Filmová studia mění přístup k pirátům – působí na city

Americká filmová studia dnes zahajuje kampaň, pomocí které chce přesvědčit publikum, že porušování copyrightu škodí nejen filmovým producentům, ale také lidem, které studia zaměstnávají. Kampaň zahrnuje reklamní šoty promítané v televizi a v kinech před začátkem hlavní projekce. Klipy představují pracovníky ve filmovém průmyslu jako jsou maskérky, výtvarníci nebo technici, kteří pronesou několik vět na téma, že je pirátství okrádá o práci.

Americká asociace filmového průmyslu také vyvinula projekt pro výuku o copyrightu na středních školách s názvem Digital Citizenship. Program pokrývá historii autorských práv a kromě výuky vrcholí celostátní soutěží, ve které mají studenti vymyslet nejlepší způsob, jak přesvědčit své vrstevníky o nesprávnosti stahování hudby a filmů.

Diskuze (51) Další článek: DigiTýden: velké letní slevy

Témata článku: Filmový producent, Nejlepší televize, Filmové studio, Pirát, Cit, Program televize dnes, Americká škola, Copyright, Přístup

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší