Gatese při prezentaci na CES provázela obrazovka smrti

Diskuze čtenářů k článku

p  |  23. 01. 2005 23:07

http://www.torrentspy.com/directory.asp?mode=torrentdetails&id=123140

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrtak  |  11. 01. 2005 10:34

Koho ještě dnes zajímá nějaká BSOD, problémy Windows a Bill G. když je tolik jiných lepších a používanějších systémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  11. 01. 2005 01:18

Jo,jo jeste panacek nevymyslel Win ktery by nepadali,nemodraly a fungovaly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uma Thurman  |  10. 01. 2005 18:32

Co dodat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pari  |  07. 01. 2005 20:15

Do newsky zapomněli dat odkaz na stahnutí videa z Comdexu 1998, kde je spadnutí systému natočeno i s komentářem Billa Gatese
http://www.pari.meshclan.net/article.php?select=news&number=119

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cert, cert  |  07. 01. 2005 19:09

Na marketingovom oddeleni MS sa po tomto prusere rozhodli zmenit nazov BSOD na HSOD(Happy screen of death). Nova vylepsena HSOD sa bude dat upravit podla priania uzivatela(rozne farby, oblubene postavicky z TV, HSOD themes) softwarovym nastrojom "MS HSOD Customizer 1.0 A". Nastavit sa bude dat frekvencia zobrazovania HSOD(pri starte OS, pri vypnuti OS, stale, nahodne) a aj priradit klavesova skratka na vyvolanie HSOD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anicka, anicka  |  10. 01. 2005 11:40

I některé Linuxačky si umějí nastavit Pink Screen of Death ve Win XP už teď. A mimochodem, také jsem tam těch obrazovek už viděla požehnaně. Zvědavým doporučuju MS Services For Unix, a to nemá s nízkoúrovňovými věcmi nic moc společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Henessy, Henessy  |  07. 01. 2005 11:50

Za svůj krátký život jsem zažil a viděl plno nepochopitelných trapasů. Letadlo, které spadlo, raketa, která bouchla. auto F1 které nenastartovalo, vypiplané auto na Dakaru, které odpadlo kvůli nepochopitelné poruše, BMW které šlo přes střechu při ukázce na letišti, Mercedes který se převrátil při ukázce mezi kužely, prezidenta, který šel k přísaze v kraťasech. Bill se zkrátka rozhodl, že se přidá k nim. Neznám lepší systém pro lamy (a těch je 90%), než jsou wokna.A nikdo mi je nenutí. Patří ale k dobrému tónu na ně nadávat. A výmluvy typu: Na Linux jsem blbej, tak kradu wokna, protože jsou drahá už nejsou ani na úsměv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo Cupranek  |  07. 01. 2005 10:26

Copak WinXP maj modrou obrazovku smrti???
Muj pocitac bezi rok temer bez vypinani. Mam k nemu pripojene 2 tiskarny, scanner, asi 10 USB zarizeni (webkamera, fotak, externi disk, ctecka karet, klicenka, BT dongle, datova penezenka, volant, mys, PDAcko, telefony, atd...), mam harddisky v supliku, mam externi harddisky, strkal jsem tam dodatecne ruzne PCI karty (WiFi, atd...), nainstalovat jsem tam mraky ruznejch softu, ze startmenu mi zabira vic nez plochu obrazovky, mam tam i ruzna vyvojova prostredi, striham na nem video, zpracovavam fotky, vypaluju DVD, bezi na nem permanentne ICQ, MSN messenger, Skype, FTP server, VNC server - proste ten pocitac je docela zatezovan a to dost ruznorodymi ukoly - a nestalo se ani jednou, ze by nejak spadnul, natoz aby se ukazalo neco na zpusob modre obrazovky smrti!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crempa  |  07. 01. 2005 10:38

moje rec, nemam sice takovyho HW ale modrou sem od zbaveni se WME nevidel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaja  |  07. 01. 2005 10:52

Nekdy staci jen zastrcit sluchatka do notebooku od HP a mas ji hned :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo Cupranek  |  07. 01. 2005 11:07

No je to mozny, ale ja BSOD fakt nevidel od dob "slavnych" Milenium Edition
Holt M$ si udelel MEckama hodne spatne jmeno a drzi se ho to i nyni. Ale ja si myslim, ze XP (SP2) je docela povedeny system a ze stiznosti je vzhledem k poctu jejich instalaci vlastne relativne hodne malo.
M$ ma problemy s touto "nestabilni" povesti i na WindowsMobile, ale to uz je uplna blbost. Mam WindowsMobile SecondEdition a je to naprosto bezproblemovy a stabilni OS. Navic tento OS samozrejme ma tu vyhodu, ze je prakticky napsan na zelene louce bez bremene kompatibility s DOSem. Taktez mikroprocesory Intel xScale se mi zdaji jako docela chytra vecicka - male, rychle, usporne (staci 624MHz, akcelerator ATI Imageon a 128MB RAM a maly svizny pocitac s malou spotrebou je na svete). Kdyby vyrobci spotrebni elektroniky tento HW v cene max. 2000Kc (nebyl by potreba displej, atd..) davali treba do televiznich prijmacu (ci DVD prehravacu), velka cast domacnosti by tak mela dostacujici pocitac za pohodovou cenu. A big boss Gates by mel splnenou vizi o Windows Everywhere. Ale to uz je trochu offtopic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macho  |  07. 01. 2005 11:13

Baže mají XPéčka BSOD. Jako všechny předešlé Windows :) Stačí si připojit zařízení, pro které jsou špatně napsané ovladače, resp. s chybou a jsme doma. Takový ovladač má poměrně velkou důvěru systému a ani XPéčka ještě nejsou dokonalé... Případně pokud to chcete na efekt, tak stačí pustit malý skriptík na konzoli a shodíte kterékoliv Windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hem  |  07. 01. 2005 13:00

A mohl by jsi napsat přesnou konfiguraci, verze obladačů a softů co provozuješ? Obdobně stabilní sestavu se mi ještě nepovedlo vyladit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adminbot  |  07. 01. 2005 08:47

Nebylo to poprvé, BSOD Bill Gates předvedl davům už v roce 1998 na Comdexu při předvádění operačního systému Windows 98. 
- super az na jeden drobny detail, ten pad do modre obrazovky byl soucasti prezentace. Jenze to lamy na zive tezko pochopi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname, Noname  |  07. 01. 2005 09:19

ne nebyl. Tenhle pád byl opravdickej. Až potom to od MS zesměšňovali a do každé své prezentace tenhle pád dali (po kliknutí na libovolnou klávesu zase modrá obrazovka zmizla) - úžasně to dokázalo probrat publikum
Jinak fakt se mi to s tím pádem nezdá - já jsem u winxp nezažil pád nikdy a to dělám s počítači psí kusy a pracuji s nima v průměru patnáct hodin denně. Navíc tohle musel mít předtím milionkrát vyzkoušený. A jestli to mělo být out of memmory, tak to je fakt nesmysl. To by musel mít zaplněnej disk, aby se mu nemohl zvětšit stránkovací soubor a i tak by to dávno předtím hlásilo a snažilo by se to jej vyčistit. Out of memmory chyba se objevovala na w98, takže bych si tipnul, že je to opět ten stejný případ jako na všech prezentacích MS od roku 98 co jsem viděl, tj. že tam pustil jen ten fake BSOD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohdan  |  07. 01. 2005 10:26

o dva prispevky vyse mas video. Zbavil se toho klavesou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  07. 01. 2005 10:29

No, na Aceru a WPH padaj nejenom na podzim...
A to jsou klidne čistě instalovaný... S ověřenejma ovladačema!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Housik  |  06. 01. 2005 23:53

Záznam zde, přímo u zdroje... možnost stažení i videa (tam nevím jestli to je)...
http://www.microsoft.com/billgates/speeches/2005/01-05CES.asp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOPIČ  |  06. 01. 2005 20:08

Chytře promyšlený reklamní tah - do konce Comdexu se už o ničem jiném mluvit nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waffen MS  |  07. 01. 2005 07:16

přesně tak, to přece každý ví každý malý dítě:

VŮDCE MÁ VŽDYCKY PRAVDU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  06. 01. 2005 19:42

ani na zmienovanom zdroji Canada.com sa nepise o aky Windows sa jednalo (nanajvys ze to mala byt udajne chyba "out of system memory") a dost pochybujem, ze by dnes nieco prezentoval na comsi starsom ako W2K ci WXP, kde je naozaj dopracovat sa k BSOD prakticky nemozne (este tak mozno pri spusteni compu, ale zeby to dokazala hra vo Win?), rovnako tak nie su nikde fotky, takze mi to pripada byt kacica, len je otazne ci zo strany MS aby sa o nom hovorilo a bola to PR akcia alebo si zase nieco vymyslel nejaky fanaticky odporca MS... hlavne ze sa ludia maju o com bavit a mozu si spolocne zanadavat na MS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huugh  |  06. 01. 2005 20:07

co takhle incoming forces resetujici w2k ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke, Clarke  |  06. 01. 2005 20:45

"BSOD prakticky nemozne" jj ty jim zeres ten reklamni blaf, ze od w2k silne omezili vyskyt BSOD?
odskrtni si defaultne zapnutej checkbox: vlastnosti pocitace / upresnit / spousteni a zotaveni systemu / selhani systemu - automaticky restartovat a uvidis jak je to nemozne
Od doby co jsem do ty XPsracky naistoval SP2 se potkavam s BSOD skoro dene, je mi jasne, ze nejspise nejaky driver nedobre spolupracuej s SP2, ale BSOD je tak skoupa na slovo... nebo mam postupne odebirat hw a dene sledovat, zda se nezlepsila stabilita? (podotykam ze na stroji jsem nesetril celej jede na Asusu jako plna PIII, nevim o jedinym kusu hw co by se mohl chovat divne) wokna jsou shit, shit, shit
v praci uz jedu ciste jen pod GNU/Linuxem, az se mi podari rozjet emulator cedega, protoze bych si taky obcas nejakou tu gamesu zahral, tak wokna poletej z vokna i doma. Konecne budu M$ free a spokojene drandit na Gentoo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  06. 01. 2005 21:46

Ale ve Windows XP se objevuje BSOD skutečně jenom zřídka.

Což takhle napsat, co ti BSOD hlásí, místo vykřikování, že wokna jsou shit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke, Clarke  |  06. 01. 2005 23:40

sorry, ale nejak se mi nedari od ni udelat screenshot, no co by to hlasilo, vzdyt je to furt dokola:
doslo k selahani systemu, windows ukoncil cinnost, aby nedoslo k poskozeni pocitace.
Pokud se to stalo poprve, jiste to veresi reboot, pokud se to opakuje, vymente vadny kus hw, kontaktujete vyrobce hw, pokud jste pridali novy hw, tak jej vyjmete, bla, bla...
vypis nejakych ukazatelu na bunky v pameti ve stylu [0x000001, 0x001000, 0x1000000]
hotovo, to by me zajimalo co z toho vyctes, proc nemuzou udelat poradny logovani, v GNU/Linuxu jsem vzdy dohledal problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haldo, Haldo  |  07. 01. 2005 00:55

Prave [0x000001, 0x001000, 0x1000000] je na to tom dolezite. Prezen to cez google, urcite nieco najdes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  07. 01. 2005 12:45

Pokud máš digitální foťák, použij ho, v opačném případě použij tužku (nejlépe číslo 2) a papír.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  06. 01. 2005 23:59

Není pravda, že XPčka nepadají. Zkus si na tom dělat rochu něco víc než psát dokumenty a brouzdat po internetu. Zkoušel jsi někdy pracovat s TV kartou, používat 2 zvukovky atd? Mně se například hádá TV karta se zvukovkou a IDE řadičem a nehnu s tim. Stačí potom pustit televizi, šáhnout na CD a system je dole. Podotýkam, že žádnej kus HW neni vysloveně šmejd. TV karta Aver, deska MSI, zvukovka Creative atd.
JeCh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin R.  |  07. 01. 2005 10:21

Jenom takový malý dotaz - proč máš dvě zkukovky??? To ti 5 repráků přijde málo?
On problém může být taky někde jinde - AMD a příslušné chipsety nikdy zrovna neoplývaly stabilitou, obzvlášť při použití složitějšího HW. Ono se občas taky říká "za málo peněz hodně muziky". AMDčkem už jsem prošel a podle mě je to akorát pro studenty na hraní her a neustálé vrtání v PC a zkoušení nových driverů. Ale pro pořádnou práci (např. střih DV) to nejde (není jen můj názor, podívej se na fóra...). teď už bych Intela rozhodně neopustil a je mě jedno, kolik to ukazuje v benchmarku. Radši nižší ryclost, ale stabilitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kapr, Kapr  |  07. 01. 2005 10:59

Ty budes asi taky velky exprt vid...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macho  |  07. 01. 2005 11:19

presne tak :))) hlavne, ze to ma zduvodneny :) to budu asi divnej, kdyz na Duronu 750 striham veskere sve home-video.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin R.  |  07. 01. 2005 11:46

Hele, já neřikám, že to na AMD vůbec nejde, ale jsou s tím problémy. DV karty typu nějaký FW řadič a Pinnacle Studio jsou celkem bezproblémový, ale třeba takový Canopus Raptor nebo Pinnacle DV500 už jsou náročnější - třeba se rochází zvuk a obraz.
Prostě jsem měl docela smůlu asi na špatnou kombinaci HW, zkoušel jsem spousty MB jak na Duronovi (nepřetaktovaném!) i na Athlonovi XP, ale stabilita nikdy nestála za moc. Od té doby, co mám P4 (asi 3/4 roku) tak jsem BSOD neviděl a to neustále pokračuju v upgradech HW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  07. 01. 2005 13:14

ja mam treba dve zvukovky, abych mohl pri mixovani mp3ojek na akci mit na uchu odposlechy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ahoj  |  07. 01. 2005 11:14

Nahodou XP padaji jenom lamam. (Proto pouzivam linux)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lmike  |  08. 01. 2005 13:12

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  08. 01. 2005 13:29

Nikdo tady netvrdí, že XP nepadají. Dvě zvukovky mám - jednu integrovanou a jednoho SoundBlastera v PCI. Nějakej čas jsem měl zapnutý obě a bez problémů. TV kartu mám, bez problémů. Ještě mám Wi-Fi a obyčejnou síťovku a taky bez problémů. A sáhnu na CD, tak se taky nic nestane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  06. 01. 2005 22:00

jo, a proto na my druhy (a velmi socialni) sestave z AXP 1600+ na desce PCChips (kazdej zna, co to je), kde je NAPROSTO VSECHNO integrovany (zvuk/sit/grafika) mam XP se SP2, zadny restarty, akorat to jednou za tyden vypinam (vyndavam disk, nemam to srdce rvat to za behu), ale co ja vim, MS je shit, neumi nic napsat, bill je ztelesnenej satan a pomoci MS se chysta ovladnout svet a jedine Linux nas muze spasit, ze jo
dej nam svatek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke, Clarke  |  06. 01. 2005 23:46

na stejnym zelezu, mi jede i Gentoo a o tech uptimech by se woknum mohlo zdat.
M$ se snazi ovladat cely svet jestli sis nevsiml. Neumej nic napsat, vsechnu slusnou technologii bud koupili, ukradli nebo obslehli.
Nikdo ti GNU nevnucuje, jen jsem psal, ze az rozjedu emulaci pro woknovy gamesy, tak se ztelesnenym satanem nadobro zkoncuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whill, Whill  |  07. 01. 2005 03:12

jj, nikdo nikomu nic nevnucuje... tak proc tady rves na cele kolo, ze win jsou shit? Neco tim sledujes nebo si jen lecis komplexy z toho, ze jsi neschopny, a ze zrovna tobe na tvem HW neco nejede i kdyz tam mas to nej na svete? BTW ASUS nepatri k nejlepsim deskam, to "mozna nekdy bejvavalo", ale ja jsem se o tom nikdy nepresvedcil, a uz jenom proto, ze mas znackove komponenty neni nutne chyba ve win. Dale co tady meles o uptimech? Ja si pc s winxp nechavam bezet skoro porad 24/7, uptime mivam i pres mesic (pak obvykle musim restartovat kvuli prenosnemu HDD atp...). Nevsiml jsem si, ze by se doba spusteni systemu projevila na jeho sviznosti. Pracuji s videem, grafikou, z "nestandardniho vybaveni" mam pripojeny krome LCD jeste druhy CRT, PCI nyni pojima tv kartu, satelitni kartu, striznu, wifi kartu. Zkus mi tohle rozchodit na linuxu se SW, ktery je POUZITELNY v oblasti DTP a videa. Co se tyce linuxu, nerozchodil jsem skener od HP, konkretne scanjet 5370C a to ani pres SANE, vzdy jsem dostal ruzovy mazanec. Ostatni HW jaks takz "pracoval", ovsem jak rikam, vyjmenuj mi pro nej stejne kvalitni SW jaky je pro win. Co se tyce omilane modre obrazovky, videl jsem ji na xp nekolikkrat v souvislosti s vadnym BIOSem na desce, ktera diky nemu spatne pracovala s RAM. Take jsem ale videl nemalo zakysu na linuxu, kdy v mnoha pripadech pouze vytuhnul a clovek se dozvedel leda kulovy. Nejvice mne posledni dobou pobavil MDK, ktery mi nekdy nenahazoval xfree a nekdy po zavedeni nejakeho (libovolneho) xwindow manazera proste vytuhnul (nikoliv pouze rozhrani xfree, ale cely linux).

Proti linuxu nemam nic, chtel jsem vyse napsanym pouze rici, ze kazdy ma moznost volby a kazdemu se hodi neco jineho, kazdy ma sve zkusenosti a kazdy musi sam objektivne posoudit kde se mu hodi ten ci onen OS aby netrapil sam sebe. Kdo je zastanem pouze jednoho reseni nemuze mit nikdy objektivni nazory at se snazi sebevice. Pouzivat win na serveru je podle mne sebevrazda uz z duvodu koncepce celeho OS, pouzivat linux jako pracovni stanici na ktere se PRACUJE je IMHO sebevrazda rovnez. Bohuzel dokud vyrobci HW a SW nenabidnou prijatelna reseni v urcitych oborech i pro linux, tak bude mit stale misto tam kde ma nyni, a pokud v MS nepredelaji celou filosofii win, tak budou mit take sve misto pouze tam, kde jej maji nyni, ale v tom prave spociva ona moznost nasazeni ruznych OS na ruzne "ulohy".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights  |  07. 01. 2005 09:46

Uptime se snad počítá u serverů, ne ? Na co to je, tenhle ukazatel, když 90% lidí komp na noc vypíná ? To je jako bys tvrdil, že nějaké podomácku zbastlené auto "vydrží běžet ROKY nastartované a že o tom by se ostatním autům mohlo jen zdát". Jistě, já zapomněl, linuxáci kompy ZÁSADNĚ nevypínají, ikdyž by jim na nich měl běžet jen šetřič a počítadlo UPTIME.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macho  |  07. 01. 2005 11:21

od tej doby, co existuje hibernace, komp nevypinam. tak tady neres...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke, Clarke  |  07. 01. 2005 12:37

vis oni nekteri uzivate provozuji SSH, FTP, VNC... obcas se potrebuji z prace dostat na svuj stroj doma a naopak velmi casto kdyz prijdu domu jsem pripojenej k WS v praci, tazke uz ze zasady nevypinam zadne stroje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  06. 01. 2005 22:48

tohle bych nesvadel na widle, jednoduse se ti neco v kompu hada. ja tu mam xp 2 roky a videl sem bsod 2x kdyz mi zdechla ramka tak widle hned po bootu do modry smrti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke, Clarke  |  06. 01. 2005 23:49

nehada, za hw bych dal ruku do ohne, navic jsem v nem uz dva roky nedelal zmeny, jen jsem to cely preinstaloval WXP Sp2.
Ramky jsou bez bedaru, ty jsem kontroloval memtestem, navic kdybych tam mel hw problem, tak by se mi tam nepodarilo dokompilovat Gentoo, to dokaze pekne proklepnout sestavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  06. 01. 2005 21:53

kdyz prezentoval 'Windows Media Center Editions", tak to asi neprezentoval pod nicim jinym nez pod 'Windows Media Center Editions", ze. to da rozum ;o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  06. 01. 2005 19:29

taku studenu sprchu by potreboval castejsie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  06. 01. 2005 18:15

Tak je to, kdyz ma nekdo v rukach nasrano.

:o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  06. 01. 2005 16:57

Podla mna je modra obrazovka feature. Bill chcel len ukazat, ze aj v najnovsich windowsoch stale funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veverka  |  06. 01. 2005 17:17

Jo jo, caste BSOD a idealni prostredi pro sireni viru jsou pilire zpetne kompatibility MS-Windows. Bylo by velkou marketingovou chybou se jich zbavovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tunop  |  06. 01. 2005 16:54

ach jo, koukam ze tady vsichni asi umite naprogramovat dokonalej OS, winy nejsou bez chyb ale prodavaj (a kradou) se, proc asi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  06. 01. 2005 17:02

Proc se kradou? Protoze to za ty prachy nestoji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VD  |  06. 01. 2005 17:41

protoze takove chyby moulove jako ty omlouvaji ...

... ale klidne si pouzivejte co chcete, me to system neshodi :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paa  |  07. 01. 2005 11:11

Kdo naprogramuje absolutne dokonalej OS bez jediny chyby, kterej bude podporovat stejnou siri SW a HW jako wokna, tak tomu dam veskere svoje jmeni. Technicky ani statisticky to totiz neni mozne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 01. 2005 12:06

Milý paa, nevím, jak jsi přišel na to, že Wokna podporují velkou "šíři HW". NetBSD podporuje 52 platforem, zatímco Windoze 2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  10. 01. 2005 20:08

To si hodne ustrelil, win zrovna velkou podporou pro HW neplyvaj Existuji nejen ruzne platformy, ale i stary HW, ktery je na linux/BSD porad podporovan.

Chtel si asi napsat: "budou k nim dispozici ovladace pro nove periferie pro platformu x386", pak bys mel pravdu. ZATIM ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  06. 01. 2005 16:44

Škoda, že se už asi nedozvíme, jaké opatření přijali jako reakci. Já tipuju, že marketingoví šmejdi seřvali někoho ve vývojovém a tím to skončilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josh  |  06. 01. 2005 16:32

Příště tam bude mít raději meotar s průsvitkama, na kterých budou nakreslené screenshoty a i tak se bude modlit, aby ten meotar nebyl MS-Meotar, protože by se mohla přepálit žárovka způsobem, že by svítila jen modře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zive, zive  |  06. 01. 2005 21:42

lol :DDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jencus, jencus  |  06. 01. 2005 16:19

Doufam ze ho to donuti premyslet o tom co do sveta pousti za sr***u

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights  |  06. 01. 2005 16:25

nejlepší je se vymluvit že za to mohl ten foťák Nikon a chybnej HW
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  06. 01. 2005 16:40

Kdepak, to byla chyba ovladače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek., Radek.  |  06. 01. 2005 22:22

Pozor, ne "chyba ovladače", ale "3rd party ovladače" ...ale o tom že si ho "certifikoval" sám Bill (=microsoft) tím že ho použil při oficiální prezentaci už tiskový odbor taktně pomlčí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  07. 01. 2005 06:39

Němci prohráli dvě války a poučili se. A co Bilík???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobuddy  |  07. 01. 2005 10:33



Bill zatím vyhrává...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cube2  |  06. 01. 2005 16:25

Dokud to budou lidi kupovat tak o tom bude tezko premejslet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jboss  |  06. 01. 2005 16:39

gates není mistr programator ale mistr obchodník, kdyby byl mistr proframator tak maji nase pocaky procaky motorola a os na Unixu, god save us from MS Linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comar, comar  |  06. 01. 2005 17:07

viz. http://www.root.cz/clanek/2562 - dobry vtipek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cabarak  |  06. 01. 2005 23:46

ne to by na našich počech byly procesory sharp, os NX Galaxy 2005 (min požadavky 256 MB ram, 2 giga proc) a MS Linux by se krcil nekde doma v americe na par nadseneckych počítačích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vašek  |  06. 01. 2005 17:28

Ještě pořád jste nic nepochopili?
Kdyby uváděl nový produkt jen tak, tak se o tom zmíní pár odborných časopisů. Když mu ale "spadnou" Wokenice, tak je to plno všude. U W98 se to dokonce dostalo do večerního televizního zpravodajství. Takovouhle reklamu by si nikdy nemohl zaplatit ani při svých příjmech.
Lidé jsou škodolibí a on to ví. On je machr na marketing - přečtěte si nějakou jeho knížku. IMHO ty pády jsou naprosto cílené - reklama zadarmiko. Všude se uveřejní, že to bylo u beta verzí a že to ještě opraví, ale produkt a firma se dostane do podvědomí mnoha lidí. A vy mu to ještě baštíte a dohadujete se jak malí
Trochu mě překvapuje jediná věc - že opakuje to samé dvakrát. Asi to poprvé bylo mega úspěšné....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohdan  |  06. 01. 2005 17:36

Myslis, ze 2 pady behem prezentace je cilene? Myslis, ze pri 90% pokryti trhu potrebuje tuto reklamu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  06. 01. 2005 17:39

No je pravda, že má Bill na ty BSOD nějak podezřele moc štěstí. Já už jsem tuhle obrazovku v XP neviděl ani nepamatuju.

Ale ta reklama by asi byla trochu kontraproduktivní, nemyslíš?

Když nějaká malá firmička žaluje Google a píše se o tom ve všech IT časopisech a serverech, tak je to pro ní celkem dobrá reklama, ale představ si, že by si chtěla nějaká automobilka udělat "reklamu" tím, že by nechala explodovat pár nově vyrobených aut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ne  |  06. 01. 2005 19:53

Ja mam BSOD na notebooku pokazde kdyz jdu do sleepu s pripojenym uzasnym CDMA modemem od fy GTRAN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  06. 01. 2005 21:49

Jo tom jsem četl. Mně se BSOD objevovala, když jsem jel přes GPRS a vyndal jsem omylem USB kabel od mobilu, když jsem byl připojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saxo98  |  10. 01. 2005 10:00

Tak to sem na tom byl uplne stejne:)))))))ale pomohly me novy ovladace..a uz to udela jen minimalne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Global Admin, Global Admin  |  06. 01. 2005 20:11

No,ja mam obcas BSOD z niceho nic, nekdy dokonce casto.. Treba pri stahovani souboru naskocila BSOD asi kvuli Nortonu.. Proste, kdyz je nejakej blbej kus SW nebo HW, BSOD se vyhnout neda.. Leda do novych oken vubec nic neinstalovat.. A ani to neni jistota.. :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aquila, aquila  |  06. 01. 2005 21:54

od kedy vyslo XP som videl na notebook len asi 2x a to bolo vinou blbych ovladacov na CF bluetooth kartu od Socket-u. po ich odinstalovani a predaji karty, islo vsetko naparadu.

potom som videl nedavno BSOD na XP ked som instaloval na starsi pocitac. ale chyba bola v grafickej karte (matrox millenium). ked sa tam dala stara dobra 4MB atina, ide vsetko bez problemov.

a s SP2 je to este lepsie :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff, Markoff  |  06. 01. 2005 19:45

nj, holt Bill ma stastie, este v tomto pripade som ochotny verit ze tuto kacicu vypustil MS, ale spominam si na jednu jeho prezentaciu pocas ktore zacalo zrovna zemetrasenie, chudak Bill len stal na podiu zatial co ostatni na stolickach boli v pomykove ci utekat alebo zostat sediet
ale ako pisem nizsie, pripada mi to ako kacica

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  07. 01. 2005 06:44

Vašku, Vašku - měl bys pravdu, ale ono to padá reálně i nám v práci a to bys zabíjel. Jenže jsme státní ouřad, tak ho musíme ale skutečně musíme mít, jak říká jeden z politiků. V letech 1994 - 1998 jsem dělal na HP-UX s Citrixem a co je to spadnout OS jsme neznali. Hezký den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohdan  |  06. 01. 2005 17:29

To uz mel premyslet v 98

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor