Nebudu komentovat samotné logo Lenova, nelíbí se mi a nebyl bych objektivní. Ale ty miliony se neplatí za logo samotné, to je víceméně na druhé koleji. Podstatnější je celková koncepce - tzv. Corporate Identity. Tedy pečlivé rozpracování jak se bude celá firma prezentovat - od samotného loga, přes to, jak se logo bude používat, až po vzhled prezentačních materiálů, webů, aut, uniforem, někdy i firemních prostor atd. A za tím jsou stovky, někdy i tisíce hodin práce mnoha lidí.Chápu, že lidem, kteří s tím nikdy nepřišli do styku, to přijde jako banalita, ale pokud se má firma prosadit, pak potřebuje, aby ji lidé snadno poznali, aby sama sebe prezentovala uceleně, dlouhodobě jednotně a čitelně.Schválně se někdy zkuste dívat, jak se některé větší firmy a instituce prezentují. Koukněte třeba na pražský dopravní podnik (dpp.cz). Už řadu let využívají motiv jednotné grafiky na všech materiálech (ty autobusy, tramvaje, auta po okrajích webu, informačních letáků apod.) a velmi dobře je to identifikuje. Obecně městká hromadná doprava větších měst má tohle dobře zpracované, protože potřebují mít komplexní informační systém pro cestující. A právě tohle vymyslet fakt není práce na půl hodinky.