Google fušuje do letecké dopravy, chce dohnat Bing

Diskuze čtenářů k článku

03. 07. 2010 14:46

Bing, Google, a letenky .... to jsou témata, která by se pod tímto článkem měla řešit. Ikdyž to jsou témata zcela bezvýznamná, tak Živě je ktomu určeno.

takže

Seznam

Seznam

Seznam

Google si jako obvkle hraje na všestranného. Do budoucna SkyNet z sci-fi filmu Terminátor hrozí.

krédo "Umím vše. Jen ten webový prohlížeč zatím ne."

Dočkáme se někdy v Chromu desítky let standardních funkcí, které umí všichni ostatní?! Tipuju, že ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 19:34

bulvarizátor titulků opět perlí, podle logiky živě jsou cigarety zdravější než léky z lékárny (heroin byl dříve prodáván jako legální lék na tuberkulózu nebo asma)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 23:50

bolo by vhodne necitat iba titulky, ale aj cele clanky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 19:23

Google

Google

Google

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 19:25

Nehrabe ti?

Nehrabe ti?

Nehrabe ti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 17:47

Google dohání Bing. Tak to je moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 18:18

Spíše by to mělo být: "Google předhání Bing "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 18:37

To by ovšem znamenalo, že příjmáš jako fakt, že Bing byl předtím první. (jinak by ho nemohl předhonit).

Stejně, jako když včera satanisti prohlašovali, že Satan zabil méně lidí, než Bůh. A dokonce na to mají svůj web s grafem a vlastní seznam zákonů ... prej Satanistické Devatero .... (tím vším mimoděk přiznávají, že Bůh existuje, a tedy všechno, co v Bibli je, je pravda). Chytli se holt do léčky vlastních lží. Jak typické pro Satana.

Bing, nebo Google? .... Nebo Seznam? (ten rules vždycky v ČR) .... A není to snad jedno? Je to jen vyhledávač. Čili bezvýznamnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 19:20

No jedno to není, čím má vyhledávač větší podíl na trhu, tak je marketingově zajímavější (alespoň podle mě), i když u M$ tak teď není...

ps: já nevěřím ani v jednoho, Boha ani Satana, ale vím, že satanisti zavraždili či zabili o mnoho méně než katolická církev (tj. věří v Boha). Ta na hranici upálila cca 5 milionů žen za kacířství, a kdybych k tomu připočítal ještě templáře, vědce atd... Katolická církev byla v té době krutá jako Hitler

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 19:32

ps: Souhlasím. Řekl bych, že v jistých dobách byla KC i krutější, než Hitler.

Každopádně, ..... vím, že je těžké to pochopit, ..... téměř nikdo není schopen to odlišovat, ..... >>>

Bůh ≠ Katolická církev ≠ Křesťanství

NErovná se .... znak ≠ .... (snad se ukáže správně)ˇ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 21:26

Jo, vím, že Bůh není synonymum pro kc, že ve své podstatě je Bůh jen s jiným názvem Alláh to samé pro islámské náboženství. To samé platí i pro židy, jenže židé a jezuité mají jako základ stejného Boha. Ale jak tady vlastně chceme řešit otázku, kdo zabil více lidí? Když to nemůžeme posoudit... Za to vlastně můžeme my a naše "debilita"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 22:31

Ale v Novém světě, v Božím království nás těchto omezení jistě zbaví. A budeme moci používat více než 15 % mozkové kapacity.

***

Islám

btw: Bůh je jen jeden. Je jím Jehova. Bůh židů i křesťanů. Je také bohem všech lidí. I těch, kteří v něj nevěří.

A pokud si přečteš, jakým způsobem se údajně zjevil anděl Mohammedovi, comu říkal, a jak ktomu celému došlo. (sepisování Koránu), tak je dost pravděpodobné, že Islám nebyl vnuknutím "anděla světla", ale někým kdo se za něj vydával (Je psáno, že se On [Satan] „stále proměňuje v anděla světla“. (2. Korinťanům 11:14) ) .

To je jeho obvyklá taktika. .... Předstírá, že je hodnej, a že vlastně chce pro lidi jen to nejlepší. Ve skutečnosti tak ale lidé plní jeho ničivé plány, ačkoliv si myslí, že jsou svobodní, a nic na ně vliv nemá.

Začalo tak náboženství, které mělo především zabíjet. A to pro pouhé potěšení toho, kdo ho nechal vytvořit.

Například, již zmíněný Hitler trval na pozdravu Heil Hitler, což v překladu znamená "Záchrana pochází od Hitlera". Tehdejší svědkové Jehovovi se nechali mučit a vraždit, ale nikdy tak nezdravili. .... Protože Bible jasně říká, že Záchrana přijde skrze Ježíše Krista. Takovým pozdravem by vlastně zradili svou víru.

Mimochodem sám Hitler byl rakouský katolík, ... a katolická církev v obou světových válkách "žehnala zabíjení" !!! protivníků, a to jak na francouzské, tak britské, tak na německé straně...všude!.....Po válkách se mnoho se tisíc lidí nechalo vypsat z církve, protože přestali věřit v Boha....protože kc církev jednala v souladu s vůlí politiků, a ne Boží vůlí.) .... btw: Pravoslavná církev v Sovětském svazu jednala stejně .... žehnaly válce a vřaždě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 23:48

ty si jehovista?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2010 06:39

Ano, Jsem. ..... Už se to tu na Živě "řešilo" před čtvrt rokem, kdy náhodně přišlo vhodné téma v několika článcích. Asi si spinkal, že jo?! ...(No já půjdu za chvíli. A vzbudím se tak nejdřív v 16hod.). .....Ale k věci..... Svědek Jehovův oficiálně (statisticky) nejsem. .... Ještě jsem se nedal pokřtít .... Ale určitě se to stane.

Příští rok má být v ČR ... "Sčítání lidu 2011" http://www.scitani.cz/... , takže v té době už to bude jistě oficiálně. A pokud ne, tak to tam stejně napíšu. .... Sčítání lidu je každých 10 let .... Při posledním v roce 2001 mně to dost otravovalo, a teď se skoro těším. .... ,,, Takže zatím jsem "nepokřtěný zvěstovatel" .... ( takže do misionáře mám daleko ) ... ale úplnej amatér už taky nejsem. .... Každopádně, já se za svědka považuji, a ty mně za něj taky považuj. .... Se vším, co ktomu patří. Úcta i Odsouzení. Vyber si jak chceš.

(Jehova je jediný bůh, který je živý, a který má reálnou moc. Ježíš Kristus je jeho syn, a také ten, kterého Jehova vyslal pro záchranu mnohých. Bůh nám slibuje ráj a věčný život, pokud budeme dbát jeho slov a zákonů, které jsou zapsány v Bibli. Ničemu jinému nevěřím. Nenechám se obalamutit řečmi kněžích v jiných (i naší) církvích. Vše vždy prozkoumám, zda je to skutečně pravda. Bible je pro mně Boží Slovo, vše co v ní, je pravda, a jediná autorita, kterou svou rozlišovací schopností chci poznávat a plně ji porozumět. Bůh si velmi přeje, aby ho každý poznal a začal uctívat, a skrze Bibli a skrze Ježíše mohu také poznávat Jeho krásnou osobnost. ... To všechno a mnohem víc - je má víra).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 07. 2010 08:34

No, jak už jsem říkal, já v nic "takového" nevěřím, a to jsem pokřtěný katolík . Tak ti jen tady něco povím, jestli chceš, tak si tomu nevěř, ale je to pravda.

1. V Bibli není žádná zmínka o tom, že by se Ježíš nazýval Božím synem.

2. V Bibli byly umístěny listy s názvem gnostická evangelia, které později církev odstranila... Bylo tam psáno o Máří Magdaléně a o tom, jak jí Ježíš často líbal ústa a miloval ji více než všechny jeho žáky. To vyvracuje to, že Ježíš neměl žádné sexuální touhy, že se nechoval jako Boží syn, ale jako člověk.

3. Ježíš nechtěl ani založit nějakou církev, to se stalo až hodně roků po jeho smrti. Založil ji Petr a podle něho se jmenuje Petrova.

4. Taky se debatuje o tom, že Ježíš byl vyznavač egyptských náboženství atd... Ale o tom se tu nebudu zmiňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2010 14:23

0) My věříme, že člověk by se měl nechat pokřtít dobrovolně, v dospělosti, po zralé úvaze. (Tak jako to udělal

Ježíš a dělávali první křesťané). Křtění miminek, které nevědí co je dobré a zlé, je zbytečné, a nemá žádné reálné působení. Takovým se Satan směje do tváře. Před Jehovou nejsi křesťanem ani podle toho dávného křtu, ani podle svých slov, ani podle skutků.

1) Odejdi Satane! Je psáno: „Proto byl Boží Syn učiněn zjevným, totiž aby rozbil Ďáblova díla.“ (1. Jana 3:8)

Jsi mezi mnohými dalšími antikrist, a lhář a podvodník, jehož cílem je zničit vztah člověka ke Kristu a k Bohu.

„Milovaní, nevěřte každému inspirovanému výroku, ale zkoušejte inspirované výroky, abyste viděli, zda pocházejí od Boha, protože do světa vyšlo mnoho falešných proroků.“ (1. Jana 4:1)

„Kdo je lhář, ne-li ten, kdo popírá, že Ježíš je Kristus? Antikrist je ten, kdo popírá Otce a Syna.“ (1. Jana 2:22)

„Žádný inspirovaný výrok, který nevyznává Ježíše, nepochází od Boha. Dále, to je ten inspirovaný výrok antikrista, o němž jste slyšeli, že přichází, a nyní je již ve světě.“ (1. Jana 4:3)

„Do světa . . . vyšlo mnoho těch, kdo klamou, kdo nevyznávají Ježíše Krista přicházejícího v těle. To je ten, kdo

klame, a antikrist.“ (2. Jana 7)

(Jako jeden z tisíců dalších důkazů, že Ježíš je Boží Syn mohu použít ....

Satanovu nabídku pro něj, která je zároveň i vodítkem toho, že vládcem na světě je nyní Satan. Ježíš o tom nikdy nepochyboval. Věděl to. Satan ho přenesl a ukázal „všechna království světa a jejich slávu“. A řekl: „To všechno ti dám, jestliže padneš a prokážeš mi akt uctívání.“ (Matouš 4:8, 9; Lukáš 4:5, 6)

Jako ‚panovníka tohoto světa‘ Ježíš výslovně označil Satana. (Jan 12:31; 14:30; 16:11) Bible Satana Ďábla popisuje dokonce jako ‚boha tohoto systému věcí‘. (2. Korinťanům 4:3, 4) O tomto odpůrci, Satanovi, křesťanský apoštol Jan napsal: „Celý svět leží v moci toho ničemného.“ (1. Jana 5:19)

Jak by mohl Satan Ježíšovi nabídnout všechna království světa, kdyby mu ve skutečnosti nepatřila??? A proč by se o to všechno vůbec dělil, kdyby byl Ježíš pouhým člověkem???

Jediný akt uctívání = Pokleknout před Satanem, by znamenalo hřích, a oběť, kterou by později předložil, by již

nebyla dokonalá. Jehova by jistě toto jednání odsoudil. (První zákon z Desatera říká: „Jehovu, svého Boha, budeš uctívat a jemu samotnému budeš prokazovat posvátnou službu.“ (Matouš 4:10) )

Jinak doporučuji přečíst si evangelia. Zvláště podle Jana. (Jan 1:1-20:6). .... A ke konci svého evangelia Jan

shrnuje svou výpověď slovy: „Tato [slova] byla zapsána proto, abyste věřili, že Ježíš je Kristus, Boží Syn.“ (Jan

20:31)

.... mnozí totiž věřili, že je sám tím Bohem ... což by bylo rouháním (ale on sám říkal "Otec je větší než já.“

(Jan 14:28) a také se k němu modlil (ne k sobě). ... Ježíš modlil ke svému Otci slovy: „Ať se . . . neděje má vůle, ale tvá.“ (Lukáš 22:42)

2) Gnostická evangelia byla právě sepsána pravděpodobně až v době zřízené KC. Ježíš samozřejmě miloval jak muže, tak ženy, kteří byli jeho blížními, ale platonicky. Zdůrazňoval lásku k bližnímu. Narodil se v lidském tělě, takže musel mít stejné potřeby, jako jiní lidé. Ale všemu, co by ho nutilo ke klopýtání (hříchu), dokázal odolat. Dokonce se nechal dobrovolně linčovat a přibít na kůl jako zločinec, (ačkoliv je mohl srovnat levou zadní, kdyby svou moc použil nehodným způsobem, v což Satan doufal celou dobu, což by zhatilo cenu té oběti), aby se splnilo, co bylo předpovězeno, a byla učiněna dokonalá obět za hřích dokonalého člověka Adama, kterýž tu dokonalost ztratil a začal umírat.

3) Ježíš taky žádnou církev nezaložil. Založil křesťanský sbor, jehož je Hlavou. Petr a další apoštolové zakládali sbory ve všech městech, kam přišli a každá z těch místních (oblastních) jednotek byla "učena v Písmu jednotně", ale jinak "byla samostatná". .... Už z toho je jasné, že Petr nezaložil (katolickou) církev. Další důvod je ten, že by rozhodně neměl tu drzost zakládat něco, co Ježíš apoštolům výslovně nepřikázal. Takže je jasné, že KC byla založena některými z Petrových následovníků (křesťanů v Římě), kteří potřebovali ukotvení ve vnějším světě. Přitom je psáno "Nejste částí světa", a "byli jste koupeni ze světa". Ježíš toto mnohokrát zdůrazňoval. Cožpak by mohl chtít, abychom byli součástí satanova světa? a dokonce spolupracovali s politickými vládami, chodili do válek, a přímo se účastnili a byly za to zodpovědní? Je jasné, že nikoliv!

4) Ježíš uctíval jedině Jehovu. Proč by se znesvěcoval falešným náboženstvím těch rouhačů?

Ježíš dokonce vyháněl obchodníky a pěnězoměce z chrámu a zpřevracel jim stoly. Hnal je bičem z domu svého Otce. Ostře prohlašuje: „Je napsáno: ‚Můj dům bude nazýván domem modlitby‘, ale vy z něho děláte lupičskou jeskyni.“ (Matouš 21:12, 13, Jan 2:15,19 atd.) ... Říká: „Nečiňte podle jejich skutků, protože mluví, ale nekonají.“ Odvážně prohlašuje, že na ně přijdou bědy, a označuje je jako slepé vůdce a pokrytce. Ježíš jim říká: „Hadi, potomstvo zmijí, jak uprchnete před konečným soudem?“ (Matouš 23:1–33).

A kritizoval znalce zákona (farizeové a saduceové) proto, že svým učením zneplatnili Zákon. (Jan Křtitel je dokonce označil za "potomstvo zmijí" „Pokolení zmijí, kdo vám ukázal, abyste utekli budoucímu hněvu? Již je přiložena sekera ke kořeni stromu. Každý strom, který nenese dobré ovoce, bude vyťat a uvržen na oheň.“ (Lukáš 3:7-9) .... čili odvrátili se od Slova a vnesli tam lidské vsuvky a chybná jednání)

>>> Když tedy trval na absolutní čistotě uctívání v chrámu (doslovném i duchovním) svého Otce, .... dovolil by, byť jedinkrát, aby se znečistil neexistujícími bohy (sochy, v nichž je moc démonů pod vlivem "panovníka démonů" - Satana Ďábla - Odpůrce Pomlouvače) Egypťanů????????? Samozřejmě, že nikoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 07. 2010 17:33

To je sice pěkné, že jsi mi tu vypsal části Bible, ale zkus v celé Bibli najít větu, kterou by sám Ježíš řekl: "Já jsem Boží syn, já jsem spasitel". Zkus si ji najít, uvidíš, že žádná takové neexistuje. Gnostická evangelia byla napsána už v době, kdy žil Ježíš Kristus, a ty byly církví na 1. Nikajském koncilu vyřazena. V gnostických evangeliích měla, jak bych to řekl i svoje "kázání" Máří Magdaléna. Např. v Evangeliu podle Filipa bylo napsáno, a teď cituji :

". . . družka (milenka) 'Spasitele' je Marie Magdaléna. Ale Kristus ji miloval víc než všechny žáky, a často ji líbal na její ústa. Ostatní žáci se urazili . . . Řekli mu: "Proč ji máš raději než nás všechny?" 'Spasitel' odpověděl: "Proč vás nemiluji tolik jako ji?"".

Ty ale tahle evangelia v Bibli nenajdeš, možná tak z roku 200 n.l. Církev je odstranila, protože tyhle fakta (a ne fikce, které jsi mi tu citoval výše) by je mohla zničit. Jo a ty gnostické křesťanské spisy byli objeveny roku 1945 v jedné egyptské jeskyni. A sami se tam zanést nemohly... Takže to má spojitosti s egyptským náboženstvím. Isis (Eset) a Orisid se taky "záhadně" spojují s Ježíšem Kristem. A roce 140 n.l. označil Isis římský autor Lucius Appuleius za věčného spasitele, což byli vlastnost, kterou vy připisujete Kristu. Orisid byl taky spojován se vzkříšením mrtvých a po své smrti byl třetího dne vzkříšen, právě tak, jako byl Ježíš. A to bylo v době, kdy se ještě ani Ježíš nenarodil... Podobně také pojem Svaté rodiny, lze shledat už v trojici Orisis-Isis-Horus, a obraz Marie s Ježíšem coby matky s dítětem má svého přímého předchůdce v zobrazení Isidy a Hora, který jí sedí na klíně. Některé vlastnosti, které byli připisované Panně Marii rovněž charakteristické pro Isis. Vyznavači egyptských náboženství rovněž praktikovali obřad křtu vodou, probíhající po zpovědi s přiznáním hříchů, věřili v odpuštění hříchů cestou pokání a taky v život věčný po skončení života pozemského - tyhle všechny fakta se shodují s kc. Jak už jsem zmiňoval, tak Ježíš byl nejspíše vyznavač egyptských náboženství, podle mýtu byli společně s Máří M. zasvěceni kultu Isis a Orisida. Jedno ti řeknu, věř si čemu chceš, neodsuzuj druhé, že nevěří v to, co věříš ty. A pokud se o tomto chceš něco dovědět, tak nečti jenom Bibli .

PS: klidně mi dávejte mínuska, mě to nevadí, ale je vidět, že tu jsou samí katolíci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2010 18:28

Nebudu číst ani vaši odpověď, ale zběžného náhledu je poznat, že jste "neporozuměl a nepřijal". Takže dál hledejte důvody, proč ne.Tak jako všichni ostatní. A odsuzuješ se sám. Ne, já, tě soudit nikdy nebudu. Chovej se dál tak jak se chováš. Ikdybych dal 1000 důkazů každý den, ty bys nacházel stále nové výmluvy. Takže dál hledej, proč ne. Nebudu již reagovat. viz. dopověď pro Newkiller.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 07. 2010 11:28

Ty mě dáš tady 1000 důkazů každý den, ale jen ze 4 evangelií, které si církev vybrala. Víš kolik bylo ve skutečnosti evagelií? Skoro 80. Jak už jsem říkal, na 1. Nikajském koncilu si císař Říma Konstantin Veliký svolal radu, a ta se domlouvala na ustanovení svátku velikonoc, vánoc, ale taky na přepsání Bible. Církev si prostě vybrala, co jí svědčí a co tam nechce, tak jednoduše odstranila. Ježíš byl pro všechny lidi až do roku 300 (zhruba) moudrým prorokem, ale jen smrtelníkem. Božího syna, či Boha z něj udělal až Konstantin Veliký na 1. Nikajském koncilu, jak už jsem zmiňoval výše. A to se muselo nějak uchovat, proto došlo k přepsání Bible . Neboj, lidstvo se to jednou dozví, že církev je založená na falešném příběhu... A ty by jsi to měl vědět, když si Jehovista, že nic zlého netrvá věčně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 07. 2010 09:07

Měl bych malý dotaz.

Věříte přímo ve všemohoucí bytost a na zázraky?

Nebo jde hlavně o víru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2010 14:20

Tak už jsem vzhůru. :D ..... Věřím přímo ve všemohoucí bytost a na zázraky. To je ta hlavní věc, o které jsem se

přesvědčil. Jehova není jen další z bohů, který má sochy ze zlata, ze stříbra, mědi, či dřeva, jako ty stovky bůžků, které uctívají jiné národy. Je živý. "On je vpravdě Bůh". To není jen víra, ale absolutní jistota.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2010 17:11

Mohu se zeptat, kde bereš tu jistotu, že to je opravdu "živý" a "skutečný" bůh a tudíž to není "jen další z bohů, který má sochy ze zlata, ..."?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 07. 2010 18:18

Přesvědčil jsem se o tom, a denně se přesvědčuji.

(1)Kdo škodí, ať škodí dál, a kdo je špinavý, ať se dál špiní; spravedlivý ať dál koná spravedlnost a svatý ať se dál posvěcuje. (Zjevení 22:11)

(2)„Vcházejte úzkou branou, protože široká a prostorná je cesta, jež vede do zničení, a mnoho je těch, kdo se po ní vydávají; zatímco úzká je brána a stísněná cesta, jež vede do života, a málo je těch, kdo ji nalézají.“ (Matouš 7:13, 14)

btw: Na další otázky nebudu odpovídat. Nechte si svou nevíru a jednejte jak chcete. Pokud vás to opravdu zajímá(2), tak studujte Bibli. A Pokud ne(1), jednejte dále tak, jak chcete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 07. 2010 08:21

Bůh se nejmenuje Jehova ale JHVH, když neumíte správně napsat boží jméno, tak jak vám můžeme věřit i v tom ostatním?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 19:46

Ohledně té marketingové zajímavosti. ..... Já tomu rozumím přesně opačně. Čím méně budu na Googlu, tím méně reklam+porna+malware+warezu uvidím. A o to mi jde! Pokud o Bing nemají tyhle živly zájem, tím lépe pro mě!, jako pro uživatele.

http://securityworld.cz/aktuality/otravena-je-az-... ...

http://zdrojak.root.cz/zpravicky/az-tretina-vysl... ...

(Stačí se mrknout přes doplněk WOT v Googlu a v Bingu, a hned uvidíte, že naprostá většina všech odkazů přes Google jsou z těchto hnusot, zatímco v Bingu to je méně než menšina. Rozdíly jsou u každého hesla, ale trend je jasně zřetelný).

Jinak si nainstaluj do (IE-FF-SA-CH-OP) doplněk WOT a hned uvidíš v reálných barvách

http://www.mywot.com/cs... (mimochodem, na Firefox Addons patří mezi "Popular" i Reccomended")

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 07. 2010 21:43

WOT jsem si právě nainstaloval... Zadal jsem do googlu freemail (jelikož si myslím, že některé weby s těmito službami mohou být pro lidi nebezpečné, hlavně pro windowsáky ) a listoval jsem až na 8 stránku vyhledávání. To samé jsem udělal u bingu a můžu říci, že google je na tom o trochu hůře . U bingu bylo na 8 stránkách cca 3 červené a jedno oranžové upozornění WOT, zato na googlu bylo cca 5 červených a 2 oranžových varování. Je vidět, že SEO "odborníci" falšovaných webů se snaží dostat do google vyhledávání na přední stránky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 22:27

Nemusíš hledat 8 stránek. Stačí jedna (maximálně do třetí).

V mé databázi příspěvků jsem slovo WOT použil v těchto komentářích

http://bit.ly/9MvJdP...

http://bit.ly/dzRJjy...

http://bit.ly/boqAtY...

http://bit.ly/cs0asI...

Na porovnání v realitě mezi Googlem a Bingem lze použít http://bingle.nu/...

BINGLE.NU (Bingle is not in any way afflilated with Microsoft or Google).

Byl o něm na Živě článek http://bit.ly/Ngbhr...

Tenkrát jsem použil odborné hledání (nahrávač rádia)

Nainstaluj si WOT a pak se na ty odkazy mrkni. .... To je rozdíl ....

record radio schedule

http://www.bingle.nu/results.php...

record radio schedule freeware

http://www.bingle.nu/results.php...

record radio schedule opensource

http://www.bingle.nu/results.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 07. 2010 18:28

A co je na tom??? Kopíruje se u prohlížečů, officů, operačních systémů, webů, a mnoho dalšího. Takže i u vyhledávačů. .... šokující, že =

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor