oproti stávajícím 4), což v geometricky náročných scénách může přinést procenta výkonu navíc.
Podle některých názorů je navíc možné, že při použití Primitive Shaders bude tile-based rasterizér fungovat efektivněji.
http://diit.cz/clanek/primitive-shaders-... 17/4=4,25naproti tomu vykon OSS ovladaca oproti Proprietarnemu (kodovovo maximlane zhodnemu s Windows) v Mad Max pod Linuxom 104,02/19,39=5,36
https://openbenchmarking.org/embed.phphttps://www.phoronix.com/scan.phpPomaly tomu zodpoveda, ako keby OSS ovladce aktivovali Primitive Shaders v tej hre, ale ich aktivovala hra na VEGA a graficky vykon zavisel len na tomto (a to nie je vzdy pravda)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
28. 08. 2017 10:47

No ani se nvidii nedivim, když amd vydalo paskvil. Asi bych se taky jen škodolibě pousmal a řekl proč vydávat něco nového když ke starému stále není konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor