Firefox: problémy s nejnovější verzí

Diskuze čtenářů k článku

kozec  |  08. 03. 2007 10:57

Este pred par dnam som zastaval nazor "nech si kazdy vyberie", ale pred par dnami som zazil miernu aktualizaciu tejto hruzy (sam pouzivam Operu, vo FF vsak testujem stranky) po ktorej som 3 DNI histericky hladal chybu v scripte ktory este den pred tym bezal uplne nadherne (islo o kod v style "vytvor 'DIV' objekt na stranke - zmen html kod ktory obsahuje - pridaj ho do stranky - pomocov 'getElementByID' ho najdi a pouzi) Po 3 dnoch mi jeden manik na FireFox fore prezradil sladke tajomstvo ze ide o bug v nover verzii (rozumej vo verzii 2.0.0.2) FireFoxu kde on narozdiel od ostatnych prehliadacov tento objekt do dokumentu skutocne prida az PO skonceni prave beziaceho skriptu.
Dakujem pekne za taky "browser" :-\

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zeus  |  30. 07. 2007 19:02

Než začneš kritizovat, nauč se česky, demente. Třeba na www.pravidla.cz. Zkus si tam najít to svý 'histericky' a uvidíš. Nechápu, jak takovýhle lidi můžou psát do fór a diskuzí.

A mimochodem - Firefox (teď už 2.0.0.5) je nejlepší prohlížeč, a nejlepším zůstane. Kdo má Operu nebo Safari, ať si je nechá, DOBŘE VÁM TAK!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Murus  |  07. 03. 2007 23:50

FF 2.0.0.2 na 3 počitači bez problému. Hesla fungují normal a ne jak se píše. Tak nevím kam na to chodí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moje druhé já  |  08. 03. 2007 00:22

No můžu ti říct, že na tom asi něco pravdy bude, páč já jsem o všechny hesla "přišel" přesně právě na těch stránkách, kde bylo zadáno více loginů a hesel. Tam, kde byly hesla po jednom, tak OK.

No a ještě co se mě stalo, tak je totální zamrznutí tabu - pomohl jen restart FF. A to už vůbec nemluvím o tom, jak nechutně zatuhne FF při přechodu na novou stránku a nebo nedejbože pokud si musím otevřít novej tab. To abych si šel rovnou uvařit kafe.

Trochu se to tuhnutí vylepšilo odinstalováním všech méně potřebných rozšíření, ale jinak pravdu díc, žádná velká sláva.

Sem si pořád říkal, co se s tim komplem stalo a hle, už je mi to jasný. No nic, jdu mrknout na starší verzi, doufám, že mě to nevymlátí zbytek hesel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  07. 03. 2007 22:54

Podporuji názor trashmana, opera je profesionální prohlížeč pro profesionály a ne pro lamy A na závěr staré známé FFF (kdyby někdo nevěděl tak je to FireFox Fuck)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hekrhy  |  07. 03. 2007 23:29

nema to byt spise Fuck FireFox?
jinak nemyslim, ze Opera je prohlizec pro profesionaly...ja ji nainstaloval i na domaci kompl a ted ji pouziva i matka se segrou
ale at si kazdy pouziva co chce...ja jsem si vybral a nehodlam menit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  07. 03. 2007 23:36

Hrozně mě baví názory typu "profesionální prohlížeč pro profesionály" Prostě základ je virtuálně se poplácat po zádech, jací jsou uživatelé Opery elita a vlastně proto jich je tak málo. Podle stejného klíče jsou samozřejmě profesionálové i všichni uživatelé Mac OS X nebo Linuxu (což musím říct hlavně rodičům používajícím Ubuntu na internet a maily, určitě puknou pýchou). Uživatelé Opery, kteří jsou zároveň uživatelé Mac OS X nebo Linuxu, musí být potom logicky profesionálové na druhou, protože používají silně minoritní prohlížeč na silně minoritním operačním systému.

Ale na rovinu, pokud si díky tomu třeba můžete účtovat nějaké peníze navíc, tak se rád tak stanu "profesionálem"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kozec  |  08. 03. 2007 10:52

A co este ludia co na Mac-u spustia Linux a pod nim surfuju z Operou? :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luca brasi  |  07. 03. 2007 21:20

No tak ja nevim, mam tenhle posledni FF a zadnej problem jsem zatim nezanamenal
asi jsem dite stesteny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zhouba  |  07. 03. 2007 22:38

jak ntb tak stolní naprosto bez problémů 2.0.0.2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  07. 03. 2007 20:26

že si instalujete amatérský SHIT a ne profesionální Operu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  07. 03. 2007 20:31

Opearu ? si dellas prdel ne. Takovy haraburdi bych si do PC v zivote nedal. Je to paskvil nejvetsiho kalubru !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koki  |  07. 03. 2007 20:33

Hochu hochu.Jakej paskvil?Jaky haraburdi?Ty jsi asi na netu novacek vid?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gidy  |  07. 03. 2007 20:34

preto ma firefox 34% podiel a opera 3%.... profesionalna opera.... muhehehe. trashman... kedy uz nieco fuknes aj na slovenske zive. vzdy sa nasmejem ako ta jebe polovica slovakov za nejaku tvoju genialnu vetu. ze? pamatas na NOD32?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
profik  |  07. 03. 2007 22:12

trashman ma pravdu... FF jiz nikdy vice, Opera je fakt nejlepsi, a to rozsireni je proto, ze tech nejlepsich, kteri pouzivaji operu je malo, potom je tu dost prumernych, ti maji FF, a pak sou lamy, tech je nejvic a pouzivaji IE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm, Rdm  |  08. 03. 2007 10:41

Nejlepších v čem? V kecání blbostí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
profik  |  08. 03. 2007 20:24

Firefox ma ohromnou reklamu, proto si ho nahraje i spousta BFUcek a pak ma tolik procent. Ve vsech testech prohlizecu opera vyhrava, zabira nejmin mista, je nejrychlejsi, nejvic dodrzuje standardy atd..

..ale protoze nemam moc rad IE, tak rikam - Jeste ze existuje FF se svou reklamou a siri se mezi lidma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mišák  |  08. 03. 2007 23:17

Opera nejvíc dodržuje standardy? Haha, dobrej fór. Pokud vim tak barevné posuvníky nebyly schváleny w3c. Firefox je ignoruje Opera nikoli To ovšem nemění nic na tom že Opera je vynikající prohlížeč. Vadí mi na ní ale některé věci a proto dál používám Firefox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
profik  |  09. 03. 2007 01:44

Tak neco jineho jsou posuvniky v prohlizeci, tam samozrejme nemaji co delat, a neco jineho je kdy mas uprostred stranky maly DIV, ktery potrebujes scrolovat, a prave moznost barvit tyhle miniposuvnicky je vyborna - jinak by se to muselo delat pres Flash..
Jinak co konkretne ti vadi? Me na FF vadi asi nejvic jeho pametova nenazranost a docela taky, kdyz chci zpet/vpred, tak musim klikat na tlacitka, v Opere udelam takovy trik s mysi (ne gesto) a je to... jinde su jak bez ruky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asmodeus  |  07. 03. 2007 20:38

Seš fakt 'málo' trapnej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  07. 03. 2007 20:43

Týden jsem s tím krámem bojoval,dal zpět 2.0 a zakázal jakékoliv aktualizace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jay  |  07. 03. 2007 20:13

Mám FF 2.0.0.2 a nepozoruji naprosto žádný problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
o  |  07. 03. 2007 20:20

mam ie7, zatim ani1 nespad, nezamrz a je mnohem rychlejsi nez faja ;;;p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  07. 03. 2007 20:20

Já taky žádný problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
o  |  07. 03. 2007 20:20

mam ie7, zatim ani1 nespad, nezamrz a je mnohem rychlejsi nez faja ;;;p

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ, MartinezZ  |  07. 03. 2007 20:24

"mam ie7" - to je mi tě vážně líto ;)

To je, jako bys' řekl: "Nemám nohy a ještě ani jednou jsem nezakopl - heč".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  07. 03. 2007 21:02

Já taky ne. Ani na jednom z mých 6 počítačů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Amadeusz  |  07. 03. 2007 19:41

Zustanu u sveho FF 1.5.0.10 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paia, Paia  |  07. 03. 2007 19:55

Jsem zvyklej, na FF, doma mám zatím 1.5.0.9, v práci 2.0.0.0 (návrat z 2.0.0.1, kde nefungovalo scrollování kolečkem).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karl  |  07. 03. 2007 19:27

Ta 2.0.0.2 se opravdu moc nevyvedla, alepoň u mě začal FF (verze Win) padat, zamrzat a dělat různé neplechy, přičemž jsem tyto problémy nikdy předtím neměl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cz  |  07. 03. 2007 19:37

Ja se ani nejak nedivim, vzdyt je to prece Firefox ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DaSheR-CZ  |  07. 03. 2007 20:01

Stejný problém, nová verze zamrzá, padá.. nikdy předtím nic podobného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bambuss  |  07. 03. 2007 21:40

Mně začal FF po té aktualizaci taky dělat divný věci. Obrovsky se nafukuje až do stovek MB v paměti a 100% vytížení CPU Důsledkem není zrovna nejhladší provoz.. Předtím se mi nic podobnýho nikdy nestalo. Docela mě to přilákalo k Opeře..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 03. 2007 06:12

CPU na 100% - mě už tohle dělá FF od 2.0.0.
Neust8le nafukovaná paměť - to se mi taky objevilo v 2.0.2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor