Google opět druhý - Yahoo prohledává 20 miliard stránek

Diskuze čtenářů k článku

vtech, vtech  |  09. 08. 2005 21:48

Co je Yahoo platne, ze prohledava 20G stranek, kdyz relevantnost nalezenych odkazu nesaha Googlu ani po paty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  10. 08. 2005 10:04

o akej relevantnosti? oba servery robia fulltext vyhladavanie z klucovych slov. pokial si vyhladavas informacie o britney spears, tak ti to moze byt uplne jedno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Indy  |  10. 08. 2005 19:54

Ty jsi zatím pravděpodobně na Internetu moc nevyhledával...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
regine  |  09. 08. 2005 16:39

S obema mam v praxi problem, ze vnucuji do popredi "zvyhodnovane" odkazy (zpoplateno???). Casem mne to donutilo, ignorovat prvni stranku vyhledanych odkazu a jit aspon na 3ti a vyssi. Priklad: Zada se nejaka destinace na rekreaci a v popredi jsou cestovni kancelare a ne napriklad privatni stranky o zkusenostech s vlastni rekreace/pobytu. A privatni velmi casto jsou primo perfektni. Obdobne - potrebuji ovladac/driver nejakeho vyrobce a v popredi se nahrnou prodejci pocitacu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwasp  |  09. 08. 2005 16:45

Obavam se ze v tomto pripade je ale chyba v perfierii sedici za klavesnici naucte se hledat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max Power  |  09. 08. 2005 14:19

No pocet indexovanych stranek podle me o nicem nevypovida, zvlast kdyz je polovina z toho odpad bez informacni hodnoty.

At si Yahoo klidne indexuje 100*10E9 stranek, vsichni rozumni lidi budou dal pouzivat google

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  09. 08. 2005 14:08

to yahoo neni tak špatné jak jsem si myslel na dotaz marta jandova mam v první desítce 4své stránky a jedna je tady odsud ze zive, to neni spatne :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  09. 08. 2005 13:31

mnozstvo indexovanych stranok je kriticky dolezite. poznam mnoho kvalitnych nasich aj zahranicnych stranok ktore google skratka nepozna a nemozem ho pouzit na ich prehladavanie. myslim ze ho caka este vela roboty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  09. 08. 2005 13:44

kolko stranok je vlane na internete? niekde som cital ze uz niekolko bilionov. ak je to pravda, vyhladavace tazko nestiahaju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  09. 08. 2005 14:11

stíhaj alespon kdyz si napísu, ze chci aby mi indexovali jedno za 4 dny tak to stihaj , IMHO by ke me nebyli tak vlídný kdyby nestíhali jine stranky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwasp  |  09. 08. 2005 16:42

No Google tedy rozhodne nestiha. Nedavno jsem rozjizdel kompletne novy (anglicky) web a sledoval jsem jak se s nim vyhledavace perou. Vysledek? 1. MSN, ktere melo do mesice od spusteni zaindexovany komplet cely web vcetne dynamickych stranek. 2.Yahoo a Google je z velke trojky posledni, kdy dynamicke stranky neprosel 3 mesice po spusteni zatim vubec a i zmena na statickych mu trva nejmene 14 dni (revisit-after jsou tri dny). A to uz ma titulka PageRank 3/10! Take update pozice probiha na MSN dynamicky (alespon navenek), kdezto v Googlu se ceka az se jednou za mesic zastrese...

Mimochodem i na jinem webu (cz) je MSNBot, co se navstev tyka, suverenne nejaktivnejsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR., AZOR.  |  09. 08. 2005 21:39

já mam nejaiktivnější google na svejch stránkách (teda ještě jsem je nikde neragistroval, a podstrčil jsem je jenom google, ale když už si to našel i seznam ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfsadf  |  11. 08. 2005 00:30

Chichi .) a to si jako myslis, ze kdyz das revisit-after tak vsichni poslusne kazdych 3 dni naklusou a budou indexovat? nidke nepises kolik na tvuj web odkazu, jak casto se meni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
žáha  |  09. 08. 2005 13:45

Například?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  10. 08. 2005 07:32

teraz si nespomeniem, nevediem si zoznamy, ale zo 20 kvalitnych stranok to uz bolo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomasek  |  09. 08. 2005 12:48

Jsou to jen lzi. Jeden vyhodi 20 miliard a druhej za hodinu 30 atd..
Je to stejny jako reklama na praci prasek, kterej je vzdy lepsi nez ostatni konkurencni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEMO  |  09. 08. 2005 13:02

Mě je to jedno...
Používám Google, vyhovuje mi...

Stejně jaký je rozdíl mezi 10000 a 20000 nalezenými odkazy?
Kdo to projde? Nikdo, většinou skončím tak na 3 stránce odkazů a dál nehledám... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  09. 08. 2005 13:14

Přesně tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  09. 08. 2005 13:35

on by to byl rozdíl, kdyby mezi těmi nenalezenými odkazy bylo něco podstatného (něco co by vám chybělo na první stránce)
ale protože to tak není - prvních několik stránek výsledků je téměř totožných, tak to problém není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
votrelec  |  09. 08. 2005 23:56

no ked ti to vypluje tolko odkazov tak potom nevies hladat. alebo resp. nehladas nic konkretne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kalista  |  09. 08. 2005 12:38

Docela by me zajimalo, jak to urcuji, nebo jsou to cisla vycucana z prstu. A kdo by jim dokazal opak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  09. 08. 2005 13:53

Zrejme podle poctu uikatnich adres internetovych stranek  - tou se rozumi nejen domena ale i jeji umisteni na serveru -jako treba: www.zive.cz/h/Bleskovky..... - v tom nevidim zadny zvlastni problem - stejne musi indexovaci robot pri zkoumani nove stranky zjistit zdali se jiz nachazi v databazi a pokud ano, tak ji musi nahradit novou verzi - pokud se lisi (pamatovani CRC stranky) a pokud vubec neni, tak ji tam zaradi jako novou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SQL programmer senior  |  10. 08. 2005 08:33

SELECT COUNT(*) FROM stranky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pkm  |  10. 08. 2005 12:06

Snad si nemyslíš, že google jede na nějakém sql serveru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Půjdech  |  11. 08. 2005 00:21

Hlavně tedy si snad nemyslí, že google jede na JEDNOM serveru??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ares, ares  |  09. 08. 2005 12:10

To je trosku rozdil, pac na kazdy strance muze byt desitky obrazku a desitky dokumentu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AD  |  09. 08. 2005 12:48

ak google vyhladava v 8mild dokumentov +2 mild onrazkov ,stale to je len 10 mild dokopy


ale musim uznat,ze ,ked sm hladal daky obrazok oblohy (sky, clouds) v googli mi naslo tusim cez tisicku v msn tusim 400 a yahoo od 6-do 30 000 (cisla si uz presne nepamatam ,ale viem,ze yahoo mi podal fakt najvacsi pocet obrazkov)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor