Google vrací úder: „protigooglí“ trička Microsoftu postavil proti Glass

Google vrací úder: „protigooglí“ trička Microsoftu postavil proti Glass

Na drzou marketingovou kampaň Microsoftu, ve které využívá logo Google Chrome, zareagoval tiskový mluvčí Googlu stručnou vtipnou odpovědí: „Microsoft's latest venture comes as no surprise; competition in the wearables space really is heating up.“ To můžeme volně přeložit: „Poslední akce Microsoftu není překvapením, soupeření v oblasti nositelných věcí se přiostřuje.“

U nás obtížně přeložitelné slůvko „wearables“ se Američanům vybaví jako „věci vhodné k nošení na těle“ a v poslední době se intenzivně používá ve spojení s elektronikou. Chytré hodinky, náramky, elektronikou prošpikované oděvy, nebo třeba Google Glass jsou právě wearable electronic.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
„Soupeření v oblasti nositelných věcí se přiostřuje...“

Google si tak jednou ironickou větou pořádně rýpnul do Microsoftu. Ten je v této do budoucna perspektivní oblasti pozadu a „nositelné“ nyní nabídl akorát ta trička s antireklamou Googlu, zatímco Google v příštím roce začne prodávat své chytré „brýle“ Glass...

Diskuze (50) Další článek: ARM: 128bitové procesory nejsou zatím v plánu, 64 bitů vystačí na dlouho

Témata článku: Microsoft, Google, Bulvár a vtípky, Google Glass, Trik, Marketingový trik, Google+, Triko, Nejlepší chytré hodinky, Poslední věta, Nejlepší technologie, Glass, Glas, OK Google, Chytrá věc, Electronic, Chytré náramky, Chytré brýle

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak vznikají filmové efekty

Test ATX skříní a externích disků

Znáte svá práva při reklamaci?

Průvodce první instalací NASu