Google si nechal patentovat reklamní systém z Minority Report

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 33

Názory k článku

20. 08. 2013 08:44

Otázka je, jetli ty brejle budou lidi poravdu používat. Kupovat si výrobek terý je v podstatě k ničemu a ještě dělat pokusného králíka na reklamy ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2013 20:54

To stačí si patentovat takový jednoduchý obrázek, aby člověk vydělal milióny ?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 08. 2013 18:08

ok chtěl sem google brejle, ale to tomhle si to budu hodně rozmejšlet, jestli se na ně nevykašlat... Ano konec konců jaké má vyhody nechat se ještě víc utlačovat reklamama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 08. 2013 11:40

Když jdete například k truhláři, nechat si udělat postel, jste ZÁKAZNÍK a produktem je ta postel.U firem jako je Microsoft, Facebook, Google a podobně je to jinak. Vy jste PRODUKT, zatímco jejich zákazník je někdo úplně jiný a často mocnější - třeba reklamky, mediální společnosti, ale i vlády a tajné služby.Všechny společnosti se snaží, aby byl jejich zákazník spokojený. I Google s těmihle brýlemi. A zákazník spokojený je!Bohužel řada lidí žije v bludu a myslí si, že oni jsou ten velevážený zákazník! Nejsou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 08. 2013 10:43

Tenhle článek mě vůbec nezvedá ze židle, protože:
1) tohle je co google dělá se všemi zařízeními i v tuhle chvíli (akorát neskenuje vaše emoce, k tomu ještě nemá možnosti)2) ty brýle mi příjdou docela k ničemu, jelikož je musíte buď ovládat hlasem nebo neustále využívat dotykovou vrstvu. Navíc brýle nepřinášejí pro běžného člověka nic nového - kromě možnosti tajně špehovat lidi či využívat navigaci přímo před očima (to považuji za jedinou rozumnou funkčnost). Ale už v Británií chtějí Google Glass zakázat za volantem, můžeme tedy počítat, že tento zákaz se rozšíří do více zemí, takže nám jediná výhoda odpadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  19. 08. 2013 10:42

Chtěl bych vidět toho pablba, který by s něčím takovým chodil po ulici, mezi lidmi. Tuhle krávovinu lidé nikdy nepřijmou. Navíc je to zcela nepoužitelné pro "dioptriky" (lidé, kteří nosí dioptrické brýle). Dovedu si to představit maximálně v úzké profesionální branži, jako pomocný informační, resp. navigační systém. Nicméně to ale určitě nebude tenhle komerční produkt, ale vysoce profesinoální zařízení, šité na míru konrétním úkonům (piloti a pod).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 08. 2013 10:37

Moja prvá myšlienka:
"Hehe, konečne sa príde na to, že na reklamu nikto nepozerá a ku kliknutiam dochádza len omylom" Moja druhá myšlienka:
"A sakra! Takto si marketingový pracovníci vyhodnotia, aké reklamy sú najviac "otravné" a budú nám ich servírovať !!! Ak máte napríklad fóbiu z pavúkov, pritiahne reklama s pavúkom vašu pozornosť - a budete mať samé reklamy s pavúkmi :D"Myšlienka "PS":
Ja tam budem mať reklamy iba so samými peknými babami :DZáver: Je to celé zlé !!! V súčastnosti už má človek môjho typu toľko informácií, že na ňho reklama moc nevplýva. Mám doma kopec neznačkových vecí, na ktoré som v živote reklamu nevidel... ale parametre majú lepšie ako produkty z reklám... a to som si našiel sám :)Záver 2 : Fandím prístupu Facebooku, že ak si kúpim niečo fajn, tak olajkujem produkt, prípadne sa "pochválim" známim. Takáto reklama má pre mňa ešte zmysel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 08. 2013 10:04

Je tu jeden podstatný zádrhel.. a to funkční prototyp (vím, u Američanů se to tolik nevede).Aneb, pokud vím, G.Glass nemají snímání oka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 08. 2013 09:53

Smůla, to na mě neptatí. Ale jistě se najde mega frikulínů, co už nyní jsou žhavý být pokusnými objekty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2013 09:35

No konečně znám pravý smysl těch brejlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 08. 2013 09:05

Nevím jestli je ten systém mimo realitu nebo je jen nevhodný příklad, ale když si dá někdo plakát do tramvaje, tak si je těžké si představit, že se bude měřit brýlemi, kdo si reklamu přečetl, protože by to znamenalo, že by je museli nosit všichni cestující.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 08. 2013 09:03

Ad.Block forever A nejrozzářenější očička budu mít při pohledu na plakát poslance s tykadly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 08. 2013 09:03

Nikdy bych nepoužíval žádné zařízení, které mě fyzicky sleduje. Vždyť jenom kolem blbých web-kamer v noteboocích bylo spousta problémů s bezpečností, až se nakonec musely začít konstruovat tak, že vždy svítí LED dioda, když je kamera aktivní.Ovšem Google Glass sledují člověka 24/7/365... Tohle bych prostě NIKDY NENOSIL!!!Navíc je naivní myslet si, že nějaká společnost by data nezneužila. Samozřejmě, že dřív nebo později je zneužije!! Jenom si vezměte veškeré podvody, okrádačky a zneužití údajů od všech těch "velkých renomovaných firem" nebo dokonce i státních institucí.Jediný způsob, jak někdo nemůže zneužít data je, že je nemá! A rozhodně netoužím po tom, aby někdo věděl jak přesně reaguji když se dívám na to nebo na ono a měl to uložené někde v databázi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor