Facebook zveřejnil finanční a další výsledky za poslední čtvrtletí roku 2015, takže se můžeme podrobně podívat, jak se mu daří z pohledu uživatelské báze a příjmů.
Základní a důležité číslo, které ale už neroste tak rychle jako dříve, je počet alespoň jednou měsíčně aktivních uživatelů (MAU). Těch je nyní celkem 1,59 miliardy, tedy o 14 % více, než minulý rok. Pro porovnání – Twitter má ve stejné kategorii pouze 320 milionů uživatelů. Počet „DAU“ (denně aktivních uživatelů) už přesáhl miliardu a u mobilních zařízení se už velmi rychle blíží miliardě (935 milionů uživatelů). Když ale neroste počet, Facebook si uvědomuje, že musí zvyšovat příjem přepočtený na jednoho uživatele.

Příjem Facebooku v posledních čtvrtletích
To se mu daří výborně, protože dosáhl obratu 5,8 miliardy dolarů, což vychází na 3,73 dolarů na jednoho uživatele za čtvrtletí. Při srovnání s minulostí jde o nárůst o 26 %. Facebooku se také podařilo zpeněžit mobilní zařízení, která nyní přináší 80 % příjmů z reklamy.

Průměrný příjem na uživatele Facebooku
Mezi zajímavá čísla patří i to, že na Facebooku si každý den pustí 500 milionů lidí nějaké video a denně se přehraje přes sto milionů hodin videa.

Podíl příjmů a výdajů Facebooku
Za celý rok 2015 dosáhl Facebook obratu téměř 18 miliard dolarů, zatímco v předchozím roce to bylo „jen“ 12 miliard dolarů. Roste tak stále velmi rychle a vzhledem k jeho posledním investicím jako je třeba i systém pro virtuální realitu Oculus Rift, lze čekat růst i do budoucna.