Forbes seřadil firmy podle hodnoty značky. První Apple, druhý Microsoft

Forbes seřadil firmy podle hodnoty značky. První Apple, druhý Microsoft

V září sestavil svůj žebříček nejhodnotnějších firemních značek Interbrand, no a nyní se přidal i Forbes. Zatímco první místo zůstává v obou případech stejné – patří Applu, Forbes musel udělat ohromnou radost Microsoftu, ten totiž v jeho žebříčku poskočil z pátého místa u Interbrandu rovnou na druhé a před Google! Čtvrté místo patří Coca-Cole, která byla v případě žebříčku od Interbrandu třetí.

Klepněte pro větší obrázek
Nejhodnotnější obchodní značky podle Forbesu

Rozdíl v metodice výpočtu spočívá mimo jiné v tom, že Forbes odhaduje hodnotu značku v delším časovém horizontu – na základě vývoje v posledních třech letech.

Takto vypadá nejcennější technologická desítka podle Forbesu:

1. Apple, 124,2 miliard USD
2. Microsoft, 63 miliard USD
3. Google, 56,6 miliard USD
5. IBM, 47.9 miliard USD
8. Samsung, 35 miliard USD
12. Cisco, 28 miliard USD
13. Intel, 28 miliard USD
15. Oracle, 25,8 miliard USD
16. AT&T, 24,9 miliard USD
18. Facebook, 23,7 miliard USD

Témata článku: Microsoft, Google, Byznys, Apple, Statistiky, Forbes

7 komentářů

Nejnovější komentáře

  • dada.cudla 6. 11. 2014 17:12:04
    Nepřipadá někomu zvláštní, ze americké firmy obsadili přední místa v...
  • Pavelka IT amater 6. 11. 2014 16:15:36
    Upozorňuji, že Apple není nový název ! Dřív značku Apple používali The...
  • PM 6. 11. 2014 15:52:36
    Poslední opět Živě (MF) - 700 mil. daňový nedoplatek, majitel hledaný...
Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky