Filmové studio DreamWorks přechází od AMD k Intelu

Diskuze čtenářů k článku

10. 07. 2008 08:40

protože představa, že na trhu zůstane jen jeden hráč mne děsí ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 07. 2008 09:34

No jeden hráč. Kdyby na trhu zůstal jenom jeden hráč a nějak markantně by zdražil, tak by se co nevidět objevila konkurence. Přece jenom CPU nevyvíjí jenom Intel a AMD. I kdyby měli ťamani rozjet opětovnou výrobu zastaralých CPU, pořád by tu byla levná verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2008 17:21

Vzhedem k tomu, ze pouzivaji linux a gcc, tak intel tedy rozhodne rychlejsi neni a tech. ma samozrejme zastarale, preci jenom to neni NUMA a tak nelze skladat efektivni vice CPU stroje.

jestli to nebude tim, ze linuxove distribuce jsou kompilovany tak, abu bezeli i na Intelech a tak zbytecne plytvaji, vse podstatne se vyplati prelozit pro AMD64.

Intel ma sice svuj intel_cc, jenze ten zase nesaha GCC ani po kotniky a intel zase npousti optimalizace, takze v GCC proste nejsou.

Zato AMD ma jako svuj kompilator GCC a vsechny dostupne optimalizace tam jsou ... takze si myslim, ze tohle je ciste marketingove reseni, protoze s vykonem nemaji pravdu a popravdu je to moz ani netrapi, nebot pridaji par stroju do clusteru a uvidi se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2008 23:16

A v cem presne nesaha intel gcc ani po kotniky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2008 17:20

muj prvni pocitac za me money byl intel pentium MMX 133 mhz od te doby jedu jedine na intelu uz tak prirostlo k srdci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2008 18:06

muj prvni pocitac byl ZX Spectrum a od ty doby jedu na osmibitakach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2008 21:26

zadne investice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaH  |  09. 07. 2008 22:49

Pentium MMX se na 133MHz nikdy nevyrabel. A na 133mhz uz vubec ne. Trolle zaje.any.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 07. 2008 07:53

Pentium MMX bylo až od 166MHz. 133MHz Pentia neměly MMX!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2008 16:17

Můj první počítač za vlastní peníze byl athlon 1GHz, od té doby jedu pouze a jenom na AMD. Prostě mi tak přirostlo k srdci, že bych určitě do Intelu nešel. Intel je mozna vykonejsi...ale uz na pohled je hezci název AMD Athlon X2 6000+ než Intel C2D 6750

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2008 17:42

Na pohled mozna ale momentalne valcuje Intel AMDcka cenou i vykonem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2008 15:46

Podle webu to ma byt slusny primotop s vykonem priblizne stavajici 2x 4870 a prvni vzorky nekdy koncem roku... Kdyz uz jim jde o tu vyspelost, a zjevne nevadi ceka, tak bych miril spis smerem K10.5 (=SSE5) a nove ATIny, pripadne nejaky ten Cell...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 07. 2008 14:35

Srovnavate nesrovnatelne, protoze

- primotop? mluvi se o 150W, to je ramcove na urovni high-end GPU nebo top AMD CPU

- intel zvlada vysoky vykon i v DP, cimz se od 2*4870 dost vyrazne lisi

- programovat pro GPU od ATI (a vicemene i od NVidie) neni prochazka ruzovym sadem, vetsina programatoru bude mit plne ruce prace s tim zvladnout jadra v Larrabee

- SSE5 proti AVX neni jasna vyhra SSE5

- K10.5 bude nejspis dobry CPU do desktopu a serveru, ale pochybuji, ze pro paralelni vypocty bude mit vykon a pomer vykon/watt srovnatelny s masivne paralelnim resenim

- Intel tradicne nabizi softwareovou podporu, v tom bohuzel vetsinou AMD nemuze konkurovat

Zkratka a dobre - pokud se dostupne informace o Larabee potvrdi, tak to zni jako dobra volba. Bude tezsi pro nej prgat, ale ne tak silene jako pro GPU, bude mit pri spravnem zachazeni slusny vykon i vykon na watt a Intel vyznamnym hracum pomuze s adaptaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  09. 07. 2008 15:33

Pochybuju ze to je jen kvuli technologii, Intel asi nabidl nizkou cenu, za kterou ziskal reklamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 07. 2008 23:51

... ano ! INTEL je na tom tak zle - ze musi ist pod cenu, aby mal aspon aku taku reklamu... HEHEHE ! Daj este daco !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 07. 2008 15:58

Dobrý pokus, ale jak oba víme, tak jediný, kdo se už nějaký ten pátek snaží podbízet pouze nízkou cenou, je AMD...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 07. 2008 15:27

To musi AMD hodne mrzet a dvojnasob kdyz je to takto vygdakane do sveta. Sice AMD fandim, ale taky jsem radeji sahl po Intelu. Lepsi technologie je hold lepsi technologie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ntspm  |  09. 07. 2008 15:55

Někde je zveřejněno, že mikroprocesor do PC není to hlavní co AMD živí. Jde jen o něco jako reklama. Údajně jejich hlavní oblastí a nejziskovější jsou komunikační čipy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor