Finální Windows Live Messenger uvolněn

Diskuze čtenářů k článku

Filip  |  21. 06. 2006 09:05

Tak nevím, ale nějak se mi od včerejší instalace té nové verze nechce Windows Live Messenger přihlásit. Jinak používám Gaim, a tam mi MSN jede v pohodě. V tom Live se to ale dlouze přihlašuje, ale nic se nestane. Dokonce to nenahlásí ani žádnou chybu. Přitom to s jejich servery komunikuje, protože když dám přihlásit, tak mně to v Gaim odhlásí - protože jsem se přihlásil odjinud. Máte někdo podobnou zkušenost?

PS: Už jsem to zkoušel i přeinstalovat. A i po restartu se to chová stejně.
PS2: Ve firewallu se pravidlo povolilo samo, takže v tom by problém neměl být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  21. 06. 2006 16:40

Stav mi přetrvává - stále nefunguje. Jinak zvláštní taky je, že mi Windows Messenger (ten malý standardní) normálně funguje, a ke službě MSN se připojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  26. 06. 2006 13:54

Tak stav stále přetrvává. Ve Windows Vista (mám dualboot) mi ta verze ale normálně funguje.
Další zajímavost je, že když zadám záměrně špatné heslo, tak mi to normálně ohlásí hláškou. Z toho plyne, že to nějak komunikuje, ale nechce to pořádně fungovat. Funguje vám to na WinXP SP2?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romana  |  11. 07. 2006 08:32

Me to "dela" uplne to sami ... dela = nedela ... Tak kdybys nahodou prisel na to jak to prelstit ... napis na hromana@centrum.cz ... dk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  12. 07. 2006 16:48

Stále jsem na to nepřišel. Dnes jsem si to znovu nainstaloval. Vyzkoušel jsem se připojit i přímo k ADSL modemu (jinak jsem připojen přes WiFi router). Ale stejně to stále nefunguje. Prostě mi to nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vita56  |  29. 07. 2006 10:14

Mám, bohužel, úplně stejný problém s přihlášením. Miranda, i přes Jabber server s k MSN přihlásím, vw WinXP SP2 se Windows Live Messenger chová úplně stejně jako popisujete..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavek  |  21. 06. 2006 01:39

od dob co existuje MSN messenger je pro mne ICQ mrtva zalezitost. ICQ ma oproti MSN stale stejne otresny vzhled, a  vubec me nebavi, uz jen to odeslani zpravy CTRL+S je desne, u MSN krasne pinknu enter a hotovo. Myslim ze ty co tu zatvrzele hlasaji jak je ICQ super jsou presne ti, co v jinych diskusich nadavaji na Win a Gatese a vse kolem a pritom maji ilegalni kopii.
Trosku mi pripominaji male dite, kteremu date obed jaky jeste vzivote nejedlo a ono vam s odporem odpovi ze "tohle nejim, to mi nechutna"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  21. 06. 2006 13:38

Není to ICQ proti MSM protože nejsou si konkurenční, nebo jste viděl MSM pro Linux, nebo pro Symbian?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krejčík  |  23. 06. 2006 07:19

Gaim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nyny, Nyny  |  20. 06. 2006 22:21

Nevim co delam blbe, vyzkousel sem vsechny mozne odkazy. Vzdy se stahne verze 8.0.0787.00. Pri instalaci nikde neni o BETE ani slovo, kdyz dam napovedu a o programu, tak taky ne. Ale kdyz mam otevrene okno a z nekym pisu, tak je tam jasne napsano Windows Live Messenger BETA.
 
Tak teda nevim co delam blbe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Krejčík  |  20. 06. 2006 22:17

Windows messenger byl můj první IM klient, který jsem vůbec použil... po několika málo týdnech jsem objevil jeho vylepšeného bratřička MSN Messengera, který komunikuje na stejné síti, jenom má o něco více funkcí a trochu líp vypadá.
S tím, jak jsem používal internet více a více, zjistil jsem, že bohužel v česku vede ICQ, no, neváhal jsem a jako asi každý zkusil ICQ Lite.. asi po 3 dnech jsem přešel na Mirandu (pouze ICQ) a na MSN použival stále produkt MS ...
Nechápu proč je v česku ICQ tak oblíbené, pro mě je MSN taky nesrovnatelně lepší než ICQ. Teď už asi dva roky mam Mirandu jak na MSN tak ICQ, ale ač podle mě MSN funguje mnohem lépe, rychleji a spolehlivěji, tak ICQ uživatelé převládají (cca 90/10) a to většina těch co má MSN má i ICQ
Ale je to začarovaný kruh... proč by si měl někdo dělat účet na MSN (se svým snadno zapamatovatelným mailem - jakýmkoli = třeba na centrum.cz - jako ID), když většina kamarádů má ICQ a na to, abych ho našel potřebuju tužku a papír, protože to několikamiliónové číslo je prostě klíč k dnešnímu IM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
colos  |  20. 06. 2006 23:53

Bohužel, kdo chce začít komunikovat (kecálek) většinou instaluje ICQ a potom možná Skype.Mám jedinýho kámoše který používal MSN (ted Skype). Ostatní jedou na ICQ a Skype 2:1.V Česku nemá MSN nebo nově Windows Live Messenger šanci,bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anunnaki  |  21. 06. 2006 01:20

Tohle je priklad jak se fanatik brani kdyz ztraci realni pudu pod nohama... lidi ja nevim kde zijete... kazdy zkusenejsi uzivatel ma MSN i ICQ , ty slabsi vetsinou linux dobrodruzi pak ICQ, a ostatni maji MSN. ICQ je jen na posilani sprav, coz dalekolepe zvladne i MSN. Sam jsem zacinal na ICQ a mnel jsem tam pres 200kontaktu kolegu a kamaradu, dnes jich tam mam 10 linux fanatiku...ostatni maji bud jiz jen MSN nebo MSN(primarne) + ICQ. A ty lidi presli z ICQ na MSN take i proto ze maji dalsi kamose co taky presli z ICQ na MSN. Kolo se jiz rozbehlo zkopce...tak odinstaluj ICQ nahod MSN oznam kamaradum at te najdou na MSN a stejne do roka budou vsichni na MSN a ICQ bude prakticky mrtve. Jedina vec co chybela na MSN bylo offline zasilani sprav, ta tam jiz je takze fakt neni zadny duvod umelo drzet z fanatizmu ICQ. Dnes je ICQ (5.0 a 5.1) velmi robusti/zatezujici a nestabilni klient a velke bezpecnostni riziko. Nahradu MIRANDA aTRILLIAN a podobne na psani textovcyh sprav nepocitam jelikoz nic vic neumi...HOWK 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anunnaki  |  21. 06. 2006 01:23

(btw ja mam ted 276 kontaktu na MSN, coz je vic nez jsem mnel kdy na ICQ a to same i okoly kolem mne...takrka kazdyho co jsem znal z ICQ ma jiz dnes MSN...a podobne skusenosti maji i oni i jejich kamaradi....je jasne ze nekdo LZE ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  20. 06. 2006 22:17

Pouzivam oboje ale icq neni tak tezkopadny a pro rychlou konverzaci je pohodlnejsi, MSN zase lip prenasi zvuk a video a mozna je i bezpecnejsi. A co mam zkusenosti tak 95 procentum meho okoli se icq libi vic (jako napohled, nabidkou her a podobnych zbytecnosti).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_user  |  20. 06. 2006 16:29

ICQ mi poskytuje urcitu bezpecnost, ktoru pri MSN ako produktu M$ zial nemam (myslim ze je ovela viac previazany zo systemom), ako je to u ich produktoch typu IExplorer zvykom. Navyse v cliste nemam nikoho z MSN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazanou  |  20. 06. 2006 17:49

lol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zenek  |  20. 06. 2006 19:15

ICQ vám neposkytuje žádnou bezpečnost navíc ve srovnání s MSN... Pokud chcete používat něco důvěryhodného, tak je to XMPP/Jabber u kterého si můžete vybrat (naprogramovat) vlastního klienta a vybrat (naprogramovat) si vlastní server. Specifikace protokolu jsou volně dostupné a nemusí docházet k takovým trapasům jako měli uživatelé Mirandy a Trillianu v únoru, když se pánové u ICQ rozhodli změnit protokol.

Více na http://www.jabber.cz/wiki/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  20. 06. 2006 21:15

mam takovy pocit, ze jakmile nekdo napise do prispevku "M$", tak vicemene nema smysl o necem diskutovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada J.  |  20. 06. 2006 21:34

Ale jdete, z bezpecnostniho i technologickeho hlediska je protokol MSN Messengeru na vyssi urovni, napriklad se zminenym ICQ jej nelze ani zdaleka srovnat. MSN pouziva cisty XML pro komunikaci sifrovany velmi silnou SSL sifrou, pro blizsi informace staci prostudovat microsofti technet a knowlege base, nez takhle zacnete na nekoho kydat spinu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.art.in  |  20. 06. 2006 15:48

Pro mě osobně je msn super program, spolu se skype ho používám nejvíc.Icq mi přijde dost primitivní. Ale chápu že je móda pomlouvat všechno od microsoftu a nepřiznat si že spoustu věcí uměj prostě nejlíp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurisman, jurisman  |  20. 06. 2006 15:09

Tak si to zopakujeme ještě jednou:
Windows Messenger je součástí Windows a nainstaluje se při instalaci. Spousta lidí si ho odinstaluje, protože nikdy nezískal takovou oblibu jako např.ICQ.
MSN Messenger 7.5.0324(poslední verze) je samostatný program,který se instaluje samostatně a jeho následník se jmenuje Windows Live Messenger 8.0.0787 Final (o něm je řeč v článku). Česká verze je k stažení na: get.live.com/messenger/overview
Podle mého názoru má tento program daleko lepší využití než třeba ICQ, rozhodně bych vyzdvihl daleko lepší hlasovou konverzaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honas  |  20. 06. 2006 13:41

Program je to sice dobrej, ale bohužel nemám nikoho kromě kolegů, kdo by ho používal. Všichni jedou na ICQ. Navíc ta jejich DWNlink stránka je od rána nedostupná.
 
Honas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lupo  |  20. 06. 2006 11:46

S instalací WinXP se automaticky nainstaluje jednoduchý windows messenger. Zároveň se dal stáhnout větší a vybavený MSN messenger. Oba systémy pak byly v PC současně. Windows messenger jsem pomocí START - SPUSTIT - RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove - OK odinstaloval a měl v systému jen MSN Messenger. Ovšem po několika updatech MSN Messengeru přišla najednou beta, která se už nejmenovala MSN ale Windows i když to bylo přímé pokračování toho velkého MSN Messengeru. Přesto že je v záhlaví spuštěného programu napsáno Windows Live Messenger, je to i podle čísla verze (8.0) pokračování MSN (poslední byl verze 7.5). V kontextové menu je odkaz na "Domovská stránka MSN". Čili jde pouze o to že MSN Messenger byl přejmenován na Windows Live Messenger.... Používám ho poměrně často, v posílání souborů a dalších funkcích je určitě mnohem lepší než skype, v audio nebo video spojení se mi zdá subjektivně o něco málo horší než skype. Jediný problém který registruji - na můj vkus dost často ztrácí spojení se serverem a tím pádem se odhlásí z online a někdy to hodně dlouho trvá, než se automaticky opět přihlásí, popřípadě se to musí udělat ručně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anunnaki  |  21. 06. 2006 01:10

Mam ADSL 4Mbit linku s garantovanou rychlosti...skousel jsem MSN a SKYPE pro audio rozhovor a MSN je daleko lepsi. Kvalitnejsi zvuk, pohyblivejsi obraz s vetsim detailem. Na horsi lince se u SKYPE obraz zastavoval na hodne dlouho zvuk drzel, MSN sel bez problemu dal. Testy jsem provadel vudi druhe strane take v CR u jineho providera. Testoval jsem to i za zhorsenych podminek (snizeni rychlosti obou linek na 256kbit + take skouska jak s tak i bez verejne IP adresy). V kazdem pripade AUDIO a VIDEO vyhral na plne care MSN. Testoval jsem to se SKYPE fanatikem na druhe strane, nakonec to take uznal takze skutecne jsme to testovali z kazde stranky. Dale MSN  se mi zaloguje vyzdy do 3-5 vterin, vetsinou do 3 takze pokud ti to trva dele, neco je spatne u tebe. MSN pouzivam v praci, moje rodina pres sourozence a rodice z obou stran. S MSN nikdo nemnel zatim problem (bavim se MSN 7.0 a vyssi). Zacinal jsem na ICQ od sameho pocatku, dnes jiz mam na ICQ jen par nedulezitych kontaktu, 90 ze 100 lidi mam na MSN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ML  |  26. 06. 2006 17:40

Ano, MSN (Live) messenger opravdu vede na celé čáře. Pouze MSN se mi zdál trochu hezčí, než Live, ale může to být subjektivní. ICQ je zcela na ústupu a Skype má jednu hodně ošklivou vlastnost. Protokol je uzavřený a připojení uživatelé jsou používáni tak, že i když mám Skype pouze zapnutý a nekoresponduji, může přes něj běžet několik desítek hovorů. Pokud si nenastavím vhodný firewall, stahují a odesílají se MB dat, aniž bych o tom věděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veolw  |  20. 06. 2006 11:13

Ja povazuji MSN Messenger za snad nejlepsiho IM klienta. V nove verzi MSN Live Messenger je jiz krom jineho implementovana funkce ktera umoznuje odesilat zpravy offline kontaktum. Tato funkce mi hodne chybela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lobo  |  20. 06. 2006 12:50

to bolo hodne ironicke. odosielanie offline kontaktom ma icq asi od zaciatku, jabber tiez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veolw  |  20. 06. 2006 14:57

Vzdyt pisu ze mi ta funkce v MSN hodne chybela. Nic jineho v tom nehledej. Proste jsem tim chtel rict ze pouzivam program MSN a jsem rad ze tam implementovali tuto funkci. Vubec mi neni jasna tvoje reakce a uz vubec nevim proc to so jsem napsal je ironicke ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Omni  |  20. 06. 2006 10:36

Tak nevim kde je chyba ale jak na www.msn.com, www.microsoft.com ci na Live.com jsou ke stazeni jen Bety MSN messengeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veolw  |  20. 06. 2006 11:15

Sosej zde: http://get.live.com/messenger/overview

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  20. 06. 2006 10:22

Tak to mi spadnul kámen ze srdce, už se m myslel, že MSM nebude rozšířený.

Bez XP Lite mě totiž nenapadá způsom je nenainstalovat MSM se systéme Windows XP , nebo Vista .

Klasický marketinkový čmoud nejrozšířenější = nejvíce chtěný, nejlepší, nejpouživatelnější. Proste super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0cas, V0cas  |  20. 06. 2006 10:01

nevite odkud stahnu anglickou verzi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  20. 06. 2006 10:19

Co třeba www.msn.com?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0cas, V0cas  |  21. 06. 2006 09:46

uplnej idiot zas nejsem, www.msn.com me automaticky presmerovava na ceskou verzi, zajima me primej link na download en verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazanou  |  20. 06. 2006 08:47

Vsem chci jenom primonemout, ze defaultne se do Windows instaluje WINDOWS Messenger, kdezto toto je byvaly MSN Messenger, ktery si musite stahnout zvlast!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
y  |  20. 06. 2006 08:43

Co je treba k jeho pouziti pro firemni komunikaci?
Nejaky Live Messenger Server? Jak je licencovan?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  20. 06. 2006 08:40

Mezi nejlepší funkce MSN messengeru je to že se dá odinstalovat. Sice těžko, ale dá http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada J.  |  20. 06. 2006 08:56

Dalsi takovy, co se ani nevyzna v softwaru na svem pocitaci. Odkaz na navod, ktery uvadite, slouzi k odinstalaci Windows Messengeru a s vami zminovanym MSN messengerem nema veru prilis spolecneho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  20. 06. 2006 09:04

Tak to pardon. Mně šlo jen o to zbavit se toho otravného zbytečného programu co se spouští při startu. Jinak zlatý ICQ + Miranda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec, Karel Kahovec  |  20. 06. 2006 10:57

Na zrušení autostartu Windows Messengeru stačí pár klepnutí myší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  20. 06. 2006 14:27

Ale stačí spustit outlook express a milý messenger znovu vstupuje na scénu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  21. 06. 2006 07:59

Ale i tomu se dá zabránit v nastavení OE. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  21. 06. 2006 08:49

Pro mě platí jediný heslo - mrtvej messenger - dobrej messenger (omlouvám se chlápkům na kolech se žlutejma brašnama na zádech).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  20. 06. 2006 08:15

MSN messenger je celosvětově nejrozšířenějším IM klientem.
Vzhledem k tomu, že se instaluje s Windowsy, pak je to pochopitelné. Taky se mi msn nainstaloval, ale nepoužívám jej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Waic, Vlastimil Waic  |  20. 06. 2006 08:28

Ovšem je rozdíl mezi nainstalováním a "využitím služeb".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  20. 06. 2006 08:33

No však o tom mluvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiVi  |  20. 06. 2006 08:39

bohuzel vubec nevis o cem mluvis .. precti si ten posledni odstavec jeste jednou .. pokud porad nic . ta jeste jednou atd ... snad ti to dojde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  20. 06. 2006 09:05

Je to sice pěkné číslo, ale rád bych věděl, jak k němu došli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada J.  |  20. 06. 2006 08:55

Nemáte pravdu, pozor! S Windows se instaluje Windows Messenger, ne MSN messenger. Jedna se o uplne jiny program, ktery je treba si rucne doinstalovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  20. 06. 2006 09:04

Moment - mě se tam nacpal už s woknama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  20. 06. 2006 09:04

nebo s officem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada J.  |  20. 06. 2006 17:46

To rozhodně nebyl MSN messenger, ale Windows Messenger

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BobTheBuilder, BobTheBuilder  |  20. 06. 2006 11:52

MSN Messenger je normálně neodinstalovatelnou součástí Windows XP. Odstranit lze buď opravou INF sounoru, nebo spuštěním příkazu:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Ale třeba aplikací SP2 nebo opravnou instalací je zpět a je potřeba jej opět zlikvidovat stejným způsobem. Třeba se někomu bude ten příkaz na likvidaci MSN hodit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fisco, fisco  |  20. 06. 2006 15:37

Tady si nekdo plete MSN Messenger a Windows Messenger. Hold nekteri lidi ani nectou a hazou vse do jednoho pytle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lamik  |  20. 06. 2006 10:26

no snad si nemyslis, ze nejrozsirenejsi je ICQ? no to bys me rozesmal... ICQ je zalezitost par zemicek v evrope, ve svete vladne MSN a vubec se tomu nedivim. ICQ ted zavadi horke novinky do svych klientu ktere MSN melo snad uz od druhe verze (a nektere dobre veci stale ICQ neumi, napr pozvani do konverzace). MSN je daleko lepsi a na rozdil od ICQ nepada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  26. 06. 2006 17:46

To je škoda, protože všichni mí známí používají ICQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ML  |  26. 06. 2006 17:33

MSN messenger, live messenger jsou něco jiného, než windows messenger, který máte ve win. Jsou mnohem lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PachezZ  |  20. 06. 2006 07:55

Tak možná kvuli sdíleným složkám bych ho i zkusil, jen nemám v clistu žádný msn kontakty...
Neví někdo jak to s těmahle fcema bude třeba v mirandě ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor