Google používá k mapování měst i tříkolky

Diskuze čtenářů k článku

19. 05. 2009 22:19

Nevyhodou je ze muze celkem snadno dostat pres drzku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2009 23:00

Skor vyhoda by som povedal.

Takto trosku ludia zreguluju tento Google vynalez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 04:31

spravne, informace se musi regulovat. Lid je blby, takze neomezeny pristup k datum smi mit jen ti u moci a jejich kamaradi (kteri uz je stejne maji). To si tim chtel rict?

Nikdy v historii neprinesla kontrola informaci nic dobryho. Zato prinesla despoticky systemy, valky, upalovani.

Ale to je jak hazet sutry na kreacionisty. Tedy ne zcela zmysluplna prace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 06:24

Ale prosim ta! Je to o tom ze Google si vyfoti tvoj dom a bude nonstop na nete vystaveny s presnou adresou. Mne by sa to velmi nepacilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 11:25

Vy máte nějakou tajnou adresu? Tak ji hlavně nikomu neříkejte, mohlo by se to rozkřiknout!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 11:26

I když v podstatě máte pravdu, záleží ale na tom, kolik a komu dlužíte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 17:10

Niekomu to moze vadit ked niekto bez jeho suhlasu da na velmi casto pouzivanu sluzbu / web fotku jeho domu spolu s adresou.

--

Vyzera to vsak ze je to nad tvoje chapanie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2009 16:13

odpovim na vsechno sem:

1) PRACE

Predne rikat nekomu v dobe krize at si najde lepsi praci muze jenom uplnej vul. Nebyt googlu, tak tu bude par dalsich nezamesnanych. Pokud sis toho totiz nevsim, tak v postindustrialni sfere neni problemem vyroba.

Problemem je naopak spotreba a HDP zavisi na tom jak donutit lidi spotrebovavat.

>v podstate tvorim presnejsie spojazdnujem, testujem PC siete

uzasny. Odcituju anonymniho vidlaka, abych tu nerozpoutaval zbytecny boure: "tedy samoucelna prace, jejiz jedinym cilem je udrzovat se v chodu" (mysleno udrzovat pocitace v chodu, ktere jsou dle radi lidi zcela zbytecne mrhani zdroju).

Zajimavy, jak furt tolik lidi broji proti novym technologiim. ZNICTE STROJE BEROU NAM PRACI. A zaroven prskaj proti novym sluzbam, ktery prinasi praci. To je ale pokrok.

Kdyby se tvym predkum podarilo znicit stroje za prumyslove revoluce, tak ted nedelas tu "smysluplnou" praci, ktera spociva v udrzovani systemu v chodu, ale delas smysluplnejsi praci - vyrabel bys nekde u pasu zbozi zakladni spotreby.

Dekuj bohu a svym predkum, ze se jim nepodarilo zastavit vyvoj.

2) SOUKROMA DATA

adresa je soukromy udaj. Pokud patris mezi tu radu volu, co vsude vyplni i datum narozeni, zajmy i kdy si naposled zapichali ... tak zbytecny cokoliv rikat. To se holt pak nemuzes vydavat za zazobanyho ramba, kdyz si kazdej najde tvou vilu (nebo obracene).

Notabene rozdil mezi ulici a leteckym snimkovanim/satelitem neni tak velkej. To akorat neajtici ignorujou "ten zbytecnej internet" a nevedeli o tehle mapach. Kdezto takovyho divnyho vozitka si vsimne kazdej.

>Niekomu to moze vadit ked niekto bez jeho suhlasu da na velmi casto pouzivanu sluzbu / web fotku jeho domu spolu s adresou.

tak nevim co ti vadi konkretne:

1) bez souhlasu? Bud ti to vadi nebo ne. K cemu souhlas. Nebo si jak ty americky slepice, co musi mit pocit, ze je kluk neutahl na varenou nudli, takze pokud nema jejich podpis, tak to bylo znasilneni?

2) velmi pouzivanou? Proste ted si kdejakej idiot muze najit neco, co driv mohli jen ti co vedeli kde to hledat. Nebo si tam fyzicky dosli. To je prave o cem sem mluvil. KDO MA INFORMACE TEN VLADNE. A tomuhle se rika nivelizace informacni disproporce.

3) fotka jeho domu? Pri povodnich se nataci a pousti do eteru rada baraku. Zemetreseni totez. Nebo jen blby dokument o stromech a pramenech na CT. Co ti museli zabrat baraku bez svoleni majitelu ! No hruza.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2009 16:23

jeste 2 dodatky:

- pokud se ti chce sponzorovat dalsi nezamestnany, tak zaplatit vyssi dane neni problem. Proste preplatis danovou povinnost a financak uz se opakovane vyjadroval ve smyslu, ze preplatky nikomu nevnucuje. Presneji receno pokud na to neprijde sam platce, tak financak to neresi.

- VYHODY:

a) clovek jede na dovolenou

b) clovek chce koupit barak

c) clovek potrebuje nekde neco videt z blizka

Tajeni techto informaci muze realne vyhovovat jen 3 druhum lidi:

1) lide vyuzivaji neci nezanalosti. U nas se jim rika PODVODNICI. To jsou ty letaky o 3* hotelich u plaze. Uz nereknou, ze vedle je fabrika, s rusnym nadrazim a plaz je soukroma patrici jinymu hotelu.

2) lide, kteri maji opodstatneny strach, ze nekdo uvidi jejich barak. Uz tu byli zmineni dluznici a jine osoby, co bydli az v podezrele drahych baracich. U nas se jim rika zkorumpovani politici a zlodeji.

3) lidi, kteri maji neopodstatneny strach pramenici z toho, ze jde o novou technologii a ze se budou zase muset prizpusobovat necemu novymu.

Budu predpokladat, ze spadas do kategorie (3) a reknu ti, ze se s neustalym vyvojem budes muset naucit zit. Musely se s tim vyrovnat predchozi generace a budou se s tim muset vyrovnat budouci generace.

Proste jsi prisel do stredniho veku a to co byly driv vzrusujici novinky jsou ted otravny zmeny, kterym se musis prizpusobovat. Coz je presne duvod, proc lidi nad 30 jsou v IT temer nepouzitelni. TEdy pokud si nezachovaj svy pubertacky postoje (nebo nad nema nestoji drab co jim nedovoli zlenivet).

TAkze si holt budes muset zvyknout, ze nemas cpat svou adresu do kazde blbe registrace, protoze ODPOVEDNOST ZA JEJI OCHRANU NENI NA BEDRECH STATU, ALE JE TVOU SAMOSTATNOU ZALEZITOSTI.

POkud k tomuto prispeje google street view, tak ma u me dalsi VELKY (+).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2009 17:28

1. Nie kazdy ma chut citat take dlhe slohove utvary.

2. Pri vsetkej skromnosti je moja praca dolezitejsia nez praca chlapika pri tvorbe Street View.

3. K mojej praci - netvorim / nevytrvaram siete pre Janka z Hornej Vsi aby si mohol stiahnut filmy. Mam na starosti siete pre firemnych zakaznikov (statne urady, banky, burzy ...)

4. Zial vacsina tvojich 2 prispevkov je znacne od veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2009 20:48

ad 1) jo to je presne ten problem nevzdelanych ignorantu. Chteji rychla jasna reseni, ktera sice nic nevyresi, ale daji jim pocit "ze se neco dela". Treba jako nici stroje.

ad 2) to musi byt slastny pocit proste neco "vedet" bez jakychkoliv argumentu nebo podkladu. Vzdycky jsem zil v domeni, ze tohoto pocitu si uzaji jen momentalne zaostali nebo fanatici.

Prvni jsi poprel, k fanatismu se asi nepriznas ... tak zbyva jen napsat knihu jak jsi teto intelektualni nirvany dosahl.

ad smysluplnost prace) PLETES SE! 100%

Praci google street view chlapika oceni 1000x vic lidi, nez tvou praci.

Predpokladam, ze odpovis ze "kvantita neni smerodatna". Reagoval bych neco o vesmiru konajicim potrebu na pocitacovou infrastrukturu ale nechci zabyhat zase od tematu. Beztak jsem asi napsal vic, nez zvladnes precist

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2009 22:38

1. Uz aj redaktor Zive v inej diskusii ti napisal co do diskusie pleties offtopic. A bol to riadny offtopic.

--

2. Co si tym vlastne chcel povedat? Uz nevies ani ty? Nevadi, snad sa ti lepsie podari vyjadrit sa nabuduce.

--

3. No jasne ludia si radi pozru Google street view a vobec ich nebude trapit ze im nejde banka presnejsie bankomaty ci internetove bankovnictvo, alebo burza.

--

4. Uz si odbehol od tematu a to poriadne. Ani sam nebudes vediet o com si pisal ked sa k tomu vratis po mesiaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2009 20:58

Může ta tříkolka vůbec zastavit? Rozjetá, aby měla požadované údaje po těch metrech, které jsou definovány... může ta tříkolka vůbec zastavit???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2009 15:53

Bez emisí, jo? A co ta elektrocentrála vpravo vzadu? Ta je na vodík či co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2009 11:36

Ekologickejšie to už nejde.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2009 11:58

řekl bych že jde....napájené to určitě bude pomocí baterií, takže bych eště přihodil generátor, a šlapat bych nechal američany, aby pár deesítek kil zhodili a přestali si kupovat hamburgery...tím se ušetří za výrobu ekologické likvidování baterií a za každý hamburger ušetříme 15 000 vyhledávání na googlu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2009 17:43

to by ovsem nebyla trikolka, ale trikolbus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2009 23:05

Uplne najsuperekologickejsie by bolo keby Google Street view nerobil vobec.

Ten bicykel by nemuseli vyrabat = plno zeleza by sa usetrilo.

Kamery z bicykla by sa pouzili na spehovanie inde

Nas Googlecyklista by si nasiel zmysluplne zamestnanie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 04:27

a copak tak zmusluplneho delas ty?

Tedy krom ukazovaniho na jiny, ze delal nesmyslnou praci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 06:22

Je to o tom ze Google Street View je minimalne diskutabilny z hladiska sukromia ludi.

--

V pripade toho Street View je to typicky priklad vyuzitia technologii za kazdu cenu - budeme robit vzdy to co technologia umozni aje ked to niekoho poskodi ?

--

Dakujem za opytanie - v podstate tvorim presnejsie spojazdnujem, testujem PC siete (nie fyzicky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 11:23

Doufám že vycházíte z domu zásadně s papírovým pytlíkem na hlavě, aby vás náhodou někdo "nepoškodil"! Ale bacha na přechodech pro chodce!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2009 17:07

Snad to pochopis neskor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2009 15:59

nerekl bych, ze on je ten kdo tady trpi nedostatkem momentalni kapacity

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 05. 2009 17:16

Tesi ma tvoja upromnost - to ze si vies priznat svoje nedostatky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor