Google vrací úder: „protigooglí“ trička Microsoftu postavil proti Glass

Google vrací úder: „protigooglí“ trička Microsoftu postavil proti Glass

Na drzou marketingovou kampaň Microsoftu, ve které využívá logo Google Chrome, zareagoval tiskový mluvčí Googlu stručnou vtipnou odpovědí: „Microsoft's latest venture comes as no surprise; competition in the wearables space really is heating up.“ To můžeme volně přeložit: „Poslední akce Microsoftu není překvapením, soupeření v oblasti nositelných věcí se přiostřuje.“

U nás obtížně přeložitelné slůvko „wearables“ se Američanům vybaví jako „věci vhodné k nošení na těle“ a v poslední době se intenzivně používá ve spojení s elektronikou. Chytré hodinky, náramky, elektronikou prošpikované oděvy, nebo třeba Google Glass jsou právě wearable electronic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
„Soupeření v oblasti nositelných věcí se přiostřuje...“

Google si tak jednou ironickou větou pořádně rýpnul do Microsoftu. Ten je v této do budoucna perspektivní oblasti pozadu a „nositelné“ nyní nabídl akorát ta trička s antireklamou Googlu, zatímco Google v příštím roce začne prodávat své chytré „brýle“ Glass...

Témata článku: Google, Microsoft, Bulvár a vtípky, Google Glass, Glas, Trik, Google+, Chytrá věc, Electronic, Nejlepší chytré hodinky, Triko, OK Google, Marketingový trik, Chytré brýle, Chytré náramky, Glass, Nejlepší technologie, Poslední věta

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu