Google Kalendář už rozumí úkolům

Diskuze čtenářů k článku

avatar
15. 05. 2009 23:10

každý kdo to s plánováním myslí jen trochu vážněji používá Outlook spolu s Custom Domains je to nejlepší řešení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 05. 2009 17:53

ty ukoly nemaji ani moznost opakovani v danych intervalech?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 05. 2009 14:17

Groupware" v podání google znamená pouze sdílení kalendářů a v praxi nepoužitelné google docs. Do groupware Google aplikacím chybí třeba možnost sdílet kontakty a mailboxy.

Jdou ty úkoly alespoň zadávat do kalendáře kolegům a sledovat jejich plnění?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 05. 2009 16:19

Jde to přes sdílené kalendáře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 05. 2009 20:44

Určitě máte pravdu. Samotné "Tasks" sice v seznamu kalendářů v nastavení figurují, ale narozdíl od kalendářů jim nelze nastavit sdílení. A možnosti úkolovníčku od google jsou asi takové, že kalendář Remeber The Milk není důvod opouštět... pokud mám úkol, tak ten má nějaký termín, což stejně google tasks neumí. Možná se to mělo jmenovat Quick note nebo tak nějak, ale úkolovník? Dost nepoužitelný počin od Google, který pokračuje v plejádě vylepšení naprosto k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 05. 2009 20:58

Oops, koukám že "Due date" u úkolu je. Omlouvám se, přehlédl jsem to, ale použitelnost Task ve smyslu groupware to nijak od nuly nevzdálí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 14. 05. 2009 18:20

Myslím, že nerozlišujete Google Docs (ty se chovají tak, jak píšete) a Google Apps. V případě Apps je třeba možné nastavit sdílení kontaktů v rámci skupiny, to stejné je i mezi kalendáři. Jsou na to navázané Google Sites, kterými lze vytvořit jednoduchý intranet.

Tady je pár veřejných ukázek imaginárních firem a projektů v Google Apps:

http://sites.google.com/a/organic-city.com/intran... ...

https://sites.google.com/a/altostrat.com/project-eggplant/Home

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 05. 2009 20:25

AFAIK kontakty lze sdílet v rámci domény. Pokud si vytvořím seznam obchodních kontaktů a zařadím je do vlastní skupiny "VIP" pomocí "Kontakty" v Gmailu, nelze je mezi kolegy v rámci naší domény sdílet, tak jako kalendáře. Pokud je to jinak, můžete mě prosím nasměrovat? Sites znám, ale nějak jsem z toho nepochopil, jak nastavit kolegům z domény přístup přístup ke všem kontaktům, které mám třeba v oné skupině "VIP" a proč to vůbec přes sites řešit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 14. 05. 2009 21:27

Aha, je to asi opravdu tak, jak píšete. Sdílejí se jen e-maily lidí zařazených do domény, ne jejich databáze kontaktů. Špatně jsem to pochopil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor