Francouzský operátor Free blokoval reklamu přímo v modemech

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 111

Názory k článku

10. 01. 2013 09:44

Zásah do komunikace: Vodafone má při spojení přes 3g rozbité proxy servery (http), takže komunikace ve speciálních případech nefunguje. Můžu si na to stěžovat?Přepnu na https a je po problému. Od toho je https, že do komunikace třetí strana zasahovat nemůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 20:56

Upřímně, je mi pana Polesného, který to tady všechno schytal i přes to, že to neovlivní docela líto. Očekával snad někdo z vás, že nebude bránit v podstatě "svůj" jediný zdroj příjmů? Už se těším na ty destíky mínusek, jako jste nastříleli jemu, ale zkuste na chvíli upustit od zajímavých, ale suchých keců o "agresivitě" reklamy. Souhlasím s tím, že dnešní inzerce nezná hranic, je pravda, že když na mne osmkrát za den vyskočí zelený pištící pajdulák od Alza.cz, tak to ve mne občas taky pořádně vře. Ale uvědomte si, že tento web tvoří, myslím si, ne nezajímavý obsah a to by mělo být oceněno...a kdo jiný to zaplatí, než inzerenti? Nikdo. Argumentujete tím, že jsou reklamy agresivní a že když jsou nenápadné, tak vám nevadí. No, to je velmi překvapivé, že reklamy nejsou nenápadné, to by totiž tak trochu neměly smysl, že? Všechno by mělo mít své meze, nepopírám, že už i Živě je párkrát překročilo, ale ať bude reklama sebemírnější (ale ne neviditelná), vždycky ji bude někdo blokovat. Vždycky všichni suše kecají o výhodnosti a dostupnosti, ale ať je to potom sebedostupnější, vždycky, pokud to jde jde většina cestou úplně zadarmo. Jednoduše...nepopírám to, že i reklama na Živě je čím dál méně unosná, ale stejně, jako vy děláte všechno proto, abyste co nejvíce vydělali, stejně tak je na tom i Živě. Prostě bych na to nehleděl úplně tak jednotvárně a myslím, že vylívat si svou zlost na redaktorovi, který pro vás denně píše články a v podstatě mu vyčítat to, že za ně dostává zaplaceno mi přijde více nemorální, než poskakující reklamy ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2013 16:52

Já tedy AdBIock nemám ani nainstalován

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 15:48

Doopravdy není problém udělat např. tak, že kdo neuvidí reklamu, tak neuvidí celý článek, nebo nebude moci přidat komentář, nebo neshlédne video.
Mně osobně vadí něco jiného. Že data, že jsem naštívil živě, ví pět různých společností se sídlem mimo ČR.
http://www.facebook.com/...
http://www.google.com/intl/en/analytics/index.html...
http://www.adform.com/site/...
http://gemius.pl/...
http://www.mediamind.com/...
Že dáváte data o uživatelích zadarmo facebooku a nic z toho nemáte, se těžko chápe.
Googlu dává data skoro každý a pak se diví, jak je na něm závislý a kde bere pořád příjmy.
Mít tři mediální agentury (jiné tituly ještě mají jinou skladbu např. E15 http://www.bbelements.cz... )je na schízu aneb si nedokáže reklamu ošéfovat sama MF? Titulů má už dost, takže vyjednávací pozici má také silnou a určitě by na reklamě vydělala mnohem více, kdyby ji dělala sama a napřímo.
Ony ty systémy vydělávají na tom, že jsou nacpány všude a personalizují reklamu, vyhledávání...
A vy dostáváte ve skutečnosti jen drobné.
Kromě toho, reklama zakomponovaná ve vlastním systému se hůře blokuje, pokud je inteligentně udělaná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 15:39

Četl jsem si tady ten "boj! ohledně Ad*Block*. Můj názor je takový, že mě sice taky někdy doslova s*ere když mě skočí reklama přes celou obrazovku ty malé bannery mě nevadí. Na druhou stranu chápu, že to jsou peníze pro redaktory a stojím za nimi když napíši nechceš vidět bannery choď jinam. Už vidím jak jste v jejich pozici a budete takový lidumilové, že budewte dělat zadarmo . Nemluvě o tom, že redaktoři asi tady moc neovlivní počet bannerů když jsou zaměstnanci MF. To je jako když nějaký chytrák řve na prodavačku u kasy, že mají někde špatnou cenovku a neřeší to, že to vůbec nemají na starosti, ale to toho chytráka vůbec nezajíma a tlachá si dál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 14:30

Koukám že se nezavděčí, všichni remcaj jak je to samá reklama a když ji zablokujou že to uživatel nemusí blokovat sám, tak se zas se*ou že tu reklamu chtěj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 14:27

Od pondeli (07.01.2013) uz Free zase nic neblokuje ;) mozna by to chtelo overit si obcas informace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2013 14:11

Nepřípustné, nejprve blokuje toto, ale co když se rozhodne blokovat i něco jiného? Kdo to potom pozná, když nikdo už nebude mít přímý přístup? Když si chci něco zablokovat udělám to sám, nebo rovnou vypnu JavaScript a je klid. Stejně by každá stránka na netu, měla mít povinnost, chodit i bez něj jen v HTML.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2013 14:02

Docela nebezpečný příklad. Mohli by se toho totiž v rámci konkurenčního boje chytit i další poskytovatelé internetu. Nejde přitom o reklamu, ale o zásah do práv uživatele. Argument, že si to každý zase může sám zapnout, vzhledem k obecné počítačové gramotnosti neobstojí. Na straně druhé - pokud by měl šanci si reklamu koncový zákazník vypnout sám (bez použití firewallu v PC), šlo by ze strany providera o vítanou službu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 01. 2013 13:57

Jednoduché. Být poskytovatelem nějakého obsahu živeného reklamou ve francii, začnu blokovat zákazníky operátora free.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 13:57

Jaj tak to bych bral nemusel bych instalovat pluginy aspon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2013 13:53

Podle mě jediným chytrým řešením je, aby reklama komunikovala s obsahem stránky a pokud se zjistí, že reklama nefunguje, měl by se obsah stránky zablokovat + hláška, že pro zobrazení obsahu je potřeba zobrazit reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 13:49

Noo, a dá se to řešit tak že prohlížeč sice banner stáhne, ale nezobrazí, ablck prostě odmítne komunikovat s rek serverem- tzn inzerent má shlednutí ale nikdo ho neviděl?
Pak jedině vytvořit jednoduchy systém jako je Piano, za 60kč živě na rok bez reklam by se to dalo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 13:42

Zní to hezky, blokovat reklamu, jádro pudla je bohužel v tom, že se někdo rozhodl zákazníkům upravovat data, než je dostanou. Jakmile bude normální, že provider filtruje zákazníkům data, tak už se do toho vejde požadavek kohokoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 01. 2013 13:25

Tento krok francouzského operátora vítám. V datech se stejně hrabe každý, takže bych to jako problém neviděl, pokud je nikam neukládá. Obsah paketů se musí číst už kvůli tomu, aby se vědělo, kam se mají poslat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 13:04

Takže operátor se svým zákazníků hrabe v přenášených datech a svévolně je modifikuje?Takové praktiky by měly být nezákonné!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
09. 01. 2013 12:55

To je docela vtipné, když o takové technologii píše Živě, které (údajně) cenzuruje veškeré zmínky o AdBclku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (66)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor