Francie chce ve velkém odposlouchávat internet

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

19. 04. 2015 16:33

Jak tady zminujete ty TORy, sifrovani, vysilacky a podobne nastroje sofistikovanych teroristu, tak je treba si uvedomit, ze hrozba ktere Francie celi zrovna dvakrat sofistikovana neni. Bavime se o lidech, kteri meli problemy dokoncit zakladni skolu, nikdy v zivote poradne nepracovali a jejich pocitacove znalosti jsou na tomu odpovidajici urovni. To jsou hosici co jsou schopni dat atentat jako akci na Facebook, protoze je nenapadne ze to bude cist nekdo jiny. Doba kdy teroristicka hrozba byla predstavovana intelektualy z nejlepsich skol je pryc, dneska jsou hrozbou pologramotni frustranti z predmesti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 04. 2015 14:48

Každý estabilisment podvědomně touží vědět všechno o svých poddaných. Teroristický útok je super katalizátorem nějakého toho utažení opratí, a když už se stejně stal proč z něj něco nevytřískat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 04. 2015 13:11

To si jako opravdu myslí, že odposloucháváním zajistí konec terorismu? Navíc se šifrovanou komunikací si stejně odposlech v reálném čase neporadí, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 04. 2015 13:12

Ten kdo bude chtít, to snadno obejde TORem, šifrováním nebo si to prostě řeknou napřímo. Je tolik cest jak se tomu vyhnout. Takže nakonec budou odposlouchávat jenom normální lidi za stovky milionů eur a bude jim to úplně na nic. Viva la France!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 04. 2015 10:40

Poslouchání/blokování internetu nedokáže zamezit utajené komunikaci dvou lidí (např. teroristů), ale docela pohodlně dokáže omezit organizování různých protestů proti vládě, imigrantům apod...a to asi jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 04. 2015 00:14

Nechci se bavit o tom zda je to morálně/eticky správné. Mě se hlavně nelíbí že tu odpovědnost chtějí hodit na operátory. Hlavně z důvodu že si umím představit jak to bude technicky náročné. A navíc pokud nějaká komunikace půjde přes několik operátorů. Tj od uživatele, který je napojen na operatora A, přes prostředníka operatora B, až k uživateli co je připojen na operatora C, tak ty stejná data by měl mít uložená a analyzovaná operator A, B i C, což je imho nesmyslné a z globálního pohledu neekonomické, dělat to stejné několikrát.Já bych byl za to aby se operátorům udělila jen povinnost veškerý provoz "kopírovat" a tu kopii odesílat kamsi do té vládní bezpečnostní agentury, ať se tam o to postarají sami. Až zjistí, kolik stojí archivace toho ohromného množství dat (za rok to budou asi klidně stovky PB) a jaký superpočítač potřebují pro jejich analýzu tak sami velmi rádi tohle nařízení zruší, protože to nezvládnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2015 23:50

Nějak nechápu tu souvislost. Parta radikálů se samopaly vystřílí nějakou budovu a má tomu zabránit odposlouchávání a sledování Internetu?To už by větší smysl mělo povinné dávání odpustků církvi, protože tam alespoň existuje nějaké procento naděje, že teoreticky existuje Bůh a vyslyší modlitby... Ale vážně nechápu jak odposlouchávání Internetu zabrání ozbrojencům střílet lidi?!!Počítám, že dokud bude fungovat normální huba a ucho, tak se jak domlouvat mít budou - navíc stejně jsou všichni z jedné oblasti a díky přitroublým zákonům mají navíc teroristi jistotu, že ONI jsou jediní, kteří mohou mít pořádné zbraně a použít je - a to i dokonce včetně policistů!Možná to někomu přijde jako strašně nepravděpodobná myšlenka, ale ona jde půlka světa obsadit a zabít miliony lidí bez jediného čipu nebo složitější elektroniky. Adolf dokázal ovládnout celou Evropu až po Afriku, vyzabíjel miliony lidí a neměl ani jeden smartphone, notebook, server atd.Navíc dnes by to šlo ještě snadněji. Protože právě to, že všichni policajti a bezpečnostní služby automaticky předpokládají, že se všichni domlouvají přes mobil, přes Facebook, Twitter a podobně, tak je dost pravděpodobné, že i rozsáhlá teroristická skupina, která by se domlouvala třeba jenom osobně a radiotechnikou (která nemá žádné "centrály" a její provoz celkově zaznamenávat ani nejde), tak by fungovala NAPROSTO MIMO HLEDÁČEK státních složek a všimli by si toho, až teprve když by jim tahle skupina začala šéfovat - podobně jako si Frantíci všimli pořádně Adolfa, až když byla Paříž jeho . Pak si to mohli pěkně analyzovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2015 23:21

Francie by spíš měla sledovat všecky košer lahůdkářství

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2015 17:38

Když se podíváte na zákony v UK (presumpce viny u šifrování; zákony podobné americkému PATRIOT Act), Francii (toto; dosti limitované možnosti vlastnictní střelných zbraní) i Neměcku, tak zjistíte, že ČR paradoxně patří k těm nejsvobodnějším zemím Evropy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2015 17:21

Tak je AŤ !
lidi v zapadni evrope uz o svoje prava davno prisli, nejlepe jsou na tom v Nemecku a taky tam je blokace netu o pulku vetsi nez u nas, v ZE kdyz oteverete notebook tak najednou zjistite ze polovina stranek co jste meli z CR oteverene v prohlizeci jsou providerem blokovana !
nekdy naprosto neskodne stranky, uplne bezduvodne !
( napr navratdoreality atd) moralistama, organizacema atd !
snad hur uz se maji akorat v KLDR, Cine, Ruskujen at si blokuji, maji zeme plne cernochu, muslimu, pricmoudlu, asijatu, ghetta na sidlistich atd, to u nas opravdu nemame, takze ironicky receno jen at si to blokuji - kdyz tam cestujete autobusem, tak vetsinou potkate nekoho kdo je nemocny necim co u nas uz je 50 let vymyceny diky ockovani, takze dobre jim tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
17. 04. 2015 17:14

Mohou, budou-li jim mé "klikyháky" k něčemu prosím. Přiznám se, že chodím i na FR fóra a stránky tak si mohou posloužit. Až mi zazvoní Interpol / Gestapo doma budu vědět, že jsou dobří a rozlouskli to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2015 16:31

Bratia z FRA sa ucia od kolegov z druhej strany Atlantiku, len im to trva 20,5 roka. CALEA je problem sa o sebe, ale CALEA-II je "priekak" Chce dat povinnost odpocuvat kazde zariadenie na sieti...Nazov pekny " Communications Assistance for Law Enforcement Act" = "Zakon o pomahani organom
cinnym v trestnom konani pomocou comunikacny zariadeni" ale realtia je ina. To uz v roku 1994 tam mali "s povolenim sudu, alebo inej opravnenenj oragnizacie" FBI Considers CALEA II: Mandatory Wiretapping On Every Device
Posted by timothy on Saturday May 18, 2013
http://yro.slashdot.org/story/13/05/18/1233225/fb... ...
In response to concerns that emerging technologies such as digital and wireless communications were making it increasingly difficult for law enforcement agencies to execute authorized surveillance, Congress enacted CALEA on October 25, 1994. CALEA requires a "telecommunications carrier," as defined by the CALEA statute, to ensure that equipment, facilities, or services that allow a customer or subscriber to "originate, terminate, or direct communications," enable law enforcement officials to conduct electronic surveillance pursuant to court order or other lawful authorization.
http://www.fcc.gov/encyclopedia/communicatio... ... The Problems with CALEA-IIThe FBI wants a new law that will make it easier to wiretap the Internet. Although its claim is that the new law will only maintain the status quo, it's really much worse than that. This law will result in less-secure Internet products and create a foreign industry in more-secure alternatives. It will impose costly burdens on affected companies. It will assist totalitarian governments in spying on their own citizens. And it won't do much to hinder actual criminals and terrorists.
https://www.schneier.com/blog/archives/2013/06/the... ...
May 22, 2013 | By Mark Jaycox and Seth Schoen
The Government Wants A Backdoor Into Your Online CommunicationsAccording to the New York Times, President Obama is "on the verge of backing" a proposal by the FBI to introduce legislation dramatically expanding the reach of the Communications Assistance for Law Enforcement Act, or CALEA. CALEA forces telephone companies to provide backdoors to the government so that it can spy on users after obtaining court approval, and was expanded in 2006 to reach Internet technologies like VoIP. The new proposal reportedly allows the FBI to listen in on any conversation online, regardless of the technology used, by mandating engineers build "backdoors" into communications software. We urge EFF supporters to tell the administration now to stop this proposal, provisionally called CALEA II.
https://www.eff.org/deeplinks/2013/05/caleatwo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2015 15:03

Francie to je západní Afrika v Evropě a pokud se nepletu mají velkou ocelovou věž v hlavním městě. Navíc socialista jim dělá prezidenta, ale jako všichni to jsou kašpárci na provázku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2015 15:00

Odposlouchavat internet? Naposledy jsem "slysel" internet na analogovem modemu...
(jinak samozrejme je to hnus, kompletni sifrovani komunikace uz je nutnost i dneska)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 04. 2015 14:56

kdyby raději ti žabožrouti zastavili imigraci, kokoti kreténští
jen opravdový socialistický píčus si může myslet, že islámské teroristy zastaví cenzurou internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 04. 2015 14:50

Rad by som videl definiciu toho ich "podozriveho javu". Kazdopadne dufam, ze im toto spiclovanie neprejde. Nejako ty ich politici zabudaju na to slavne francuzske Liberté, Egalité, Fraternité: (Sloboda, rovnosť, bratstvo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor