GeForce 8800 GT 256 MB již za týden

Diskuze čtenářů k článku

touzici po 8800GT  |  06. 11. 2007 14:17

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 11. 2007 15:15

Škoda, že neudělají taky verzi s 384MB paměti, byl by to takový kompromis mezi 256 a 512MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleeer  |  05. 11. 2007 19:14

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  05. 11. 2007 15:12

Do nejrozšířenějšího rozlišení 1280 × 1024 (i s AA a AF) bude tato karta pravděpodobně stejně výkonná jako verze s 512 MB paměti, ale při vyšším rozlišení spolu s vyhlazováním už bude menší paměť určitě znát.

> tohle je jako pravda?? to by bylo prima... mam v planu kupovat 512, takhle bych usetril, pac mam 1280x1024 a monitor si kupovat nechystam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
verex  |  05. 11. 2007 15:20

Taky se mi to zamlouva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Javůrek  |  05. 11. 2007 15:35

Počkejte si na testy a uvidíte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 11. 2007 21:06

Testy jsou už několik dní venku. A to i v SLI zapojení.

512MB má význam od rozlišení 1920x1200 nahoru. No a já s rozlišením 2560x1600 asi budu muset mít tyto dvě karty v SLI (nebo snížit rozlišení). U těchto karet má konečně význam zapojení SLI. V SLI jsou výkonnější než 8800GTX. Nebo počkat na karty se dvěma GPU. Snad v lendu/2008?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 11. 2007 16:38

Zkousel jsem pomoci ATI tray tools zjistit kolik takove nove hry na nejvetsi detaily potrebuji v 1280×1024 pameti a pres 200MB to nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludo  |  05. 11. 2007 17:11

Mam 8800gtx a kludne vyuzije aj cez 512(bezne 350+) , to znamena ,ze 256MB je uplne nevhodne.Kupit 8800GT a hrat Crysis na 256MB = KATASTROFA ! . Rozlisenie 1280x1024 je typicke LCD a dokonca len 60HZ co same o sebe zabija vykon 3D karty(a to nehovorim,ze najlepsie je zapnut VSYNC na LCD) .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ahorek  |  05. 11. 2007 17:50

Úplně nevhodné? OMG, já ho hraju na GF8600GTS a jede mi naprosto bez problémů. Vsync, ani těch tvých 60hz(což je mimochodem u lcd údaj o ničem) ti žádný výkon nešežerou, leda tak v bechmarku, ale pocit ze hry(při normálním hraní) ti vsync zlepší, vyplatí se ho mít zapnutý. Co se týče 384MB karty, tak s tím nesouhlasím, nevyužilo by se to, málo her umí v rozumném rozlišení využít 256MB vram, snad jedině crysis dokáže využít i 768MB, ale to už je něco jinýho, navíc je to jen ve velkém rozlišení a texturách na very high. I kdyby ta karta byla, tak jí nikdo nevyužije, hry se na to prostě nedělají, to znamená, že by se půlka paměťi buď válela, nebo by na hru stejně nestačila -> nevhodné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludo  |  05. 11. 2007 21:03

...jede mi naprosto bez problémů na 8600gts ? , najhorsia karta(pomer cena/vykon) za posledne 2 roky , tak to sa vyznas , ako merias "MEMORY USAGE" ? , velke rozlisenie a velke textury to je to prave,treba pozriet oblivion+texture pack, Halflife2+texturepack a podobne .8800gt s 256MB je podvod na ludoch ... (aj 8800gts 320)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CM  |  05. 11. 2007 21:33

Crysis není kupodivu na VRAM zas až tak náročný.

Většina her si s 256MB VRAM pamětí při rozlišení 1280x1024 vystačí, ale je pár nových her, téměř všechny DX10 (nerozežranější je snad World in Conflict), které jedou na 256MB kartě v tomto rozlišení téměř s polovičním FPS než na stejné kartě s 512MB.

Výhodnost koupě bude záležet na ceně této karty, na ceně nových karet konkurence a jak se bude vyvíjet cena 512MB varianty 8800GT, která je nyní v obchodech za mnohem vyšší cenu, než udávala nVidia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludo  |  05. 11. 2007 23:27

Crysis 1280x1024 bez AA , High detail , od 300 do 430+ MB , cisla si nevymyslam , 8800gt s 256MB je uplne sialene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor