Google testuje nový typ zpoplatnění online reklamy

Google testuje nový typ zpoplatnění online reklamy

Google rozšiřuje svůj reklamní systém a již nějakou dobu testuje s omezeným počtem zákazníků (zadavatelů reklamy) nový systém, založený na principu cost-per-action místo současného cost-per-click. Zadavatelé reklamy tak nebudou platit za kliknutí na reklamu, ale za nějakou akci, kterou musí návštěvník webu udělat. Zatelefonování či vyplnění online formuláře je pro firmu cennější, než pouhé kliknutí na reklamní baner. Zároveň se tím také eliminuje množství podvodných systémů, které automaticky "generují klikání" na reklamy. Nový systém tak má ujistit zadavatele, že jejich náklady na reklamu budou mít skutečný efekt.

Nový reklamní systém (resp. tato jeho část) ale nenahradí původní "klikací" mechanismus, bude pouze nabídnut firmám jako další možná varianta a bude také z pochopitelných důvodů o něco dražší.

Zdroje: ZDNet, Betanews

Témata článku: Google, Reklama, Pero, Peru, Click

4 komentáře

Nejnovější komentáře

  • KRiZKiN, KRiZKiN 23. 6. 2006 12:29:15
    -- No nevím, ale řekl bych, že podvodné vyplňování formulářů bude pro boty...
  • azor 23. 6. 2006 12:04:12
    tak pokud chceš provizi, tak ne "per action" ale "per install", pokud...
  • MX 23. 6. 2006 11:17:39
    Tak budou misto podvodneho klikani podvodne vyplnovat...
Určitě si přečtěte

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

Pojďme programovat elektroniku: Postavíme si titěrnou Wi-Fi meteostanici s lepším teploměrem než Netatmo

** Dnes se podíváme na maličkou Wi-Fi destičku Wemos D1 mini ** A připojíme k ní barometrický a teplotní shield ** Poběží na ní web a nabídne i JSON API

18.  6.  2017 | Jakub Čížek | 28

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

Jak vybrat monitor k počítači: nenechte se zlákat nepodstatnými parametry

** Na jaké parametry se zaměřit a kde vás výrobci chtějí nachytat ** Monitory se stále více specifikují pro konkrétní určení ** Náročný hráč nebo profesionální grafik mají různé požadavky

20.  6.  2017 | Tomáš Holčík | 31

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

Dlouhodobý test HTC Vive: co vám recenze o virtuální realitě neřeknou

** Ani hry se sebelepší grafikou vás nevtáhnou tolik, jako ve virtuální realitě ** Pro sledování filmů není VR ani zdaleka ideální ** I první generace je skvělá, stále však působí jako prototyp

20.  6.  2017 | Stanislav Janů | 22

Jak unikají informace o nových iPhonech? Třeba podprsenkami čínských pracovnic

Jak unikají informace o nových iPhonech? Třeba podprsenkami čínských pracovnic

** Na černém trhu mohou zaměstnanci továren za kradené součástky inkasovat částku ve výši ročního platu ** Velké množství informací je vyneseno i z centrály Applu ** Díly jsou pašovány v botách, podprsenkách i odpadem

21.  6.  2017 | Stanislav Janů | 22


Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky