Firma HP uvádí na trh již 5. generaci DDS

Diskuze čtenářů k článku

Vít Ožana  |  11. 06. 2003 12:30

V tom článku je snad uvedeno vice než v textu vašeho linku, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold Runoveradog Ykauc  |  11. 06. 2003 17:29
!!!!!  |  10. 06. 2003 17:33

Vazene Zive.cz,
jsem vasim pravidelnym ctenarem mozna uz 3 roky,
ale to co predvadite ted, ze mi po vraceni se z clanku na hlavni stranku naskoci nove okno na stupidni reklamu na portal quick...to uz hranici i s moji trpelivosti...
na vasem serveru jsem si zvyknul takrka na vse, ale s tou reklamou to posledni dobou HODNE prehanite.

Ja osobne prestavam cist Zive.cz prave dnes, ne prava ted. a myslim ze nejsem ani prvnim ani poslednim kdo takto ucinil.

Sbohem zive...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  10. 06. 2003 09:08

Několik let jsme zálohovali data na DATky, od DDS1 až k DDS4. Jenže s rostoucí kapacitou servrů začaly být DATky malé. Částečně pomohl autoloader od HP DDS3 (6x 12 GB). Ale kombinace problémů softu (náhodné přeformátování kazet) i mechanik (zapíše, zkontroluje a druhý den nejde načíst) by už brzo vedla k mým šedinám. Když k tomu přičtu pomalost zápisu/čtení, stále nesmyslně vysokou cena mechanik (ani po letech zásadně neklesající) tak nakonec jsme od DATek utekli k pevným diskům. A je klid.
Ještě poznámku k HP servisu. Autoloader občas nevzal kazetu - říkám si dobře, asi chce vyčistit, promazat. A co na to servis? DATky neopravujeme, se slevou (10%) vám prodáme celý nový autoloader (tehdy 90.000 Kč)!!! Ať se jdou bodnout!!!
P.S. Ten autoloader se tu ještě někde válí, velmi levně prodám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Petránek  |  26. 06. 2003 13:47

Vážený pane,

přeji dobrý den.

Jsem vedoucí oddělení servisní podpory ve firmě Hewlett-Packard. Přestože Váš názor na naše služby či cenovou politiku mě pochopitelně netěší, oceňuji a vážím si každého názoru od našich zákazníků, včetně těch kritických. Pokusím se s Vámi spojit a zjistit detailní informace o celém případu. Věřím, že situaci dokážeme následně vysvětlit a uzavřít k oboustranné spokojenosti. Každopádně pro společnost HP je Váš názor poučením, že nesmí usnout na vavřínech a neustále hledat možnosti ke zlepšení či přiblížení se našim zákazníkům.

Ještě jednou děkuji za Váš názor a těším se na setkání s Vámi.

Ondřej Petránek, Service Delivery Operations Manager, Hewlett-Packard s.r.o.; tel. 261307483

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor