Sociální síť a lokalizační služba Foursquare včera pokořila další milník. Od června minulého roku, kdy měl web 10 milionů registrací, se počet uživatelů zdvojnásobil. Od založení v roce 2009 se navíc služba dočkala více než dvou miliard přihlášení.
Služba Foursquare se stala jen za pár let nesmírně populární
Základní myšlenka služby Foursquare je jednoduchá. Jedná se o sociální síť s možností přihlášení (lokalizování vaší polohy, tzv. check-in). Kdykoliv se rozhodnete přihlásit, prozradíte všem svým přátelům svou polohu. Zjistí, co zrovna děláte, kde obědváte či cvičíte a mohou na to reagovat, případně se přidat nebo nabídnout alternativu. Díky množství dat, které služba sbírá od svých uživatelů, se tak můžete jednoduše dozvědět, zda je restaurace opravdu dobrá či posilovna opravdu kvalitní. Mnohé společnosti nabízí bonusy a slevy za to, že se přihlásíte zrovna v jejich podniku.
Foursquare objevují i čeští podnikatelé – věrným návštěvníkům nabízí některé bonusy, třeba vypůjčení elektrokola, slevu a některá restaurační zařízení třeba pivo zdarma
Služba každým rokem navyšuje počty uživatelů s narůstajícím tempem a rozšiřuje své možnosti a funkce.