Google nově ukazuje reklamy ve vyhledávání bez zvýrazněného podkladu

Google nově ukazuje reklamy ve vyhledávání bez zvýrazněného podkladu

Ve vyhledávači Googlu je postupně zaváděna malá vizuální změna, která ale naruší naše navyklé vnímání vyhledaných výsledků. Reklamní odkazy doposud zobrazované v rámečku se zvýrazněným podkladem, jsou nyní zobrazovány na bílém podkladu, stejně jako navazující běžné výsledky vyhledávání. Ty reklamní jsou přitom označeny oranžovou značkou s popiskem „Reklama“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Původní výsledky vyhledávání s narůžovělým podkladem u reklamních odkazů • nové zobrazení se značkami a tenkou oddělovací čarou u reklamních odkazů

Označení je nadále jednoznačné a zřetelné, to Googlu nelze vytýkat. Nicméně na první pohled je jasné, co ho k tomu vedlo. I přes oranžové značky je vizuálně stránka jednotnější a reklamní odkazy do seznamu běžných výsledků hledání lépe zapadnou. Hlavně tím Google naruší již navyklé vnímání uživatelů, kteří třeba vše na zvýrazněném podkladu podvědomě ignorovali.

Diskuze (20) Další článek: Úložiště Hotfile nepřežilo soudní spor s Hollywoodem a ukončilo provoz

Témata článku: Google, Web, Vyhledávače, Reklama, Vizuální změna, Google+, Reklamní odkaz, Vyhledávání, Původní značka

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší