Faceware Live: živé snímání obličeje do Unreal Enginu s jakoukoli kamerou

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 11

Názory k článku

15. 08. 2015 12:02

V podstatě skoro to samé je tuším dostupné i v NHL od verze 2011 (možná novější), kde si člověk může vytvořit vlastního hráče se svým ksichtem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 08. 2015 19:03

Určitě fajn technologie, která se hodí na nějaké jednodušší animování, ale jde vidět že se to s klasickým motion capture nemůže rovnat. Je to tak dobré možná pro animování lehce zpozorovatelných svalů (Ústa, obočí), ale na nějaké grymasy nebo projevování emocí to bohužel není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 08. 2015 17:18

Svůj obličej nikam skenovat nehodlám a nic na tom nemění ani těch 12 Budvárků co mám v "žilách".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 08. 2015 17:17

Na stejném principu funguje FaceRig, který se už několik měsíců prodává a výstup jde streamovat přímo do skype videohovoru.https://youtu.be/VXylVvwvY94...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 08. 2015 16:30

Tak myšlenka pěkná, ale to provedení se teda ani trochu nepovedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor