Gameworks VR od Nvidie pro lepší virtuální realitu je už ve fázi beta

Gameworks VR od Nvidie pro lepší virtuální realitu je už ve fázi beta

Po dříve představené alfaverzi nyní Nvidia uvedla už betaverzi technologie Gameworks VR, která je zaměřená na optimalizaci obrazu pro použití s brýlemi pro virtuální realitu.

Nvidia představila dva druhy SDK – pro vývojáře her a pro výrobce samotných hardwarových řešení pro virtuální realitu. Technologie zahrnuje několik vychytávek pro optimalizaci vykreslování a tím pádem i zážitku z virtuální reality.

Klepněte pro větší obrázek
Celková odezva je u virtuální reality extrémně důležitá

VR SLI jak název napovídá, umožňuje vykreslovat obraz skrze více grafických karet najednou. V tomto případě je ale nutná preciznost v časování tak, aby nevznikaly žádné druhy deformací v obraze způsobené zpožděným vykreslováním. MultiRes Shading rozděluje obraz do devíti bloků a zatímco v prostředním bloku jsou shadery vykreslované v nativním rozlišení, ostatní mají snížené rozlišení. Ve výsledku to nelze skoro poznat a ušetří se část výkonu na rychlejší vykreslování.

Klepněte pro větší obrázek
Přehled technologií v GameWorks VR od Nvidie

Pro snížení odezvy v rámci celé cesty pohyb-foton slouží technologie jako Context Priority (optimalizace zobrazení snímků při pohybu, Asynchronous timewarp), Direct Mode (ovladač nepracuje s brýlemi jako s běžným monitorem) a Front Buffer Rendering.

Témata článku: Technologie, Nvidia, Virtuální realita, Development, Virtual Reality, Brýle pro virtuální realitu, Virtuální realita brýle, VR brýle pro virtuální realitu, Nativní rozlišení, Fáze, Realita

2 komentáře

Nejnovější komentáře

  • BoomBap 17. 8. 2015 17:21:36
    Podle mě je všech těchto článků zbytečně moc, beztak to nemá ani v...
Určitě si přečtěte

Jak převést PDF do Wordu: 3 způsoby, které můžete použít

Jak převést PDF do Wordu: 3 způsoby, které můžete použít

** Využít můžete přímo Word v rámci balíčku Office ** Zdarma lze využít Google Dokumenty, neporadí si ale s formátováním ** Obrátit se také můžete na specializované stránky

11.  8.  2017 | Vladislav Kluska | 9

USB zařízení je možné odposlouchávat ze sousedního portu

USB zařízení je možné odposlouchávat ze sousedního portu

** Crosstalk byl dřív problém paralelních portů, dnes se ho pokusili prověřit na USB ** Zařízení ze sousedního USB portu může odposlouchávat to vedlejší ** Mohou vznikat záškodnické flašky nebo třeba USB lampičky

14.  8.  2017 | Adam Harmada | 18

Zrušený evropský roaming je brutální vražda virtuálních operátorů

Zrušený evropský roaming je brutální vražda virtuálních operátorů

** Když EU rušila roaming, šla přes mrtvoly ** Tou největší jsou virtuální operátoři ** Vlastně je překvapivé, že už nepadají jeden po druhém

12.  8.  2017 | Filip Kůžel | 85

Obrněná raketová vozidla Stryker budou bojovat proti dronům a letadlům

Obrněná raketová vozidla Stryker budou bojovat proti dronům a letadlům

** Původně kanadská obrněná bojová vozidla Stryker od společnosti General Dynamics existují v celé řadě verzí ** Některá slouží k průzkumu, jiná jsou vybavena těžkými zbraněmi ** Nyní bylo představeno nové raketové vozidlo Stryker, které je vyzbrojeno raketami Sidewinder a Hellfire

11.  8.  2017 | Stanislav Mihulka | 1


Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí