Facebook začne měřit popularitu příspěvků podle času, který jim věnujete

Facebook začne měřit popularitu příspěvků podle času, který jim věnujete

Dosavadním měřítkem obecného zájmu o příspěvek na Facebooku byla přímá aktivní interakce – klepnutí na To se mi líbí, sdílení a komentování. Jenže většina uživatelů je pasivní. Příspěvek si přečte a často i diskuzi, to ale ještě neznamená, že se každý nějak zapojí. Facebook proto začne měřit i tuto pasivní interakci a tedy čas, který strávíme u jednotlivých příspěvků na Facebooku. Obsah, nad kterým zabijme nejvíce času, pak bude hodnotit vyšším skóre, i když mu třeba nedáme lajk, a může jej pak řadit na vyšších pozicích i ostatním.

Příspěvek na Facebooku

Možná máte pocit, že se nic neděje...ale Mc Woccy k tomu má vždycky, co říct...https://www.youtube.com/watch?v=6MXAyF1MAYM

Posted by NaMikrofon on 15. červen 2015

Nová metodika měření je i výborná zpráva pro Zdeňka Škromacha, který dle svých slov dává lajkem najevo, že si příspěvek přečetl. Třeba i ten, ve kterém jiná pisatelka pobízela ke střílení Němců.

Témata článku: Facebook, Web, Sociální sítě, Čas, FB, Němec, Příspěvek, Root, Metodika, YouTube, Pisa, POP

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu