Francouzská média blokují surfaře s AdBlockem

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 90

Názory k článku

24. 03. 2016 17:33

kombinácia ABP a RequestPolicy je dosť účinná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  23. 03. 2016 14:33

Jak muze server poznat, jake pouzivam doplnky? A ted nemam na mysli doplnky typu Flash, kde bez jejich pritomnosti nelze zobrazit obsah webu, ale jen rozsireni pro samotny prohlizec - copak to prohlizec vysila do sveta co dalsiho v nem mam natazene?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2016 11:46

Blokování reklamy neschvaluji a jsem pro celosvětový zákaz těch doplňků. Reklamy mě a kolegu Václavíka živí a každý kdo je blokuje je obyčejný zloděj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 03. 2016 03:43

Návrh pro redakci: Co kdybyste se s inzernety reklamy dohodli, že si podstatnou část reklam narvete do Zpráv živě nebo Týdnu živě? Hodně lidí to takto provozuje a nikdo si nestěžuje (tedy alespoň podle reakcí v komentářích pod videi a pod. ) .
Tím se vyvarujete i z větší části blokování reklamy na youtube před videem, když bude následně i několik vteřin v něm.
Určitě musí existovat nějaký sponzor nebo inzerent, kterému stačí počet zhlédnutí u videa, případně navýšení návštěvnosti daných webů, kam reklama cílí nebo pokud něco prodává, tak i zvýšení prodejů.Pokud ne, tak také zaveďte předplatné pro ty (včetně mě) , kteří si rádi za obsah bez reklam rádi zaplatí.Pořád nás nazýváte parazity a zloději, ale jak vidíte, tak ostatní mají trochu rozumu a něco s tím už konečně dělají.
Vsadím se, že by Vám reklama zde zive také neskutečně vadila, ale jelikož jste pouhými redaktory, kteří na zive jako takové zavítají jednou za uherskej rok, tak Vám to tak hrozné nepřijde.
Vžijte se jednou do role nás čtenářů, kteří by Vám rádi vydělali na chleba, ale nemůžeme, když si bez blokovačů nic nepřečteme (reklamy nahoře, vlevo, vpravo, přes obsah které na telefonu s menším displejem nejdou skrýt, ... ) ! Moje nervy jsou jenom jedny, nechci dostat infarkt z náhodně vyskočené reklamy se zvukem na plnou palbu se 100% hlasitostí. Už tak mi stačilo toto při krátké návštěvě zive z live distra linuxu http://s20.postimg.org/c8m5lwnql/2015_09_14_1240... ... , ještě teď z toho mám noční můry, brrrr .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2016 19:45

A to nejde treba zdrazit tu reklamu? A mit ji min?Chces mit na mojich strankach reklamu? Tak zaplat vic, mam omezeny pocet banneru, tak aby stranka nebyla protivna. Proc reklamni místo prodavate pod cenou a musite mit pak tuny reklam na strankach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2016 18:08

praští se redakce kladivem pokaždé do hlavy, když někdo na živě napíše článek o odblocku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 17:35

uBlock má některé seznamy pravidel přímo pro blokování blokovačů ad­Blocků :) Takže weby budou vždy tahat za kratší konec. Je to koneckonců klient, kdo má pod kontrolou vykreslení stránky, ne server.Já osobně, když je nějaký web příliš agilní v detekci, tak to řeším prostým zablokováním javascriptu v dané doméně a je po ptákách. Takže milí vydavatelé, jen si dál vychovávejte své čtenáře tímto způsobem a za chvíli už nebudete mít pod kontrolou ani velikost písma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 17:13

Tak nemusíme chodit tak daleko, podobné zvěrstvo bylo (možná pořád je, nevím) na doupe.cz. Od té doby tam nechodím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2016 16:47

1) Slepice nebo vejce? Detekují A...k, nedetekují A...k Plus nebo jiný, pořád dokola Budou jiné doplňky, jiné nástroje (tuhle tu někdo připomněl AdMuncher Ale můžete udělat zvláštní díl Týden Živě a pindat o tom třeba půl hodiny!2) Kdo neví, kdy s množstvím reklamy přestat, nebude mít nic. Čtenáři si cestu (ne)najdou.3) "kdy bude mít formát běžného článku a blokátor ji tedy nedokáže jednoznačně rozlišit od běžného obsahu"
a) Ten článek nikdo neotevře (už takhle fixlujete s "inzerce")
b) Vždycky bude identifikace (id, class, jiný identifikátor), sami byste se v tom nevyznali Ale klidně si najměte deset lidí, co bude reklamu přepracovávat a klidně si popuďte proti sobě ještě víc lidí 4) Reklamní byznys, jak je postavený teď, se jednoduše sesype (jistě, lidská b...ost je nekonečná)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2016 16:46

Flash jsem neměl rád, ale s odstupem času mi začíná svým způsobem trošku chybět. Stačilo Flash spouštět jen na vyžádání a problém s otravnou uřvanou reklamou byl vyřešen. Ta neflashová mi tenkrát nevadila. Dnes je skoro vše v HTML5. Všechny reklamní blokátory provádějí výpočetně docela složitou činnost, což zpomaluje načítání webu a navíc se to rozmohlo tak, že provozovatelé často záměrně umisťují pro web potřebné JavaScripty a podobně věci na adresy, které blokátory vyfiltrují a web pak blbne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 16:20

Technicky detekce blokovače zřejmě dělána tak, že když si sešn nestáhne nějakou porci reklam ke stránce, usoudí na blokovač. Ten tomu naopak může čelit tím způsobem, že obsah postahuje všechen, ale nezobrazí. Výsledkem bude větší zatížení sítě a serveru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2016 15:52

Takova mala technicka: AdBIock sice detekuji, ale uBlock ne. Vtipne.
PS: Hrdinni novinari at klidne chcipnou. S takovymi pitomci netreba mit soucit. ;o)
PS2: A az se tak stane, treba se z toho pouci i nektere ceske weby. Treba takovy jeden "o pocitacich, IT a internetu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 15:46

Až nebudou ty reklamy co sami vyskakují řvát jak u de..bilu tak pak klidně adbIock zruším do té doby ne!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 15:29

Já většinou klikám na reklamy se zavřenýma očima nebo se dívám jinam ne na monitor. To abych nevěděl o čem ta reklama je. Ale když to někomu vydělá pár chechtáků proč bych neklikl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 15:13

Jsem to jenom ja, komu se zda, ze pred 15 lety tolik reklamy na webu nebylo?
Ja to vidim tak, ze pokud se bude situace vyvijet timto zpusobem, tak se zvedne vlna bojkotu stejne jako proti TV. Tam byl taky prvne kvalitni obsah a relativne malo reklamy. Ted? Obsah nestoji za nic a reklamy tam je neumerne. TV uz 10 let nesleduji (TV mam, ale nemam v ni ani antenu). Platim si Netflix, nebo si film stahnu (bohuzel moc moznosti tady nemame).
Ted uz zacinam mit po krk i web a pochopitelne pouzivam AB a to i na mobilu. Tusim, ze nebude trvat dlouho a prestanu pro zabavu/informace (nepracovni) navstevovat i webove stranky a budu mit pokoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 14:49

Na živě bude ještě nová funkce která ti u adbloku při čísle 60 (čehož se tady dá extrémně rychle dosáhnout) jednu pleskne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 14:49

Je aj iná možnosť ako blokovať reklamy než cez adbIock. Na gamedebate kedysi ma mačka žiadala o vypnutie adIocku, dnes už nežiada a to reklamy nemám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 14:37

Od doby co používám java-script blocker, tak jsem ještě nenarazil na stránku upozorňující na vypnutí AB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 14:05

Výrobci blokovacích doplňků budou ztěžovat jejich zjištění...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 14:00

Sám také užívám uBlock a mám stránky čisté, ale určitě to půjde nastavit i v Ad.blocku tak, aby nedokázal dotěrný skript zjistit jeho použití.
Zkusil jsem Brave prohlížeč (beta) a tam hláška o vypnutí Ad.blocku vyskočí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 13:42

Nedovedu si představit jak by to šlo realizovat. Ideální by bylo kdyby se vždy otevírala současně 2 okna. Na jednom by byly reklamy, to by bylo překryté druhým na kterém už by byl jen čistý obsah. Aplikací, jejich variant by muselo být mnoho různých tak, aby nebylo snadné zjišťovat zda je uživatel používá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PM
22. 03. 2016 13:19

po upozornění na ab je to vyšší level. zajímala by mě statistika, kolik lidí doplněk vypne nebo web přestane navštěvovat (já skupina b)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 13:06

Nikdo je nenutí dávat zprávy zdarma na web.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2016 12:56

nevim proc zacinaji bitvu kterou nemuzou vyhrat. bude to jen stridave vylepsovani technologii na obou stranach. A hlavne tim budou prudit ty normalni uzivatele.chtelo by to ten problem vyresit ne odkladat, teda pokud tohle neni pripravna faze vytvareni "nesnesitelneho pekla" a pak jakekoli normalnejsi reseni je prijatelne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 12:52

Na jednu stranu je reklama na webu, dle mého, čistý SPAM - tedy nevyžádaný obsah (článek mě naláká na nějaký obsah, ale narve mi do toho něco, kvůli čemu jsem na ten článek neklikal). Na druhou stranu zase chápu, že je to něčí web a na něm si může provozovat co chce a je jen na mě, jestli tam vlezu.Kompromisem budiž blockery... majitelé ať si na web dávají co chtějí a já si budu zobrazovat taky co chci, ale dobrovolně souhlasit se SPAMem mě nikdo nutit nemůže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 12:52

To, že se takto rozšířilo využívání AdBlo... a podobných nástrojů, je jen díky tomu, že se to s reklamou na webu začalo přehánět. Dokud byly po stranách bannery, semtam párvteřinová reklama před videem, neřekl bych, že by to tolika lidem stálo za to instalovat kvůli tomu nějaký "blokátor". Weby, kde se reklama stala nesnesitelná a kde to navíc nebylo vyváženo kvalitním obsahem, se nemůžou používání blokátoru divit, bohužel pak ale běžný uživatel neřeší, že mu onen blokátor následně blokuje i weby, které si to tak úplně nezaslouží.
Věřím ale tomu, že pokud web uživatele přesvědčí kvalitou, reklamu použije v rozumné míře a decentně jej upozorní, že z reklamy žije, tak to uživatel vypne (možná by stálo za to doplnit funkčnost AdBlo... o hyperlinkový odkaz vedoucí rovnou na možnost vypnout blokování na daném webu, aby to pro uživatele bylo jednodušší..?)
Osobně nemám problém nechat doběhnout i celou reklamu před videem např. u projektu DVTV, který má pro mě osobně skutečnou hodnotu.
Vypínám to i na všech webech, které navštěvuji často a reklama mi tam nijak zvlášť nevadí a troufám si říct, že úplně výjimečný případ nebudu.Mimochodem když jsem zmínil DVTV, dobrý rozhovor na téma blokování reklamy:
http://video.aktualne.cz/dvtv/slizek-media-jsou-ve... ... P.S. Nejvíc zoufalý je však portál, který napíše článek o onom blokátoru a pak zablokuje komentář obsahující jeho název. To by se jeden za břicho popadal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 12:49

Nikdo a nic mě nedonutí vypnout AB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 12:35

pán je chytrej.. tak ještě řekni svojí učitelce češtiny (na ZŠ, předpokládám), ať ti vysvětlí co je hyperbola (nadsázka)..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 12:19

Kdyby neexistovaly reklamy, které vyskočí přes celou stránku a jsou totálně mimo. Jako když jdu na stránku o PC a technice, tak nechci vidět reklamu na auto. Pokud chci něco někoho podpořit tak si to dám do výjimek, ale ne weby kde než se prokoušu k obsahu tak musím nekonečně mnoho věcí zavřít a proklikat se k článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2016 12:08

Tak to na daný web vypnou nebo ho trvale vyloučí - bóže. Ovšem je to nátlak o tom žádná, správné řešení je zavedení placeného přístupu jako u TV (u nás např. vydírání koncesí*). Dále dávám redakci za pravdu občas stahuji z Fr mluvících oblastí videa a už samotný přechod na fileserver je peklo, AdBIock musí dolů, jinak nic nestáhnu - ne vše pracuje v nějakém downloaderu.
_
* K té koncesi, tak pokud chce náš stát TV veřejnoprávní pro všechny - povinně (třeba pro informace živelných pohrom, válek atd.), pak má být 100% hrazená z rozpočtu. A pokud ne, nevidím problém (dnes už nemáme pouze TV a ne pouze ČeskouProlhanouTelevizi) zakódovat a uvidí ji pouze abonent. Pak je to spravedlivé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 03. 2016 12:07

a ja že článok skončí úvahou že sa možno reklami na internete zmenia na menej doteravé alebo sa zmiernia, ale to asi na zive nehrozí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor