IMHO je potřeba odlišit dvě věci:1) ledaskomu se třeba nelíbí míra využívání FB v televizích a rádiích (ano, je to i můj případ)
2) něco úplně jiného ale je, ZAKAZOVAT soukromým společnostem odkazování na svůj profil na FB a twitteru, a tím jim defacto znemožnit jejich smysluplné využívání.(2) je podle mě naprostá zvrhlost, hodná vpravdě socialistické Francie. Podle mě samotný pojem "skrytá reklama" vůbec nemá u komerčních médií smysl, stát by se přece vůbec neměl plést do toho, jaký obchodní či reklamní model soukromá společnost zvolí! A je (mělo by být!) jen na posluchačích či divácích daného média, aby mu svým zájmem či nezájmem dali palec nahoru nebo dolů.Odtud plyne můj názor na rozhodnutí francouzské RRTV - zvedá se mi z toho žaludek. Jsem rád že nežiju ve Francii.
Názor byl 2× upraven, naposled 06. 06. 2011 06:40